01.02.22, 15:30
I feel fruits! Kampania TEEKANNE w Europie Wschodniej
Insignia odpowiada za kreację oraz nadzór kreatywny i produkcyjny kampanii TEEKANNE. Spoty telewizyjne pod hasłem „I feel fruits!” pojawiły się na europejskich rynkach – w Serbii, Słowenii, Czechach i na Słowacji. W Polsce kampania obejmuje działania digital. Realizacja kampanii to wynik wygranego przetargu, przeprowadzonego przez austriacką centralę marki.
Zadaniem agencji było opracowanie konceptu, który ma podkreślić owocowy charakter herbaty TEEKANNE. . W taki sposób powstała big idea: I feel fruits!, czyli hymn na cześć mocno owocowego smaku TEEKANNE.
„Głównym bohaterem całej marki TEEKANNE jest charakterystyczny czajniczek, dlatego to właśnie jemu chcieliśmy w naszej kampanii oddać...głos. I jest to głos donośny i bardzo funkowy. Wiedzieliśmy, że muzyka będzie ważnym elementem tej reklamy, więc wszystko się tutaj kręci wokół niej. Czajniczek śpiewa, łyżki tańczą, a herbata wybornie smakuje, sprawiając, że wszystko tutaj „feels fruits” – mówi Łukasz Skalik, Creative Director, Insignia.
Wyzwaniem realizacyjnym spotu było uzyskanie realnego efektu animacji, co udało się dzięki nagraniom prawdziwych owoców w ruchu, a następnie połączenia odpowiednich warstw na etapie animacji komputerowej.
INSIGNIA pierwszą polską agencją z międzynarodową kampanią dla TEEKANNE
„Insignia była jedyną polską agencją, zaproszoną do przetargu TEEKANNE. Udało nam się wyprzedzić agencje z Czech i Austrii. (...) Jednocześnie jesteśmy pierwszą polską agencją, która zrobiła międzynarodową kampanię dla marki, dlatego zaufanie ze strony klienta, jest dla nas naprawdę wielkim wyróżnieniem” – podkreśla Maria Trojanowska, Senior Account Manager, Insignia.
Spoty marki TEEKANNE powstały w trzech wersjach 15, 10 i 6-sekundowej i są emitowane na rynkach pięciu państw - w Serbii, Słowenii, Czechach, na Słowacji oraz w Polsce.
Insignia odpowiada za kreację oraz nadzór kreatywny i produkcyjny kampanii. Producentem spotów jest Filmokracja, reżyserią zajął się duet – Arek Żyłka oraz Tomasz Niedźwiedź, a postprodukcja spoczywała w rękach studia Badi Badi.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze