10.02.22, 08:00
Dwa Szybkie Żubry mnożą się na wiosnę. VII edycja kampanii Dwa Szybkie Żubry
W siódmej odsłonie loterii Żubra, Kompania Piwowarska przeznacza 12 milionów piw do rozdania. Motywem przewodnim konkursu jest hasło „Dwa Szybkie Żubry mnożą się na wiosnę”.
Zasady akcji promocyjnej „Dwa Szybkie Żubry” opierają się na mechanizmie loteryjnym “instant win”. Aby wziąć udział, należy kupić puszkę lub butelkę piwa Żubr i sprawdzić czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się promocyjny Żubr - symbol wygranej. Zgodnie z hasłem kampanii: “Dwa Szybkie Żubry mnożą się na wiosnę” , kupując jednego Żubra, jest duża szansa, by otrzymać ich dwa razy więcej. Warunkiem uczestnictwa jest posiadanie zwycięskiego kapsla lub zawleczki. Kompania Piwowarska przeznacza w tym roku 12 milionów piw do rozdania.
Promocja wystartowała 1 lutego 2022 r. i potrwa sześć miesięcy, do 31 lipca 2022 r. Głównym nośnikiem kampanii jest spot reklamowy opowiadający historię spotkania pary żubrów. Działania reklamowe będą realizowane przede wszystkim w telewizji, Internecie (m.in. w social media) oraz w punktach sprzedaży.
Działania wspiera kampania reklamowa przygotowana przez PZL, dom produkcyjny Papaya FIlms i dom postprodukcyjny Platige Image, Hutę 19 im. Joachima Fersengelda oraz dom mediowy Zenith.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze