02.05.22, 09:00
Quiz. Nowy format reklamowy Brainly i Httpool
Brainly, platforma edukacyjna dla uczniów i ich rodziców, wywodząca się z Polski, wprowadziła do oferty nowy format reklamowy – Quiz. Brainly współpracuje w zakresie reklamowym na wyłączność z firmą Httpool Polska. Pierwszą marką, która wykorzystała nowy format w swoich działaniach, jeszcze w fazie beta testów, została Coca-Cola.
Wywodząca się z Polski edukacyjna platforma Brainly ma już ponad 350 mln użytkowników na całym świecie. Około 11 mln z nich to polscy użytkownicy. Platforma skierowana jest przede wszystkim do uczniów, ale również do ich rodziców. Główne rynki dla Brainly to oprócz Polski: USA i Ameryka Łacińska, Indie, Indonezja i Brazylia. Brainly oferuje marketerom standardowe formaty reklamowe, formaty premium oraz dodatkowo specjalne formaty sponsoringowe. Obecnie do oferty platformy wchodzi na stałe nowy format reklamowy, o nazwie “Quiz”.
Httpool Polska współpracuje z Brainly na wyłączność, od 2019 r., obsługując przede wszystkim polski rynek, ale przygotowywane przez nią kampanie mogą obejmować wszystkie rynki, na których działa Brainly. Wśród marek, które znalazły się w tym czasie w gronie brandów korzystających z platformy Brainly do swoich celów komunikacyjnych są, m.in. CocaCola, L'Oreal, H&M, PKO BP, Brita, Cartoon Network, Viacom, Samsung, Komputronik, TVN, Orange, Żabka, FritoLay.
Pierwszą marką na polskim rynku, która wykorzystała Quiz w swojej kampanii jeszcze w fazie beta testów, była Coca-Cola.
kierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze