02.02.22, 15:00
Aleksandra Bobkowska i Krzysztof Rygiel Partnerami w monday group
W monday group utworzona została nowa, strategiczna funkcja Partnerów, którą objęli Aleksandra Bobkowska oraz Krzysztof Rygiel.
Partner jest nową funkcją utworzoną w strukturze monday group. Partnerzy będą mieć realny wpływ na kluczowe, strategiczne decyzje podejmowane w obrębie grupy. To właśnie z Partnerami zarząd będzie konsultował kierunki rozwoju zarówno każdego z brandów, jak i zespołu agencji, zanim trafią one do dyskusji w gronie szefowych i szefów poszczególnych działów. Partnerzy będą również mieć pod opieką kluczowe obszary w agencji. Aleksandra Bobkowska zajmie się wizerunkiem monday group, z kolei Krzysztof Rygiel będzie odpowiadał za modelowanie i usprawnianie procesów. Swoją nową rolę będą łączyć z dotychczasową pracą jako Szefowie działów Brand & Corporate i Consumer & Gaming.
Aleksandra Bobkowska jest związana z monday group od 2015 r. Na co dzień kieruje działem Brand & Corporate. Zawodowo ma 20 lat doświadczenia w projektach PR realizowanych dla podmiotów sektora publicznego i prywatnego. Pracowała, m.in. dla CD Projekt Red (Wiedźmin 3: Dziki Gon), Intela, Sage (obecnie Symfonia), DELL Technologies czy Standard Chartered.
Krzysztof Rygiel jest Szefem działu Consumer & Gaming, którą to rolę pełni w monday group od 2017 roku. Specjalizuje się komunikacji I marketingu produktów i usług z sektorów nowych technologii, gamingu oraz esportu. Pracował dla największych firm IT i producentów gier, m.in. Microsoft, Intel, LG, ASUS, Huawei, Spotify, EA, Blizzard.
W październiku ub. roku agencja komunikacji Monday przekształciła się w holding monday group, w ramach którego wyodrębnione zostały trzy brandy: monday comms, monday digital i monday strategy. Wszystkie marki działają pod jednym, wspólnym claimem: We care. We deliver.
Komentarze