26.01.22, 10:08
Przyprawiaj wygodnie. Nowa odsłona kampanii KAMIS promującej przyprawy i zioła w słoiczkach
Rozpoczęła się tegoroczna kampania marki KAMIS promująca przyprawy i zioła w słoiczkach. Za realizację działań w Polsce oraz adaptację formatów na rynek rumuński odpowiada agencja Insignia. Kampania trwa do końca lutego br.
Najnowsza kampania „Przyprawiaj wygodnie” jest kontynuacją działań marki. Jej komunikacja ma opierać się na wyróżnikach produktu, takich jak wygoda używania, łatwość przyprawiania, świeżość zachowana na dłużej i nowoczesny design. W materiałach kampanijnych marka prezentuje cały przekrój produktów w słoiczkach, aby podkreślić różnorodność i szeroką dostępność przypraw.
Insignia odpowiada za opracowanie koncepcji i realizację materiałów digital, w tym produkcję materiałów video oraz realizację materiałów graficznych i animowanych do mediów społecznościowych. Tegoroczną kampanię wspiera również dedykowany spot TV, który agencja realizowała w zeszłym roku we współpracy z Papaya Films.
W tym roku kampania „Przyprawiaj wygodnie” została również zaadaptowana na rynek rumuński. W tym celu agencja przygotowała billboard sponsorski do telewizji oraz materiały digital – video na YouTube oraz media społecznościowe. Po stronie Insignii był koncept na adaptację materiałów oraz produkcja we współpracy z Papaya Films tj. nagranie lektora i realizacja materiałów video.
Insignia odpowiada za kreację i realizację kampanii. Zakupem mediów w Polsce zajął się Starcom Polska, a w Rumunii – Spark Foundry UK. Kampania potrwa do 28 lutego.
Komentarze