20.02.22, 23:30

Lidl Polska poszukuje pracowników. Kampania pod hasłem Widzimy Cię w tej roli

Lidl Polska poszukuje pracowników. Kampania pod hasłem Widzimy Cię w tej roli
fot.: materiały prasowe

Lidl Polska prowadzi kampanię rekrutacyjną do swojego nowego Centrum Dystrybucji w Dobroszycach (powiat oleśnicki). Rekrutacja odbywa się pod hasłem „Widzimy Cię w tej roli” i potrwa przez cały luty br. 

Docelowo zespół nowego Centrum Dystrybucji w Dobroszycach będzie się składać z ok. 300 osób. Lidl poszukuje pracowników, m.in. na stanowisko komisjoner, do którego zadań należy przygotowywanie i realizacja zamówień sklepowych, rozmieszczanie oraz transport towarów w magazynie, a także udział w inwentaryzacjach. Firma prowadzi także rekrutację pracowników do pracy w obszarze recyklingu i sortowania surowców, którzy będą odpowiadać za sortowanie surowców wtórnych, weryfikację dokumentów przewozowych, dbanie o porządek na terenie magazynu oraz zapewnienie odpowiedniej ilości palet.

Wszystkim nowo zatrudnionym pracownikom Lidl Polska zapewnia szkolenie wdrażające. Rekrutacja potrwa do 28 lutego br. CV można przesłać do Lidla poprzez formularz na stronie.

W trosce o ekologię

W trosce o ochronę środowiska magazyn w Dobroszycach wyposażony zostanie w rozwiązania mające na celu ograniczenie wpływu nowej inwestycji na otoczenie. W obiekcie zostanie zastosowana instalacja fotowoltaiczna, system odzysku ciepła z instalacji chłodniczych wraz z ogrzewaniem płaszczyznowym podposadzkowym, system wykorzystania wody deszczowej w instalacjach sanitarnych. Dodatkową oszczędność energii zapewni oświetlenie LED oraz systemy ograniczające zużycie energii elektrycznej. Przy nowym Centrum Dystrybucji w Dobroszycach zaplanowano także posadzenie łąki kwietnej. Lidl w ten sposób wspiera bioróżnorodność, która ma wpływ na ochronę klimatu.

Komentarze

Powiązane

21.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Good One PR członkiem ZFPR
Do Związku Firm Public Relations dołączyła agencja Good One PR. To kolejna firma, która będzie współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
21.06.24, 16:32
| reklama & PR » informacje
Galaretkami WINIARY bohaterkami kampanii digitalowej
Marka Winiary w okresie letnim w którym wzrasta dostępność sezonowych owoców, promuje swoje galaretki.
21.06.24, 15:04
| reklama & PR » informacje
Ewa Swoboda ambasadorką NEONAIL
Ewa Swoboda - obecnie wicemistrzyni świata w biegu na dystansie 60 metrów, została ambasadorką marki NEONAIL.
21.06.24, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Chmiel jako Account Manager dołącza do Open Mobi
Z początkiem kwietnia br., Bartłomiej Chmiel dołączył do agencji digitalowej Open Mobi. Na stanowisku Account Managera będzie odpowiadał za obszar pozyskiwania klientów z branży e-commerce.
21.06.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Change Serviceplan i Media Republic z nową kampanią Maślanki Mrągowskiej Tyle dobra
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
21.06.24, 09:22
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake skierowana do nowych grup docelowych
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
21.06.24, 06:30
| reklama & PR » informacje | kultura » film
Agencji K+Group odpowiada za promocję filmu Rodzina Treflików
Trefliki, bohaterowie serialu animowanego „Rodzina Treflików”, w listopadzie br. trafią na wielki ekran. Szczegóły świątecznej produkcji zostaną ujawnione dwa miesiące przed premierą, ale już teraz rozpoczynają się działania związane z kinowym debiutem Treflikowych bohaterów. Za działania związane z promocją filmu będzie odpowiedzialna agencja K+Group.
20.06.24, 21:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Fortowski awansował w Multikino Media
W maju br. Michał Fortowski awansował na stanowisko Partnership Managera w Dziale Sprzedaży Korporacyjnej Biura Reklamy Multikino Media.
20.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Czuba Dyrektorem Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media
Ewelina Czuba objęła stanowisko Dyrektora Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media. Odpowiedzialna będzie za zarządzanie zespołem sprzedaży, realizację planów sprzedażowych i strategii Grupy ZPR Media, a także za budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami i domami mediowymi.
20.06.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Marka Chantarelle wybiera Agencję PR Get in Touch
10 czerwca br., butikowa Agencja PR Get in Touch rozpoczęła współpracę z marką kosmetyków Chantarelle.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 22.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.