30.03.22, 09:48

Polish Graphic Design Awards

Fot.: materiały prasowe

1 kwietnia 2022 r. upływa ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń i możliwość wzięcie udziału w konkursie Polish Graphic Design Awards. Przegląd wyłoni najlepsze i najciekawsze projekty graficzne z 2021 roku. 

PGDAwards to największy w Polsce branżowy konkurs rokrocznie prezentujący realizacje ze wszystkich istniejących dziedzin grafiki użytkowej.

PGDAwards to konkurs na najlepsze identyfikacje wizualne, plakaty, kroje pism, ilustracje, wydawnictwa, magazyny i gazety, infografiki, wayfinding, opakowania, motion graphics, digital media oraz projektowanie eksperymentalne i studenckie.

PGDAwards to jury składające się z wybitnych specjalistów i specjalistek i doświadczonych projektantów i projektantek: Gabriela Baka (Owls Department), Piotr Ciereszyński, Anna Czuż, Krzysztof Ignasiak (Bękarty), Marta Gawin, Krzysztof Kozak (Balsamstudio), Aleksandra Nałęcz-Jawecka (to/studio), Marcin Matuszak (Bękarty), Maciej Połczyński (Laïc: Type), Dymitr Romanowski (The Story), Victor Soma, Jakub Stępień „Hakobo”, Filip Tofil (Syfon studio), Ula Tofil (Syfon studio), Ola Woldańska-Płocińska, Ania Wieluńska, Honza Zamojski,

Zakończeniem PGDAwards będzie uroczyste wręczenie nagród w Warszawie na placu Defilad w dniu 4 czerwca 2022 roku.

Strona: www.polishgraphicdesign.com

Ogólny FB: https://www.facebook.com/polishgraphicdesign

Instagram: https://www.instagram.com/polishgraphicdesign/

Informacji techniczne:

Zgłoszenia i cena uczestnictwa jest zależna od terminu nadsyłania prac konkursowych. Ostateczny termin zgłoszeń upływa 1 kwienia 2022 roku. Do 1 lutego 2022 roku można zgłaszać prace w niższej cenie. 

patroni branżowi:

Fundacja Bęc Zmiana, The Brief - co znosi psychika grafika, Polska Izba Opakowań 

patroni medialni: 

Formy, GrafMag, Notes na 6 tygodni, Design Alley, Dailyweb, Hiro magazyn, Świat Druku, Rynek Papierniczy.pl, portalmedialny.pl, Świat Poligrafii, Decybele Dizajnu, Polska Ilustracja dla Dzieci,

Więcej informacji: www.polishgraphicdesign.com

Komentarze

Powiązane

25.11.22, 09:34
| reklama & PR » informacje
Ledvance klientem Euvic Performance
Agencja Euvic Digital (Euvic Performance) rozpoczęła spółpracę z firmą Ledvance, producentem oświetlenia.
25.11.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Mediahub obsługuje Horn Distribution w Polsce, Niemczech i Szwajcarii
Dom mediowy Mediahub nawiązał współpracę z Horn Distribution, dystrybutorem ponad 40 marek urządzeń i akcesoriów audio-video.
25.11.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Green Black Friday. Pozwól meblom urządzić się na nowo z IKEA
21 listopada br. IKEA rozpoczęła kampanię „Green Black Friday”. Celem akcji jest uświadomienie konsumentom, że meble także mają drugie życie. Kampania potrwa do 11 grudnia br.
24.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Rajpol wprowadza chipsy POLA
Rajpol, polska grupa sadowników, wchodzi na rynek z chipsami jabłkowymi POLA. Według producenta nowy produkt ma stanowić podręczną i zdrową przekąskę.
24.11.22, 19:15
| reklama & PR » informacje
Tradycja w twoim domu na święta. Świątecznia kampania barszczu Krakus
Marka Krakus, wystartowała z świąteczną kampanią barszczu czerwonego Krakus. W nowym projekcie marka podkreśla, że Krakus to tradycja – Tradycja w moim domu.
24.11.22, 18:00
| prasa » informacje | reklama & PR » informacje
VIVA! i ITAKA stworzyły katalog turystyczny Premium. Maria Dębska ambasadorka projektu
Magazyn „VIVA!” i Biuro Podróży Itaka rozpoczynają współpracę, w ramach której powstał katalog turystyczny premium, którego premiera odbyła się 24 listopada br. Ambasadorką projektu została aktorka Maria Dębska.
24.11.22, 15:30
| reklama & PR » ludzie
Małgorzata Głódź-Adamkiewicz i Michał Łazowski w agencji Noise PR
Do zespołu agencji Noise PR dołączyli w ostatnim czasie Michał Łazowski, jako starszy doradca w zespole komunikacji społecznej, oraz Małgorzata Głódź-Adamkiewicz, która objęła stanowisko eksperta w zespole ds. nowych mediów i komunikacji w mediach społecznościowych.
24.11.22, 14:15
| reklama & PR » informacje
300 młynków Bosch do wygrania w loterii marki Prima w sieci Biedronka
Od 14 do 27 listopada br. w sieci sklepów Biedronka trwa loteria promocyjna pod hasłem „Poczuj świeżość aromatu kawy ziarnistej Prima!”. Nagroda główna to 20 tys. zł. Ponadto do wygrania 300 młynków Bosch w pakiecie z kawą Prima.
24.11.22, 11:52
| reklama & PR » informacje
SalesTube z wygranym przetargiem na konsulting martech dla marki Orange
Agencja MarTech & e-commerce SalesTube (Group One) rozpoczęła współpracę z marką Orange. Spółka będzie odpowiedzialna za mapping i rozwój technologii marketingowych, narzędzi analitycznych pozwalających na podejmowanie decyzji w oparciu o dane oraz wdrożenie strategii performance.
24.11.22, 10:38
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Gra na Maksa. Orange Polska, Sokłów, Emitel i Totalizator Sportowy wspierają mini audycję TVP na czas mundialu
W niedzielę, 20 listopada br. na antenach Telewizji Polskiej został wyemitowany pierwszy odcinek II sezonu miniaudycji komediowej „Gra na Maksa”. Serial emitowany będzie w trakcie trwania Mistrzostw Świata w piłce nożnej w TVP1, TVP2, TVP Rozrywka, TVP Kobieta oraz w TVP VOD.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Promocji i Marketingu

Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca „Mazowsze” im. T. Sygietyńskiego | Cała Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 24.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

29.11.2022 r., online.