04.02.22, 12:31
AMS wspiera walkę z rakiem w 70 miastach Polski
AMS aktywnie włącza się w obchody Światowego Dnia Walki z Rakiem – przez cały weekend na nośnikach cyfrowych w 70 miastach Polski prezentowane będą materiały edukacyjne przygotowane wspólnie z Onkofundacją Alivia.
Dzień Walki z Rakiem przypada na 4 lutego 2022 r. W związku z tym, w najbliższy weekend (4-6 lutego br.) treści dotyczące walki z nowotworem trafią na nośniki całego systemu digitalowego AMS, zapewniając odbiorcom dostęp do najważniejszych informacji na temat profilaktyki oraz leczenia choroby onkologicznej.
W ciągu trzech dni na nośnikach AMS w 70 miastach Polski wyemitowanych zostanie ponad pół miliona różnorodnych treści edukacyjnych dotyczących walki z rakiem. Największy zasięg zapewni komunikacja w ponad 270 fitness klubach premium dzięki ekranom Move TV. Na Digital Citylighty na wiatach przestankowych oraz nośniki Digital Indoor w 42 centrach handlowych trafi 6 spójnych kreacji, które odnoszą się do najczęściej występujących nowotworów, jak rak piersi, szyjki macicy, płuc, jelita grubego czy prostaty.
Onkofundacja Alivia, wchodząc w partnerstwo z AMS, chce zakomunikować znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania raka w Polsce, a także ogrom potrzeb związanych z nowoczesnym leczeniem nowotworów. "Rak jest w stanie rozwijać się po cichu przez wiele lat i powoli niszczyć nasz organizm, dlatego badania profilaktyczne są tak ważne. Wcześnie wykryty nowotwór daje się wyleczyć nawet w 100 procentach. Bardzo ważna jest więc edukacja i dotarcie do szerokiego grona odbiorców" – mówi Agnieszka Dolna, koordynatorka ds. programów pomocowych w Onkofundacji Alivia.
Onkofundacja Alivia prowadzi szereg działań mających na celu pomoc osobom chorym na raka, poprawę świadomości chorób nowotworowych oraz reprezentację pacjentów onkologicznych w debacie publicznej. Dąży do tego, by zapewnić ludziom chorym na raka praktyczne narzędzia, dzięki którym będą mogli odważnie korzystać z osiągnięć światowej medycyny i wygrywać z chorobą każdego dnia. Dlatego pomaga im wyszukać najkrótsze kolejki, znaleźć rekomendowane leki, poznać najbardziej przyjaznego lekarza oraz najlepiej oceniany ośrodek onkologiczny, a także wykorzystać w ich leczeniu medycynę personalizowaną. Umożliwia zbieranie środków na leczenie, edukuje pacjentów i ich bliskich.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertySpecjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze