16.03.22, 09:24

Lubella jajeczna z jajami z wolnego wybiegu. Wiosenna kampania Lubelli

KV kampanii marki Lubella, fot.: materiały prasowe

W ramach wiosennej kampanii pod hasłem „Lubella jajeczna - z jajami z wolnego wybiegu”, Lubella przypomina, że do produkcji makaronów 4- i 5-jajecznych wykorzystuje jaja od kur z wolnego wybiegu.

Rok temu Lubella ogłosiła zmianę w składzie swoich 4- i 5-jajecznych makaronów - marka zrezygnowała z używania jaj z chowu klatkowego. Kampania Lubelli, również w tym roku zwraca uwagę na recepturę makaronów jajecznych.

Najważniejszymi bohaterkami spotu są kury szczęśliwie żyjące na wsi. Drugą bohaterką jest babcia, która przygotowując rosół dla swojej rodziny tłumaczy, jaki makaron jest najlepszy do zupy. Według spotu, Lubella to wyznacznik jakości i gwarancja smaku podczas domowego obiadu.

Tegoroczna kampania prowadzona jest za pośrednictwem kanałów takich jak telewizja i VOD oraz w bankomatach i OOH. Za kampanię odpowiedzialna jest agencja reklamowa Brainbox. Dom mediowy – Starcom. 

Komentarze

Powiązane

01.03.24, 12:11
| reklama & PR » informacje
KERRIS obsłuży PayPo
Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – firmy działającej w obszarze płatności odroczonych w Polsce.
01.03.24, 10:36
| reklama & PR » informacje
Heima PR pracuje dla Naukowej Fundacji Polpharmy
Na początku br. do klientów agencji Heima PR dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
29.02.24, 14:20
| reklama & PR » ludzie
Jakub Macyszyn przechodzi z Good One PR do KPRM
W lutym br., Jakub Macyszyn rozpoczął pracę na stanowisku eksperta w Sekretariacie Przewodniczącej Komitetu ds. Pożytku Publicznego, Minister ds. Społeczeństwa Obywatelskiego Agnieszki Buczyńskiej.
29.02.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz na stanowisku Corporate Director PR Big Picture
Big Picture, firma doradcza PR i public affairs zarządzana przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew, wprowadza nową organizację zespołu PR korporacyjnego.
29.02.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Ro w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations
Agencja Ro grona została członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations. To 39. agencja w szeregach SAPR.
28.02.24, 19:51
| reklama & PR » informacje
Mural w stolicy promuje Familijne Wieczory Filmowe
Prace nad muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z czwartą odsłoną aktywacji konsumenckiej.
28.02.24, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff na pokładzie Papaya Roster
Papaya Roster wzmacnia swój zespół. Do ekipy Papaya Roster dołączyli operatorzy Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff.
28.02.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong pracuje dla EIT Health Innostars
EIT Health Innostars rozpoczyna współpracę z agencją On Board Think Kong. Współpraca z agencją OBTK obejmuje promocję realizowanych przez EIT Health InnoStars inicjatyw w branży healthcare, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej.
28.02.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dagmara Witek-Kuśmider w Creative LIAisons Global Coaching Academy 2024
Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer Publicis Worldwide Poland, jest jedyną przedstawicielką polskiej branży reklamowej, która dołączyła do grona mentorów tegorocznej edycji wirtualnego programu Creative LIAisons Global Coaching Academy.
27.02.24, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Wioletta Batóg Prezesem Zarząd MB Mobile. Wcześniej pracowała w MediaMarktSaturn Polska
Wioletta Batóg została Prezesem Zarządu MB Mobile. Do zarządu spółki dołączyła również Diana Putaj w funkcji Wiceprezesa Zarządu.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

27.02.2024 r., godz. 15.00, online.