30-lecie Serka Wiejskiego – Piątnica rusza z jubileuszową kampanią promującą produkt
Serek Wiejski obchodzi w 2022 roku 30-lecie. Produkt został wprowadzony na polski rynek przez OSM Piątnica. Z okazji jubileuszu od 1 lutego do 13 marca br. prowadzona będzie kampania reklamowa w TV oraz Internecie.
Serek Wiejski z Piątnicy pojawił się na polskim rynku w 1992 r. Inspiracją dla Spółdzielni okazał się nieznany wówczas w Polsce serek typu cottage cheese. Z biegiem czasu w ofercie zaczęły pojawiać się także inne warianty tego produktu, takie jak: Serek Wiejski z dodatkiem szczypiorku, Serek Wiejski lekki, Serek Wiejski BIO i wersja bez laktozy. Są też Serki Wiejskie z dodatkiem owoców – z jagodami, malinami i żurawiną, truskawkami, a także z ananasem czy brzoskwinią.
Kampania promocyjna Serka Wiejskiego
Z okazji jubileuszu Serka Wiejskiego OSM Piątnica przygotowała kampanię promocyjną. Przygotowany na potrzeby kampanii spot przenosi odbiorców do świata Piątnicy – pełnego naturalnego smaku i prawdziwych emocji. Pokazuje, że to czas weryfikuje, czy coś jest naprawdę dobre. Jak przekonują twórcy spotu, Serek Wiejski z Piątnicy jest niezmiennie dobry już od 30 lat.
Za kreację spotów odpowiada agencja Plej oraz studio filmowe OTO Film. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media, a kampanię digitalową realizuje agencja Starcom.
Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie
Urząd Gminy Filipów | Polska
Przejdź do ofertyKierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza
Centrum Kultury Podgórza | Kraków
Przejdź do oferty
Komentarze