11.04.22, 12:00
TVP szuka w przetargu domu mediowego. Planowany budżet to aż 28,5 mln zł
Telewizja Polska rozpoczęła przetarg, w którym wyłoni firmę odpowiedzialną, m.in. za planowanie i zakup mediów na cele kampanii. Budżet, jaki TVP zamierza powierzyć domowi mediowemu wynosi 28,5 mln zł netto.
Postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego. W dokumentach przetargowych nadawca określił progi rabatów, jakich oczekuje od domu mediowego w zakupie konkretnych mediów. Zainteresowane podmioty muszą składać swoje oferty za pośrednictwem Platformy do 29 kwietnia brr. do godz. 11:00. Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 200 tys. zł wadium.
Jaka wyjaśnia TVP, na kwotę 28,5 mln zł netto składają się koszty zewnętrznego wykonania usług (czyli m.in. zakup mediów), w wysokości nie wyższej niż 27,67 mln zł netto (bez VAT). Pozostała kwota 830 tys. zł to maksymalne wynagrodzenie agencji w ciągu roku współpracy. Umowa zostanie zawarta na 12 miesięcy.
Wybrany dom mediowy zajmie się planowaniem i zakupem mediów, tworzeniem strategii mediowych zlecanych przez TVP kampanii reklamowych, oceną ofert mediów, rekomendowaniem nowych kreatywnych rozwiązań mediowych, produkcją kreacji, monitoringiem kampanii, ich nadzorem oraz rozliczaniem.
Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze