08.04.22, 10:13

Posters For Ukraine. Plakaty artystów na wystawie STGU i AMS

Posters For Ukraine. Plakaty artystów na wystawie STGU i AMS, fot.: materiały prasowe

1 kwietnia 2022 r. w Galerii Plenerowej Łazienek Królewskich w Warszawie otwarta została wystawa prac grafików poświęcona wojnie w Ukrainie. Organizatorzy – Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej i spółka AMS wraz z zaprzyjaźnionymi instytucjami z Ukrainy prezentują 30 plakatów, które będzie można zobaczyć także na przystankach i cyfrowych nośnikach AMS w głównych miastach Polski.

"Kiedy bombardowane były spokojne miasta i miasteczka, ukraińscy ilustratorzy i projektanci wezwali do tworzenia plakatów i ilustracji informujących o tragedii, jaka spadła na ich kraj. Na wezwanie odpowiedzieli artyści z całego świata, tworząc prace mówiące o smutku, strachu, nienawiści, nawołujące do zakończenia wojny, manifestujące odwagę, dające nadzieję. Wystawa Posters For Ukraine prezentuje zestaw wybrany spośród kilkuset prac nadesłanych do Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej, a także publikowanych w ramach tzw. poster call organizowanych przez Pictoric Ilustrators Club z Kijowa oraz 4th Block z Charkowa" – mówi Filip Tofil z zarządu STGU.

Na wystawie w Galerii Plenerowej Łazienek Królewskich, a także na nośnikach AMS swoje prace prezentują Anton Abo, Studio Agrafka, Anna Andreieva, Peter Bankov (Bankov Posters), Tomasz Czyżkowski, Michał Dyakowski, Masha Foya, Stanisław Gajewski, Maks Graur, Oleg Gryshchenko, Ola Jasionowska, Paweł Jońca, Iryna Kalantai, Mari Kinovich, Hania Kmieć, Przemek Kotynski, Olga Kulish, Simon Litvinov, Kosma Masny, Sabina Oberholzer, Dilyana Peeva, Zhenia Polosina, Dominik Przerwa, Szymon Szymankiewicz, Beata „Barrakuz” Śliwińska i Renato Tagli.

Wystawa w Łazienkach Królewskich potrwa do końca kwietnia 2022 r. Jej organizatorami są STGU Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej oraz AMS we współpracy z organizacjami z Ukrainy: Pictoric Ilustrators Club oraz 4th Block, zaś partnerami: Grafprom, Polish Graphic Design i Syfon Studio.

Komentarze

Powiązane

04.12.22, 13:00
| reklama & PR » informacje
Elbląskie i Kobierzyckie wodociągi zachęcają do zmiany nawyków
Elbląskie i Kobierzyckie przedsiębiorstwa wodociągowe prowadzą działania kampanijne zachęcające odbiorców do zmiany nawyków, oszczędzanie wody i picie kranówki. Przedsiębiorstwa kierują swój projekt do wszystkich mieszkańców – dorosłych, jaki i dzieci.
03.12.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Klarna z pierwszą świąteczną kampanią w Polsce. Najlepszy prezent − więcej czasu
Klarna, globalny bank detaliczny, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa, ruszyła ze świąteczną kampanią pod hasłem „Najlepszy prezent – więcej czasu”. W swoim projekcie Szwedzki fintech prezentuje usługę „Zapłać za 30 dni”.
03.12.22, 15:42
| reklama & PR » informacje
Kaufland zachęca do świątecznych zakupów
Kaufland rozpoczął świąteczną kampanię pod hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?”. Marka zachęca konsumentów do zakupów w swoim sklepie. 
03.12.22, 08:50
| reklama & PR » informacje
Bella Hadid w świątecznej odsłonie kampanii marki Swarovski
Marka Swarovski pod hasłem #OpenTheWonder wystartowała ze świąteczną kampanią. Twarzą akcji została rmodelka Bella Hadid. W świątecznej kolekcji producenta pojawiły się także ozdoby do dekoracji wnętrz.
02.12.22, 20:12
| reklama & PR » informacje
Radosław Kawęcki ambasadorem marki Pocztex
Radosław Kawęcki – polski pływak został drugim ambasadorem marki Pocztex. Wraz z siatkarzem Mateuszem Bieńkiem, pojawi się w grudniowej kampanii Poczty Polskiej. Kampania będzie trwała cały grudzień.
02.12.22, 17:16
| reklama & PR » informacje
Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami
Startuje świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego. Celem projektu ,,Składniki naszej tradycji” jest podkreślenie, że Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami. Za realizację spotu odpowiada Optima Marketing Group.
02.12.22, 16:16
| reklama & PR » informacje
Kurierzy Ninja w GLS na Black Friday
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała kampanię budującą świadomość swojej marki. W projekcie pojawia się kurier ninja, który szybko dostarcza przesyłki zakupione przez klientów w czarny piątek.  
02.12.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Okocim wprowadza puszki z komiksami Andrzeja Rysuje
Marka Okocim podpisała współpracę z Andrzej Rysuje. Wynikiem współpracy jest nowy, humorystyczny projekt puszki lagera zawierający komiksy rysownika. Opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka. 
01.12.22, 20:39
| reklama & PR » ludzie
Jolanta Kozak przechodzi do Veovee
Zespół client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, zasiliła Jolanta Kozak, która objęła stanowisko Account Managera.
01.12.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Paweł Bylicki w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023
Paweł Bylicki, Prezes Public Dialog pojawi się w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023. Konkurs organizowany jest przez PRovoke Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. wystaw

Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie | Cała Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 05.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.