26.01.22, 10:08

Przyprawiaj wygodnie. Nowa odsłona kampanii KAMIS promującej przyprawy i zioła w słoiczkach

KV kampanii marki Kamis, fot.: materiały prasowe

Rozpoczęła się tegoroczna kampania marki KAMIS promująca przyprawy i zioła w słoiczkach. Za realizację działań w Polsce oraz adaptację formatów na rynek rumuński odpowiada agencja Insignia. Kampania trwa do końca lutego br.

Najnowsza kampania „Przyprawiaj wygodnie” jest kontynuacją działań marki. Jej komunikacja ma opierać się na wyróżnikach produktu, takich jak wygoda używania, łatwość przyprawiania, świeżość zachowana na dłużej i nowoczesny design. W materiałach kampanijnych marka prezentuje cały przekrój produktów w słoiczkach, aby podkreślić różnorodność i szeroką dostępność przypraw.

Insignia odpowiada za opracowanie koncepcji i realizację materiałów digital, w tym produkcję materiałów video oraz realizację materiałów graficznych i animowanych do mediów społecznościowych. Tegoroczną kampanię wspiera również dedykowany spot TV, który agencja realizowała w zeszłym roku we współpracy z Papaya Films.

W tym roku kampania „Przyprawiaj wygodnie” została również zaadaptowana na rynek rumuński. W tym celu agencja przygotowała billboard sponsorski do telewizji oraz materiały digital – video na YouTube oraz media społecznościowe. Po stronie Insignii był koncept na adaptację materiałów oraz produkcja we współpracy z Papaya Films tj. nagranie lektora i realizacja materiałów video.

Insignia odpowiada za kreację i realizację kampanii. Zakupem mediów w Polsce zajął się Starcom Polska, a w Rumunii – Spark Foundry UK. Kampania potrwa do 28 lutego.

Komentarze

Powiązane

21.01.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie | kultura » informacje
Filip Pokrzywniak kierownikiem ds. marketingu i promocji Grupy Wydawnictwo Kobiece
Na początku stycznia br. do zespołu Grupy Wydawnictwo Kobiece dołączył Filip Pokrzywniak i objął stanowisko kierownika ds. marketingu i promocji.
21.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków na reklamę w 2025 r.
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9 proc., dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7 proc., największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10 proc. 
21.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Malwina Pająk (El Padre)
Malwina Pająk – Communication Manager, El Padre, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
20.01.25, 20:00
| reklama & PR |
Nowa nazwa, nowe cele. Ultimo zmienia się w B2 Impact
Ultimo, firma zarządzająca wierzytelnościami w Polsce, przeszła rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nazwą B2 Impact, podkreślając swoje powiązania z międzynarodową grupą B2 Impact. Kampania rebrandingowa obejmuje zmianę identyfikacji wizualnej, akcje edukacyjne w mediach oraz nową stronę internetową, a nowa marka ma na celu wspieranie klientów w poprawie ich sytuacji finansowej.
20.01.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Rafał Kaniecki dołączył do zespołu Salestube
Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla takich technologicznych marek jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube i objął stanowisko Paid Social & Partnerships Director.
20.01.25, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Sito awansuje w agencji 25wat
Agnieszka Sito objęła stanowisko Chief Operating Officer w agencji kreatywnej 25wat.
20.01.25, 10:30
| reklama & PR » informacje
Amooco współpracuje z marką Tefal
Agencja kreatywna Amooco rozpoczęła strategiczną współpracę z marką Tefal, producentem sprzętów domowych i kuchennych.
20.01.25, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Karolina Michalcewicz Ancymony (*ancy)
Karolina Michalcewicz - Senior Account Executive, Ancymony (*ancy) - podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
19.01.25, 17:22
| reklama & PR » informacje
Grupa Atlas pozostanie sponsorem tytularnym Atlas Areny
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne pięć lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej. Współpraca trwa już 15 lat. Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad 9 mln gości, bawiąc się na blisko 1200 wydarzeń.
18.01.25, 22:20
| reklama & PR » informacje
Crunchips wspiera 33. Finał WOŚP
26 stycznia br. odbędzie się kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a marka Crunchips ponownie dołączyła do grona sponsorów akcji.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.