23.03.22, 12:14

Nagrody za 1,5 mln zł w urodzinowej loterii sieci Castorama

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

23 marca br., ruszyła loteria z okazji 25. lat obecności Castorama w Polsce. Przez 25 dni klienci sieci handlowej będą mogli zdobyć nagrodę główną – 25 tys. zł na kuchnię, łazienkę czy ogród oraz jedną z 25 tys. nagród natychmiastowych. Pula nagród wyniesie blisko 1,5 mln zł.

Od 23 marca do 16 kwietnia br. każda osoba, która dokona zakupów na dowolną kwotę, odbierze paragon z kodem i zarejestruje go na stronie akcji, weźmie udział w losowaniu nagrody głównej o wartości 25 tys. zł. Zwycięzcy będą mieli wybór zarówno wyposażenia, jak i dodatków, a także projektowania kuchni, czy łazienki. Dodatkowo skanując paragon w sklepie, można wziąć udział w losowaniu 25 tys. nagród natychmiastowych – w tym ponad 9 tys. kart przedpłaconych o różnej wartości do 100 zł, 1000 zestawów narzędziowych,100 zestawów wierteł i bitów Bosch, 500 akumulatorowych wkrętarek Bosch czy blisko 3000 ogrodowych lamp solarnych.

Loteria urodzinowa jest jednym z wielu elementów, przygotowanych przez firmę z okazji 25. urodzin. Za przygotowanie spotu zapraszającego klientów do urodzinowej loterii Castorama, odpowiada dom produkcyjny Watchout Studio, za kreację 2012 Agency, natomiast za obsługę mediową Mindshare Polska.

Komentarze

Powiązane

17.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Czytajcie! Czytanie daje wolność! Wystartowała kampania #TataTeżCzyta2024
Kampania #TataTeżCzyta2024, organizowana przez Fundację Powszechnego Czytania i wydawnictwo Tatarak, ma na celu zachęcenie mężczyzn, zwłaszcza ojców, do regularnego czytania dzieciom. Akcja podkreśla, jak ważne jest wspólne czytanie dla rozwoju dziecka. 
17.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Magdalena Boczarska ponownie ambasadorką farb Dulux Ambiance Ceramic
Ruszyła nowa kampania reklamowa farb Dulux Ambiance Ceramic. Ambasadorką marki Dulux, podobnie jak w ubiegłym roku, jest znana i ceniona polska aktorka, Magdalena Boczarska. Kampania będzie prowadzona w różnych kanałach, w tym m.in. w social mediach i TV.
17.05.24, 11:59
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola odkrywa najlepsze lato. Twa kampania Endless Summer
Fani Coca-Cola mają możliwość zdobycia biletów na najciekawsze wydarzenia tego lata. Do wygrania są wejściówki na największe festiwale muzyczne oraz mecze UEFA EURO 2024. Marka zaprezentowała również limitowaną serię butelek i puszek. 
17.05.24, 10:15
| reklama & PR » informacje
Pożyczka na „mi się”. Alior Bank startuje z kampanią marketingową
Alior Bank rozpoczął wielokanałową kampanię marketingową promującą nowy produkt kredytowy – Pożyczkę na „mi się”. W ramach oferty można uzyskać środki na dowolne cele, bez dodatkowych kosztów prowizji. W działaniach reklamowych zostaną wykorzystane różne kanały komunikacji, m.in. telewizja, punkty obsługi klienta (POS), a także digital.
17.05.24, 09:00
| reklama & PR » informacje
Podaruj chwilę przyjemności. 30 tys. zł do wygrania w loterii marki LINDOR
Lindt & Sprüngli powierzył agencji UNIQUE ONE organizację loterii pro-mocyjnej dla marki LINDOR „Podaruj chwilę przyjemności”.
17.05.24, 07:45
| reklama & PR » informacje
Przepis na Swojaka. Dan Cake podaje obiad na nowo
Ruszyła kampania produktów grillowych Dan Cake. W tegorocznej odsłonie marka przekonuje odbiorców, że dania grillowe doskonale sprawdzają się jako pomysł na obiad przygotowywany dla rodziny i przyjaciół - nie tylko w plenerze, ale także w domowym zaciszu.
17.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Wills Integrated obsługuje markę Stargres
Agencja Wills Integrated rozpoczęła obsługę marki Stargres z Grupy Końskie. Wrocławska agencja strategiczno-komunikacyjna odpowiada za realizację wielokanałowej kampanii, której celem jest promocja gresowych płyt zewnętrznych z linii STAR 2.0 i STAR 3.0.
16.05.24, 20:45
| reklama & PR » informacje
Agencja KERRIS przygotowała koncepcję kreatywną dla marki Jan Niezbędny
Agencja KERRIS odpowiada za adaptację nowej kreatywnej koncepcji komunikacji Jana Niezbędnego w kanałach social media lidera branży artykułów gospodarstwa domowego.
16.05.24, 19:30
| reklama & PR » ludzie
Ania Kwiatkowska w Grupie Przestrzeń
Ania Kwiatkowska dołączyła do Grupy Przestrzeń (Przestrzeń – agencja strategiczno-kreatywna, Polot – agencja digitalowa, Wyraz – studio projektowe, Rozgłos – agencja mediowa) i objęła stanowisko Business Development Director.
16.05.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Nowe opakowanie, to samo chrupanie!” Kampania marki Familijne
Ruszyła kampania wafli Familijne (Colian) w nowych opakowaniach. Spoty reklamowe będa emitowane w najpopularniejszych kanałach TV, na YouTubie oraz na platformach VOD do końca czerwca br.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy