14.02.22, 12:30
Teraz miłość ma znaczenie. Akcja walentynkowa T-Mobile
Dzięki walentynkowej kampanii T-Mobile „Teraz miłość ma znaczenie" osoby w czasie rzeczywistym mogą publikować wyznania miłosne na nośnikach AMS - Digital Cityscreen w czterech miastach Polski - Krakowie, Poznaniu, Warszawie i we Wrocławiu. Akcja ruszyła 8 lutego i potrwa do 14 lutego br.
Od 8 lutego br. na specjalnym landing page'u akcji można zgłaszać wyznania miłosne, które będą pojawiać się od 12 lutego br. na nośnikach Digital Cityscreen. Życzenia będzie można wybrać z gotowych szablonów, a ich personalizacja polega na dopisaniu imion.
"Chcieliśmy, by walentynki z T-Mobile w tym roku były wyjątkowe. Rekomendowaliśmy rozwiązanie elastyczne, które w jak największym stopniu zaangażuje ludzi i pokaże ich emocje. Kanał Digital OOH w walentynkowej akcji T-Mobile #terazmaznaczenie – to spójny przekaz i niestandardowa forma" — mówi Marcin Śmiechowicz, Director z Mindshare Poland.
Za koncepcję kreatywną oraz przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja VMLY&R. Akcja potrwa od 8 do 14 lutego br. Zgłoszenia można było wysyłać od 8 lutego br.
Komentarze