23.01.22, 20:00

Logitech G sponsorem tegorocznej Ultraligi i polskiej transmisji LEC

Akcesoria gamingowe LoL, fot.: materiały prasowe

Trwa 7. sezon Ultraligi, czyli największego w Polsce turnieju e-sportowego, w grę League of Legends (LoL). Produkująca akcesoria dla graczy marka Logitech G, zdecydowała się na sponsoring polskich transmisji z europejskiego turnieju League of Legends European Championship (LEC). Działania te, realizowane są we współpracy z firmą FRENZY.

Umowa z firmą FRENZY została zawarta na cały rok 2022 i obejmie 7. i 8. sezon Ultraligi oraz dwa sezony League of Legends European Championship (LEC 2022 Spring Split i LEC 2022 Summer Split). W ramach współpracy Logitech G planuje szereg atrakcji. Szczegóły na temat podejmowanych działań będą udzielane stopniowo tak, by nie psuć zabawy.

"Obecność Marki Logitech G przy tak ważnych wydarzeniach, jak Ultraliga i League of Legends European Championship to dla nas ważny impuls do dalszego rozwoju sceny League of Legends w Polsce. Jestem przekonany, że ta współpraca wniesie wiele dobrego zarówno dla naszych firm, ale przede wszystkim dla społeczności League of Legends, która każdego dnia pokazuje swoje zaangażowanie poprzez udział w rozgrywkach i aktywne kibicowanie swoim ulubionym drużynom" – mówi Hubert Habas, Dyrektor Sprzedaży FRENZY.

Transmisje z Ultraligi emitowane są od godz. 16:40, we wtorki i środy, a z LEC w piątki od 16:45 i soboty od 17:15 w Polsat Games oraz na platformach Twitch.tv i YouTube.

Komentarze

Powiązane

19.07.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
Agnieszka Sienkiewicz w spocie reklamowym Bioliq
Marka Bioliq rozpoczęła nową kampanię reklamową. W spocie marki wystąpiła Agnieszka Sienkiewicz.
19.07.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Nie rozczarujesz się! Mars Wrigley z kampanią reklamową batonu lodowego Snickers
Ruszyła szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych Snickers. Mars Wrigley prezentuje spoty reklamowe utrzymane w wakacyjnym klimacie.
19.07.24, 09:30
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył kontrakt sponsorski z Koroną Kielce
STS i Korona Kielce kontynuują współpracę. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. 
19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
18.07.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tak smakuje kino. Kampania Cinema City na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) przygotował z myślą o Spotify kampanię pt. „Tak smakuje kino” dla Cinema City.
18.07.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Agata Bieniek awansowała zarządzanie polskim zespołem marketingu Bolt
Agata Bieniek objęła stanowisko Marketing Manager Bolt w Polsce i zarządza zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy oraz odpowiada za lokalne działania marki.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.