05.04.22, 11:34

TVN Media wprowadza aukcyjny system sprzedaży reklam

Aukcje reklam TV w foercie TVN Media, fot.: materiały prasowe

W kwietniu br., TVN Media wprowadza do oferty nowy model zakupu reklamy. Na początku umożliwiona zostanie licytacja ceny specjalnych bloków reklamowych.

Jak informuje TVN Media, zakup reklamy będzie realizowany z wykorzystaniem narzędzia Ad_Auction, dzięki któremu cały proces odbywać się będzie w czasie rzeczywistym, co ma zagwarantować wszystkim uczestnikom obserwację kolejnych postąpień (tj. kwot, o jakie zmienia się proponowana cena podczas licytacji), czas na podjęcie decyzji oraz zapewnić transparentność wszystkich podejmowanych działań.

(…) Formuła Ad_Auction dynamizuje nasz model współpracy z rynkiem. Zakładam, że sprzedaż zasobów w tym systemie zmieni wiele nie tylko w sposobie ich wyceny, lecz przede wszystkim w zrozumieniu, co rzeczywiście wpływa na ocenę wartości komunikacji” – mówi Piotr Tyborowicz, Dyrektor Biura Reklamy TVN Media.

Kwietniowa oferta na razie skromna

Oferta kwietniowej aukcji to dziewięć 30-sekundowych bloków reklamowych. Każdy z nich będzie przeznaczony dla jednego reklamodawcy i zostanie wyemitowany w majowej ramówce kanału TVN. Bloki te będą umieszczone tuż przed premierami najchętniej oglądanych pozycji filmowych i rozrywkowych, w tym przy finałowych odcinkach top formatów TVN, takich jak „Mask Singer” czy „Masterchef Junior”.

Nowy model zakłada dynamiczną wycenę spotów, uzależnioną od oferty reklamodawców. Ceny wywoławcze zostaną podane w kwotach netto, takich samych dla wszystkich licytujących. Każdy reklamodawca, po spełnieniu ogłoszonych w regulaminie wymogów, otrzyma dostęp do mechanizmu aukcyjnego i możliwość bezpośredniego uczestnictwa w całym procesie.

„Wprowadzając system aukcyjny działający w czasie rzeczywistym w środowisku online, zyskaliśmy możliwość sprzedaży super-jakościowego czasu reklamowego, w najbardziej poszukiwanym przez marketerów paśmie prime time, jeszcze przed startem sprzedaży cennika na antenie TVN. Wprowadzenie rozwiązania Ad_Auction daje nam również możliwość elastycznego reagowania na istotne zmiany w ramówce. Mam na myśli wprowadzenie na antenę TVN w trakcie sprzedanego miesiąca transmisji prestiżowych wydarzeń sportowych czy jednostkowych eventów, np. okolicznościowych koncertów” – podkreśla Andrzej Karasowski, Dyrektor Działu Rozwoju Produktu Reklamowego w TVN Media.

Komentarze

Powiązane

16.05.24, 11:33
| telewizja / VOD » informacje
Nowy skład Komisji Etyki TVP
Władze Telewizji Polskiej SA w likwidacji powołały siedmioro nowych członków Komisji Etyki TVP XIV kadencji.
14.05.24, 23:50
| telewizja / VOD » seriale | kultura » film
Śleboda. Ruszyły zdjęcia do nowego serialu SkyShowtime Original
Serwis SkyShowtime ogłosił rozpoczęcie zdjęć do nowej polskiej produkcji oryginalnej – "Śleboda". Produkcja jest serialową adaptacją popularnego etno-kryminału. W rolach głównych serialu Śleboda wystąpią Maria Dębska, Maciej Musiał i Piotr Pacek.
12.05.24, 12:00
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska ogłasza beneficjentów 31. akcji charytatywnej Reklama Dzieciom
Siedemdziesiąt organizacji i placówek zostało beneficjentami 31. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 i 26 grudnia 2023 r. w TVP1, wyniósł  1 640 000 zł.  Akcję wsparło piętnastu  reklamodawców.
11.05.24, 20:32
| telewizja / VOD » informacje
Dodatkowe kanały Eurosportu w ofercie Play na czas igrzysk olimpijskich w Paryżu
Warner Bros Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
10.05.24, 13:00
| telewizja / VOD » ludzie
Isobel Yeung dołącza do CNN
Isobel Yeung zajęła stanowisko korespondentki międzynarodowej w biurze sieci CNN w Londynie. Znana ze swoich śledztw i przełomowych reportaży ze stref konfliktów na całym świecie, Yeung będzie relacjonować najważniejsze wydarzenia dla telewizyjnych i cyfrowych platform CNN.
10.05.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
1,7 mln widzów obejrzało transmisję 68. Konkursu Piosenki Eurowizji 2024 w TVP
We wtorek, 7 maja br. ponad 1,7 mln widzów przy udziałach na poziomie 16,5 proc. obejrzało w TVP1 i TVP Polonia pierwszy półfinał 68. Konkursu Piosenki Eurowizji 2024 z udziałem reprezentantki Polski.
10.05.24, 06:30
| telewizja / VOD » ludzie
Iwona Poreda-Łakomska w zespole programu Reporterzy (TVP1)
Iwona Poreda-Łakomska wzmocniła zespół programu interwencyjnego „Reporterzy” TVP1. Razem z Pawłem Gregorowiczem pokieruje pracą redakcji. Wesprze go w kreowaniu tematów reportaży poruszanych w programie i nadzorowaniu wydań.
09.05.24, 22:25
| telewizja / VOD » ludzie | reklama & PR » ludzie
Z telewizji do MediaMarktPolska. Maciej Dolega szefem PR i rzecznikiem prasowym
Na początku maja br. Maciej Dolega został szefem działu PR i rzecznikeim prasowym MediaMarkt Polska.
09.05.24, 16:45
| telewizja / VOD » informacje
Ruszyły castingi do nowych edycji programów The Voice
Twórcy programów "The Voice of Poland", "The Voice Senior" oraz "The Voice Kids" rozpoczęli poszukiwania nowych muzycznych talentów z całej Polski. Do nowych edycji talent show można zgłaszać się przez internet. 
09.05.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Hokejowe Mistrzostwa Świata w kanałach Polsat Sport. Nadawca szykuje widowiskową scenografię i rozbudowany program
10 maja br. ruszają Hokejowe Mistrzostwa Świata . Kanały z rodziny Polsat Sport pokażą wszystkie 64 mecze mistrzostw na żywo z polskim komentarzem. Transmisjom towarzyszyć będzie rozbudowany program studyjny z udziałem czołowych ekspertów, komentatorów oraz gwiazd hokeja.