11.03.22, 18:00
Calzedonia rozszerza współpracę z iProspect (dentsu Polska)
Agencja iProspect z grupy dentsu prowadziła do tej pory dla Calzedonii działania wizerunkowe w kanałach online i offline. Grupa dentsu Polska współpracuje z Calzedonią od 2016 roku. Współpraca została właśnie poszerzona o działania performance. Umowa ma charakter długofalowy. Oferta iProspect została wybrana w drodze przetargu.
“Cieszymy się, że możemy rozszerzyć współpracę z naszym obecnym partnerem biznesowym, agencją iProspect” – mówi Karol Zych, E-commerce Director, Calzedonia. “Za działania performance odpowiadał wcześniej zespół globalny Calzedonii. Postanowiliśmy jednak zejść z tą obsługą na poziom lokalny. Jesteśmy przekonani, że doświadczenie zespołu iProspect i doskonałe rozumienie lokalnej specyfiki, przyniesie wymierne efekty” - dodaje Zych.
“Przez te sześć lat zdążyliśmy dobrze poznać naszego klienta. Tym bardziej cieszy, że postanowił on nam zaufać i powierzyć iProspect obsługę performance. Wierzę, że nasz zespół ekspertów sprosta oczekiwaniom marki” – mówi Izabela Sochacka, Client Service Managing Director, Media & Performance Line, dentsu Polska.
iProspect to należąca do grupy dentsu globalna, wielokrotnie nagradzana agencja. Skoncentrowana jest na budowaniu wzrostu biznesu klientów poprzez synergię działań wizerunkowych i performance. Eksperci iProspect specjalizują się w działaniach ukierunkowanych na efekt oraz optymalizacji doświadczeń i możliwości różnorodnych platform digitalowych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze