29.12.21, 11:00

Mądra Babcia promuje markę Verona

Kadr z programu, fot.: materiały prasowe

Największa silver influecerka w Polsce oraz założycielka internetowej telewizji dla seniorów i kanału „Mądra Babcia” podjęła współpracę z marką Verona, czyli siostrzanym brandem marki YES. Za współpracę oraz koordynację świadczeń odpowiada LifeTube (grupa LTTM).

Mądra Babcia to twórczyni bloga oraz telewizji internetowej skierowanej dla seniorów. Aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców, dołączyła do programu Social Stars, którego celem było przeniesienie influencerów z innych platform na YouTube. Dzięki temu powstał kanał “Mądra Babcia”.

W ramach współpracy z marką Verona na swoim kanale przeprowadziła trzy metamorfozy dojrzałych kobiet. Inspiracją do zmian będzie kolekcja marki. Za współpracę oraz koordynację świadczeń odpowiada LifeTube.

Komentarze

Powiązane

11.11.24, 14:10
| reklama & PR » informacje
Marka Barum promuje bezpieczeństwo wśród młodych kierowców
Marka Barum ruszyła z kampanią, której celem jest edukacja młodych kierowców na temat bezpiecznej jazdy w trudnych warunkach. Za pomysł i kreację odpowiada Hand Made.
10.11.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Citroën C3 wyjeżdża z pałacu na królewskiej poduszce
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Citroën zrealizowała działanie fake out of home (FOOH), które jest elementem kampanii wprowadzającej na rynek nową odsłonę Citroëna C3.
10.11.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Taka zupa to konkret! Kampania marki Winiary
Nowy „Winiary Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „Winiary Pomysł na sycącą ogonową” i „Winiary Pomysł na sycący żurek z grzybami” to produkty, które są promowane w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland.
09.11.24, 19:32
| reklama & PR » informacje
Żabson ambasadorem Monster Energy
Żabson, jeden z najbardziej popularnych raperów w Polsce dołączył do rodziny Monster Energy i został ambasadorem amerykańskiej marki napojów energetycznych.
09.11.24, 12:18
| reklama & PR » informacje
Agencja Płodni przygotowała key Visual dla usługi Zdrowa Firma Medicover
Agencja kreatywnego marketingu Płodni zaprojektowała nowy key visual dla usługi Zdrowa Firma Medicover, kompleksowego rozwiązania dla firm.
08.11.24, 20:25
| reklama & PR » informacje
PepsiCo promuje pikantne przekąski Flamin' Hot na Spotify
Polski oddział Aleph Group przygotował przeznaczoną na platformę Spotify kampanię dla Flamin' Hot (PepsiCo), linii pikantnych przekąsek. Kampania ma koncentrować się na podkreślaniu bliskiej współpracy Flamin' Hot z raperem Kinnim Zimmerem. 
08.11.24, 16:22
| reklama & PR » informacje
Linkleaders pro bono wspiera Fundację DOBROdzieje się
Agencja PR i EB Linkleaders w ramach współpracy pro bono wspiera działania Fundacji DOBROdzieje się.
08.11.24, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Joanna Lenart awansuje w strukturach Growth Team Zenith
Joanna Lenart awansowała na stanowisko Biddable Director w zespole Growth Team agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe).
08.11.24, 10:45
| reklama & PR » informacje
Kampania Mowi online i offline. Strona internetowa marki ma przypominać aplikację randkową
Agencja mediowa Mediaplus realizuje dla marki Mowi kampanię, która ma budować świadomości marki i produktów Mowi Wrap, przekąsek na każdą okazję. Działania realizowane są online i offline we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube.
08.11.24, 09:30
| reklama & PR » ludzie
Kamil Dąbrowski w Biura Reklamy Wirtualnej Polski. Zmiany i awanse w zespole
Biuro Reklamy Wirtualnej Polski pracuje od listopada br. w zmienionej strukturze. Do zespołu dołączył Kamil Dąbrowski, który objął stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży agencyjnej. Rafał Durlik został dyrektorem departamentu klientów strategicznych, a Bartosz Konieczny awansował na stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży regionalnej.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.