10.01.22, 16:00
Dzień Moreli w sklepie Morele. Nietypowe działania komunikacyjne
Platforma do zakupów online - sklep Morele na jeden dzień zmienił wygląd swojej strony głównej, zastępując wizualizacje produktów zdjęciami moreli oraz serwując odwiedzającym dodatkowo garść informacji na temat tego owocu.
Internauci, którzy 9 stycznia br. odwiedzili sklep Morele mogli zobaczyć, że wizualizacje produktów oferowanych przez sklep zostały zastąpione zdjęciami owoców – moreli. Dodatkowo tego dnia na stronie morele.net pojawiły się slidery kierujące do informacji, w której zebrane zostały ciekawostki dotyczące tych konkretnych owoców. Akcja zrealizowana została z okazji przypadającego na 9 stycznia Dnia Moreli.
„Nie jest powiedziane, że mając w nazwie marki owoc należy “atakować” nim wszystkich odwiedzających stronę główną. Warto jednak czasem puścić oczko do Klientów i obok elementu “zabawy” podzielić się też z nimi garścią ciekawej wiedzy wykorzystując nadarzającą się okazję. Tymczasowe zmiany, które wprowadziliśmy w Dzień Moreli na naszej stronie, pozwoliły nam nie tylko zrealizować niesztampowe działanie komunikacyjne, ale też z całą pewnością wywołać uśmiech na twarzach wielu klientów” - mówi Radosław Zarzeczny, Head of Brand & Communications w Morele.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze