28.01.22, 07:00

Podsumowanie 2021 r.: Dagmara Berka-Kochańska (endorfina events)

Dagmara Berka-Kochańska, fot.: materiały prasowe

2021 rok na rynku mediów i reklamy dla portalmedialny.pl komentuje Dagmara Berka-Kochańska (endorfina events).

Najważniejsze wydarzenia

Nie ma jednego wydarzenia, które byłoby symbolem mijającego roku 2021. Patrząc na ubiegłe 12 miesięcy – to czego doświadczyliśmy, to ciągłe zmiany, dynamika i reagowanie na obostrzenia równolegle do spełniania potrzeb klientów. Taki był ten rok. Z jednej strony obserwowaliśmy wypełnione płyty na koncertach Young Leosi, podczas których, jako endorfina mieliśmy okazję budować strefy marki Sprandi, z drugiej strony mamy na koncie odwoływane lub przełożone projekty, czy też przenoszenie wydarzeń do świata wirtualnego i tworzenie hybryd.

Nowe zjawiska / zaskoczenia

Online czy wydarzenia hybrydowe weszły na stałe do kompetencji agencji eventowych. Klienci nie boją się nowych rozwiązań, a w briefach widzimy coraz większą chęć i odwagę do sięgania po nowe, świeże i niestandardowe narzędzia i technologie. To na pewno, nam jako agencji pozwala osiągać następne poziomy kreatywności, ale co najważniejsze – realizować cele naszych klientów mimo wielu przeciwności. Technologia pozwoliła nam zniwelować największe wyzwanie wydarzeń online - brak bezpośredniej interakcji, poczucia wspólnoty. Rozwiązania podstawowe typu Zoom czy Teams, których jeszcze dwa lata temu uczyli się wszyscy, zostały zastąpione przez rozwinięte, wielowymiarowe platformy eventowe, dzięki którym uczestnicy czują, że mają wpływ na kształt eventu i biorą w nim czynny udział.

Rozczarowania

Największym rozczarowaniem dla całej branży jest z pewnością trwająca walka o wydarzenia offline. Z zapartym tchem przez pierwszą połowę roku patrzyliśmy na wypełniające się line-upy festiwali, po to, żeby niestety większość z nich finalnie uległa odwołaniu. Cieszymy się, że mimo wszystko mamy na koncie 2021 roku wiele projektów offline, jednak pewno liczymy na więcej, a na kolejne miesiące patrzymy z nadzieją, zwarci i gotowi do realizacji na najwyższym poziomie!

W firmie

Dla endorfiny, mimo trudności, które są oczywiste dla całej branży, to był dobry rok - pełen świetnych realizacji, zadowolonych Klientów, doskonałych kreacji eventowych. Czujemy pewien niedosyt, ale z pewnością wykorzystaliśmy ten czas w najlepszy możliwy, jakościowy sposób. Ilość projektów i Klientów pozwoliła nam poszerzyć zespół – do grona producentów dołączyli doświadczeni specjaliści, wnoszący nie tylko wiedzę, ale także nową energię.

Rok rozpoczęliśmy od kilku wydarzeń online, między innymi dla naszych klientów Adamed i GE Healthcare. W maju zorganizowaliśmy wyjątkową, pandemiczną edycję Gali Ekstraklasy. To co możemy powiedzieć z ręką na sercu – to, że potrafimy w pełni funkcjonować w obecnych realiach, a żadne obostrzenia nie są już zaskoczeniem. Umiemy działać szybko, dynamicznie – ale także bezpiecznie. W połowie roku z wielkim entuzjazmem wróciliśmy do świata offline, m.in dzięki Gali Orłów stulecia z okazji 100-lecia „Rzeczypospolitej” czy też letniej strefie dla marki Storytel podczas Projektu Plaża. We wrześniu zorganizowaliśmy międzynarodowe wydarzenie w Sopocie dla kilkuset pracowników firmy Adform – ogromne przedsięwzięcie logistyczne, w tych nowych, trudnych czasach nabrało nowego wymiaru. Takie tempo utrzymaliśmy przez cały rok.

2021 przyświecał nie tylko realizacjom dla naszych stałych klientów. To był rok pełen ogromnego wysiłku całego zespołu, ale najlepszą nagrodą za tę pracę jest zadowolenie klientów oraz ich zaufanie do naszych kreacji i pomysłów. Zwieńczeniem i wisienką na torcie jest wyróżnienie naszej agencji wg tegorocznej edycji raportu "Agencje Eventowe" z tytułem “Solidny Partner” redakcji magazynu „Media Marketing Polska”. To, co możemy obiecać sobie, a także naszym partnerom – to, że nie zwolnimy tempa. Mam nadzieję, że rynek i rok 2022 są na nas gotowi, bo planujemy zapisać niezapomniane historie na kartach branży!

Dagmara Berka-Kochańska

Event directorka w endorfina events, agencji wielokrotnie wyróżnianej w konkursach na agencję eventową roku oraz nagradzaną lokalnie i poza granicami. Z branżą eventową związana od dekady, w tym od siedmiu lat z endorfiną. Aktualnie odpowiada za rozwój biznesu, w tym działania przetargowe oraz new bizowe agencji. Łączy tym samym umiejętności liderskie z doświadczeniem realizacyjnym zdobytym, jako event managerka. W pracy ceni ciągłą możliwość rozwoju oraz pracę z zespołem, bez którego, jak mówi – sukcesy nie byłyby możliwe do osiągnięcia. Wśród nagrodzonych projektów z portfolio Dagmary wymienić możemy, m.in. Adidas Here to Create (Stevie, Londyn), H&M Królestwo (Złoty Spinacz), Magenta Magic dla T-Mobile (Baltic for events, Tallin).

endorfina events pracuje dla największych polskich i międzynarodowych marek, ma na swoim koncie realizacje w kilkunastu krajach Europy. Szyte na miarę projekty online oraz onsite powstały dla dziesiątek klientów, z odmiennych sektorów, w tym m.in.: GE Healthcare, TK Maxx, Ekstraklasa, Huawei, CCC, T-Mobile, Rossmann, czy Adidas.

Komentarze

Powiązane

02.12.22, 16:16
| reklama & PR » informacje
Kurierzy Ninja w GLS na Black Friday
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała kampanię budującą świadomość swojej marki. W projekcie pojawia się kurier ninja, który szybko dostarcza przesyłki zakupione przez klientów w czarny piątek.  
02.12.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Okocim wprowadza puszki z komiksami Andrzeja Rysuje
Marka Okocim podpisała współpracę z Andrzej Rysuje. Wynikiem współpracy jest nowy, humorystyczny projekt puszki lagera zawierający komiksy rysownika. Opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka. 
01.12.22, 20:39
| reklama & PR » ludzie
Jolanta Kozak przechodzi do Veovee
Zespół client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, zasiliła Jolanta Kozak, która objęła stanowisko Account Managera.
01.12.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Paweł Bylicki w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023
Paweł Bylicki, Prezes Public Dialog pojawi się w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023. Konkurs organizowany jest przez PRovoke Media.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Mediahub zaplanuje i zakupi także Digital dla platformy Squla
Platforma edukacyjna Squla (Futurewhiz) rozszerzyła współpracę z domem mediowym Mediahub. Teraz oprócz telewizji firma powierzyła mu także kompleksową obsługę w digitalu.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
SHEIN zachęca do pokochania własnego ciała
SHEIN kolejny raz zachęca Polki do pielęgnowania pozytywnej relacji z własnym ciałem. Marka chce zapewnić kobiety, że są piękne, bez względu na wygląd.
30.11.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Kiwi.com zachęca do taniego podróżowania
Wyszukiwarka tanich lotów Kiwi.com wystartowała z kampanią "We hack the system, you fly for less”. Celem projektu jest przedstawienie innowacyjnej technologii, która pozwala szybko znaleźć tanie loty. 
30.11.22, 15:00
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Cenniki Grupy RMF w przyszłym roku na krótsze okresy. Radio Alex dołącza do pakietu RMF 3D
Grupa RMF zaprezentowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 r. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
30.11.22, 11:14
| reklama & PR » ludzie
Hubert Skubij w ekipie Veovee
Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączył Hubert Skubij, który objął stanowisko Senior Account Manager.
30.11.22, 09:50
| reklama & PR » informacje
We Got Now. Ludzie kształtujący świat sportu i kultury bohaterami kampanii marki New Balance
„We Got Now” to globalna kampania marki New Balance, której bohaterami są ludzie kształtujący świat sportu i kultury. W tegorocznej odsłonie kampanii bohaterami są globalni ambasadorzy marki: koszykarz Kawhi Leonard, piosenkarka IU, piłkarze Raheem Sterling i Bukayo Saka oraz raper Jack Harlow. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. kontaktu z mediami

TR Warszawa | Warszawa

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Lesznowoli

Gminny Ośrodek Kultury w Lesznowoli | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalista ds. PR i komunikacji

Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu | Toruń

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

29.11.2022 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.