22.03.22, 15:00

100% smaku, 0% cukru – Mirinda Free i 7UP Free trafiły do sprzedaży

KV kampanii Mirinda Free i 7UP Free, fot.: materiały prasowe

PepsiCo stawia na rozwój segmentu napojów bezcukrowych i wprowadza do sprzedaży nowe warianty Mirinda Free i 7UP Free, pod hasłem „100% smaku, 0% cukru”. Tym samym Polska jest pierwszym rynkiem na świecie, na którym wprowadzono wariant Mirinda Free. Nowym produktom na dalszym etapie towarzyszyć będzie kampania marketingowa.

“Segment smakowych napojów bezcukrowych stale rozrasta się i zyskuje na popularności, a tendencja ta najbardziej widoczna jest w krajach Europy Zachodniej, gdzie obserwujemy znaczne wzrosty sprzedaży napojów bezcukrowych względem ubiegłych lat. W Polsce ponad 1/3 konsumentów regularnie wybiera produkty bez zawartości cukru” – powiedziała Magdalena Grędzicka, starszy kierownik grupy marek w PepsiCo. – “W sprzedaży od lat dostępne są Pepsi MAX, czyli bezcukrowe napoje typu cola, ale dostrzegliśmy także potencjał innych ulubionych napojów gazowanych Polaków z portfolio PepsiCo, które do tej pory dostępne były jedynie w klasycznym, słodzonym cukrem wariancie. Mirinda Free i 7UP Free to odpowiedź na potrzeby i oczekiwania konsumentów, którzy chcą cieszyć się ulubionymi napojami i jednocześnie ograniczyć spożywanie cukru”

Zgodnie ze strategią pep+ (PepsiCo Positive), firma PepsiCo stale przeprowadza reformulacje napojów i przekąsek, dzięki czemu oferuje konsumentom produkty o mniejszej zawartości cukru i soli. Mirinda Free oraz 7UP Free poszerzą zarówno portfolio marki, jak i znacznie wpłyną na wzrost segmentu bezcukrowych smakowych napojów gazowanych na polskim rynku.

Pojawienie się na rynku nowego wariantu Mirinda Free zostanie na dalszym etapie wsparte kampanią pod hasłem „100% smaku, 0% cukru”, która obejmie działania reklamowe w mediach społecznościowych i na innych platformach digitalowych (głównie Facebook i YouTube) oraz specjalne materiały promujące w punktach sprzedaży. Poprzez dedykowane ekspozycje POS marka zachęci konsumentów również do spróbowania 7UP Free.

Jak podkreśla koncern, w swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with PepsiCo Positive (pep+)”, która wskazuje drogę do uzyskania pozycji światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. Pep+ to nowa, strategiczna transformacja PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwoju, obejmująca wszystkie obszary działalności firmy, która skupia się wokół dążenia do dalszego rozwoju przedsiębiorstwa i budowania wartości w granicach stawianych przez planetę oraz inspirowania pozytywnych zmian dla Ziemi i jej mieszkańców. 

Napoje Mirinda Free i 7UP Free są już w sprzedaży.

Komentarze

Powiązane

07.11.24, 10:00
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski wesprze Polską Ligę Siatkówki
PKO Bank Polski został oficjalnym bankiem Polskiej Ligi Siatkówki. Współpracę podpisano na sezon 2024/2025.
07.11.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Michaj Sodolski awansuje w SEC Newgate CEE
Michaj Sodolski w wyniku awansu objął nową funkcją w SEC Newgate CEE. Jako Advisor ma wspierać kluczowych klientów agencji w zakresie corporate i public affairs.
06.11.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
Na święta i na co dzień. Świąteczna kampania marki IKEA
IKEA ruszyła z kampanią świąteczną - wielokanałowym projektem obejmującym działania w TV, internecie oraz kinach. Jej celem jest pokazanie, jak można budować wyjątkową świąteczną atmosferę w domu, by została z nami na dłużej.
06.11.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Walk Creative zwycięża w przetargu MAKRO Polska
Agencja Walk Creative wygrała przetarg kreatywny MAKRO Polska i tym samym opracowała koncepcję strategiczną oraz zestaw materiałów wizualnych dla tegorocznej edycji festiwalu Tydzień Kuchni Polskiej, który rozpoczął się w tym tygodniu i potrwa do 24 listopada br.
06.11.24, 12:37
| reklama & PR » ludzie
Sześć nowych osób w szeregach MullenLowe Warsaw
Agencja MullenLowe Warsaw rozbudowała zespoły o sześć nowych osób w działach digital, kreacji oraz client service.
06.11.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Ważne z kim, ciekawe dokąd. Polskie Linie Lotnicze inspirują do podróżowania
Rozpoczęła się kampania Polskich Linii Lotniczych LOT prowadzona pod hasłem „Ważne z kim, ciekawe dokąd”, która ma podkreślać rolę przewoźnika, jako wyjątkowego partnera w podróżowaniu. Działania mają także inspirować do odkrywania dziewięciu nowych kierunków w siatce połączeń LOT-u.
05.11.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
Oatly otwiera pop-upowy kiosk w Warszawie. Za ladą pojawią się influencerzy
Przy warszawskiej Elektrowni Powiśle pojawi się kiosk w którym będzie można kupić napój owsiany Oatly Barista Edition, a przy zakupie będą czekały na odwiedzających limitowane prezenty. Za ladą pojawią się influencerzy.
05.11.24, 13:10
| reklama & PR » informacje
Dej się zaskoczyć. Regionalną odsłoną kampanii marki Maggi
Agencja Publicis Poland zrealizowała nową odsłonę platformy komunikacyjnej przyprawy Maggi „Daj się zaskoczyć”, która została skierowana do konsumentów zamieszkujących miasta na Śląsku.
04.11.24, 21:05
| reklama & PR » informacje
Omnicom Media Group partnerem mediowym marki samochodów OMODA & JAECOO
W wyniku wygranego przetargu Omnicom Media Group został partnerem mediowym należących do koncernu Chery marek samochodowych OMODA i JAECOO.
04.11.24, 14:09
| reklama & PR » informacje
Partner of Promotion zmienia się w The Partners
Z okazji 30 lat obecności na rynku, agencja Partner o Promotion przeszła rebranding. Od listopada br. agencja PR działa pod nową marką – The Partners. Zaprezentowano także nową identyfikację wizualną, która obejmuje zmianę logo oraz strony internetowej.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Promocji

Teatr Groteska | Kraków

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 06.12.24

Do zdobycia jeden ezgemplarz książki.

do 05.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.