02.05.22, 09:00

Quiz. Nowy format reklamowy Brainly i Httpool

Quiz - format reklamowy Brainly i Httpool, fot.: materiały prasowe

Brainly, platforma edukacyjna dla uczniów i ich rodziców, wywodząca się z Polski, wprowadziła do oferty nowy format reklamowy – Quiz. Brainly współpracuje w zakresie reklamowym na wyłączność z firmą Httpool Polska. Pierwszą marką, która wykorzystała nowy format w swoich działaniach, jeszcze w fazie beta testów, została Coca-Cola.

Wywodząca się z Polski edukacyjna platforma Brainly ma już ponad 350 mln użytkowników na całym świecie. Około 11 mln z nich to polscy użytkownicy. Platforma skierowana jest przede wszystkim do uczniów, ale również do ich rodziców. Główne rynki dla Brainly to oprócz Polski: USA i Ameryka Łacińska, Indie, Indonezja i Brazylia. Brainly oferuje marketerom standardowe formaty reklamowe, formaty premium oraz dodatkowo specjalne formaty sponsoringowe. Obecnie do oferty platformy wchodzi na stałe nowy format reklamowy, o nazwie “Quiz”.

Httpool Polska współpracuje z Brainly na wyłączność, od 2019 r., obsługując przede wszystkim polski rynek, ale przygotowywane przez nią kampanie mogą obejmować wszystkie rynki, na których działa Brainly. Wśród marek, które znalazły się w tym czasie w gronie brandów korzystających z platformy Brainly do swoich celów komunikacyjnych są, m.in. CocaCola, L'Oreal, H&M, PKO BP, Brita, Cartoon Network, Viacom, Samsung, Komputronik, TVN, Orange, Żabka, FritoLay.

Pierwszą marką na polskim rynku, która wykorzystała Quiz w swojej kampanii jeszcze w fazie beta testów, była Coca-Cola.

Komentarze

Powiązane

29.05.23, 16:15
| reklama & PR » informacje
Zdrowy Rozwój Zawodowy. IX edycja programu Recepta na Sukces firmy Gedeon Richter Polska
LoveBrands Medical (LoveBrands Group) kolejny raz realizuje program Recepta na Sukces. To IX edycja przedsięwzięcia Gedeon Richter Polska i czwarta z rzędu, której realizacją zajmuje się agencja. Program poświęcony jest wsparciu rozwoju zawodowego przyszłych farmaceutów i realizowany jest pod hasłem „Zdrowy Rozwój Zawodowy”.
29.05.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Hand Made pracuje na rzecz Krakowskiego Festiwalu Filmowego
Agencja Hand Made odpowiada za kompleksową strategię komunikacji i część działań promocyjnych 63. edycji Krakowskiego Festiwalu Filmowego.
29.05.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Penelope Cruz nową ambasadorką linii lotniczych Emirates
Linie Emirates ujawniają, że w nadchodzącej kampanii reklamowej i współpracy z marką w połowie lata 2023 roku pojawi się Penelope Cruz.
28.05.23, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Osiecki został dyrektorem regionu Europy Środkowo-Wschodniej w PrestaShop
Mateusz Osiecki objął stanowisko dyrektora regionu Europy Środkowo-Wschodniej w PrestaShop. Do jego zadań będzie należało rozwijanie biznesu platformy e-commerce na rynkach lokalnych, w tym w Polsce i nowo otwartej Rumunii.
27.05.23, 22:00
| reklama & PR » informacje
Kampania #EUChooseSafeFood startuje ponownie z większą liczbą krajów na pokładzie
Sukces kampanii #EUChooseSafeFood w ostatnich dwóch latach sprawił, że Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) i jego partnerzy w poszczególnych państwach członkowskich UE postanowili podjąć decyzję o rozpoczęciu trzeciej edycji kampanii. 
27.05.23, 09:47
| reklama & PR » informacje
Arkadiusz Milk twarzą okularów Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger łączy siły z ikoną polskiego futbolu, Arkadiuszem Milikiem. W efekcie powstała miejska, pełna streetowego sznytu kampania, prezentująca kolekcję okularów Sporty Polo Pique 2023.
26.05.23, 19:43
| reklama & PR » informacje
I wracasz do pionu. Kampania 360° nowego produktu Żywiec Zdrój Minerals+
Pod hasłem "I wracasz do pionu" ruszyła kampania promująca Żywiec Zdrój Minerals+, czyli nowości na polskim rynku - połączenie krystalicznej górskiej wody źródlanej oraz minerałów i trzech witamin z grupy B.
26.05.23, 18:26
| reklama & PR » informacje
Specjalne menu z kwaśnymi dżemami Łowicz w restauracjach grupy FoodX
Marka Łowicz zaprezentowała extra kwaśną wkładkę do menu. Wraz z grupą FoodX, do której należą, m.in. Mr. Pancake, Pizza Boyz i Ghost Burgers, Łowicz przygotował specjalną ofertę, a jej bazą są nowości marki: Dżem Extra Kwaśny Jabłko i Wiśnia z Czarną Porzeczką. Kwaśnych propozycji będzie można spróbować w pięciu polskich miastach.
26.05.23, 15:13
| reklama & PR » informacje
Blue Media rozpoczyna rebranding do marki Autopay
Firma Blue Media rozpoczyna rebranding nowej marki parasolowej Autopay. Do prac nad strategią komunikacji i kreacją zaangażowane zostały agencje: Brand New Attitude (BNA), 2012 Agency, eCommerce Team oraz agencja PR Profeina. W pracy nad strategią marki oraz całym procesem rebrandingu firmę wspiera agencja CPC Brand Consultants.
26.05.23, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Marta Błaszkiewicz przechodzi do agencji mediowej MIDO
Marta Błaszkiewicz dołącza do zespołu agencji mediowej MIDO na stanowisku Digital Director. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.