30-lecie Serka Wiejskiego – Piątnica rusza z jubileuszową kampanią promującą produkt

30-lecie Serka Wiejskiego – Piątnica rusza z jubileuszową kampanią promującą produkt
fot.: materiały prasowe

Serek Wiejski obchodzi w 2022 roku 30-lecie. Produkt został wprowadzony na polski rynek przez OSM Piątnica. Z okazji jubileuszu od 1 lutego do 13 marca br. prowadzona będzie kampania reklamowa w TV oraz Internecie. 

Serek Wiejski z Piątnicy pojawił się na polskim rynku w 1992 r. Inspiracją dla Spółdzielni okazał się nieznany wówczas w Polsce serek typu cottage cheese. Z biegiem czasu w ofercie zaczęły pojawiać się także inne warianty tego produktu, takie jak: Serek Wiejski z dodatkiem szczypiorku, Serek Wiejski lekki, Serek Wiejski BIO i wersja bez laktozy. Są też Serki Wiejskie z dodatkiem owoców – z jagodami, malinami i żurawiną, truskawkami, a także z ananasem czy brzoskwinią.

Kampania promocyjna Serka Wiejskiego

Z okazji jubileuszu Serka Wiejskiego OSM Piątnica przygotowała kampanię promocyjną. Przygotowany na potrzeby kampanii spot przenosi odbiorców do świata Piątnicy – pełnego naturalnego smaku i prawdziwych emocji. Pokazuje, że to czas weryfikuje, czy coś jest naprawdę dobre. Jak przekonują twórcy spotu, Serek Wiejski z Piątnicy jest niezmiennie dobry już od 30 lat.

Za kreację spotów odpowiada agencja Plej oraz studio filmowe OTO Film. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media, a kampanię digitalową realizuje agencja Starcom.

Komentarze

Powiązane

13.11.24, 10:39
| reklama & PR » informacje
#NieKupujWynajmuj. Kampania marketingowa SIXT Polska
Dostawca usług mobilnych, firma SIXT Polska ruszyła z kampanią marketingową #NieKupujWynajmuj. Jej głównym celem jest zmiana nastawienia Polaków do idei posiadania auta.
13.11.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Żakieta stanęła na czele kreacji w Cape Morris
Katarzyna Żakieta awansowała w strukturach agencji Cape Morris i objęła stanowisko Head of Creation.
12.11.24, 22:23
| reklama & PR » informacje
Marka Beko z ogólnopolską akcję promocyjną buy&get
Ruszyła „Promocja Kawa z Beko” dla ekspresów z serii CaffeExperto. Przy zakupie eks-presu automatycznego można otrzymać 3 razy po 1 kg kawy ziarnistej marki Segafredo, a przy zakupie ekspresu kolbowego 3 razy po 250 g kawy mielonej Segafredo.
12.11.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Lighthouse będzie współpracować z Shell Polska
Shell Polska dołączyło do grona klientów Lighthouse. Agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie w bieżących projektach marketingowych firmy.
12.11.24, 15:50
| reklama & PR » ludzie
Trzy osoby awansowały w oLIVE media
W październiku br. Marta Kusal awansowała na stanowisko Operations Specialist w agencji oLIVE media, gdzie rozpoczęła pracę w lutym br. Po zakończeniu III kwartału awans w zespole otrzymały także Natalia Głatki oraz Karolina Mankiewicz, obejmując stanowiska junior specjalistek.
12.11.24, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Sykulska, Joanna Kuciel i Monika Perdjon awansują w Good One PR
W październiku br. agencja Good One PR ogłosiła awanse w trzech zespołach. Aleksandra Sykulska awansowała na stanowisko Senior Account Executive w zespole Healthcare&Lifestyle, a Joanna Kuciel w zespole komunikacji B2B. Z kolei Monika Perdjon objęła stanowisko Account Executive w zespole komunikacji konsumenckiej.
11.11.24, 14:10
| reklama & PR » informacje
Marka Barum promuje bezpieczeństwo wśród młodych kierowców
Marka Barum ruszyła z kampanią, której celem jest edukacja młodych kierowców na temat bezpiecznej jazdy w trudnych warunkach. Za pomysł i kreację odpowiada Hand Made.
10.11.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Citroën C3 wyjeżdża z pałacu na królewskiej poduszce
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Citroën zrealizowała działanie fake out of home (FOOH), które jest elementem kampanii wprowadzającej na rynek nową odsłonę Citroëna C3.
10.11.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Taka zupa to konkret! Kampania marki Winiary
Nowy „Winiary Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „Winiary Pomysł na sycącą ogonową” i „Winiary Pomysł na sycący żurek z grzybami” to produkty, które są promowane w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland.
09.11.24, 19:32
| reklama & PR » informacje
Żabson ambasadorem Monster Energy
Żabson, jeden z najbardziej popularnych raperów w Polsce dołączył do rodziny Monster Energy i został ambasadorem amerykańskiej marki napojów energetycznych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy