23.12.21, 17:00

Jeszcze więcej świąt. Do czytania, do myślenia, do rozmawiania. Propozycje Gazety Wyborczej i Wyborcza.pl na Boże Narodzenie

Jeszcze więcej świąt. Do czytania, do myślenia, do rozmawiania - propozycje Wyborczej i Wyborcza.pl na Boże Narodzenie
fot.: materiały prasowe

Trwa świąteczna kampania "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl pod hasłem "Jeszcze więcej świąt. Do czytania, do myślenia, do rozmawiania". Do sięgnięcia po treści "Wyborczej" zachęca w niej Artur Andrus, który będzie też bohaterem specjalnego, wigilijnego wydania "Wyborczej".

Na nadchodzące święta Bożego Narodzenia redakcja "Wyborczej" przygotowuje specjalne publikacje dla swoich czytelniczek i czytelników. W internecie zbiera je okolicznościowa sekcja Wyborcza.pl/swieta2021. W akcję świąteczną zaangażowane są wszystkie działy dziennika, w tym redakcje lokalne.

Specjalne wydanie wigilijne dziennika ukaże się w piątek, 24 grudnia br. - w kioskach i na Wyborcza.pl. Bohaterem okładkowego wywiadu będzie Artur Andrus, z którym świąteczną rozmowę „Czy był jamnik w Betlejem" przeprowadził Michał Nogaś.

Czy ze słów takich, jak jamnik, krejzol, puszek, czy szczepionka można ułożyć pastorałkę? Artur Andrus udowadnia, że tak. Słowa podpowiadali mu: Magdalena Grzebałkowska, Zbigniew Rokita, Małgorzata Rejmer, Wojciech Chmielarz, Sylwia Chutnik, Mariusz Szczygieł i Michał Nogaś, a utwór zaśpiewała Joanna Kołaczkowska przy akompaniamencie Łukasza Borowieckiego. Tekst "Piestorałki” ukaże się w wigilijnym wydaniu "Wyborczej", a na Wyborcza.pl można będzie posłuchać utworu w wykonaniu Joanny Kołaczkowskiej.

W świątecznym wydaniu "Wyborczej" można będzie przeczytać, m.in.: opowieść wigilijną "Judasz" Katarzyny Puzyńskiej, tekst "Ważne, by na wigilii odłożyć noże", czyli jak spędzić święta z rodziną, która ma inne poglądy polityczne od naszych, a także historię o wróżkach, z którymi swoje losy konsultują inwestorzy giełdowi, adwokaci i prezydenci Francji oraz balladę o Ondraszku, który zabierał bogatym i nie rozdawał biednym. Adam Michnik poleca też tekst Timothy'ego Snydera o świecie, który jest jednym wielkim obozem.

Świąteczne publikacje "Wyborczej" promuje kampania pod hasłem "Jeszcze więcej świąt. Do czytania, do myślenia, do rozmawiania" z udziałem Artura Andrusa. Kampanie realizowana jest w internecie (sieć Google, YouTube i Facebook) oraz w telewizji (TVN, Polsat, TVN24). Towarzyszy jej autopromocja na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika oraz na profilach "Wyborczej" w mediach społecznościowych. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

Komentarze

Powiązane

19.07.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
Agnieszka Sienkiewicz w spocie reklamowym Bioliq
Marka Bioliq rozpoczęła nową kampanię reklamową. W spocie marki wystąpiła Agnieszka Sienkiewicz.
19.07.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Nie rozczarujesz się! Mars Wrigley z kampanią reklamową batonu lodowego Snickers
Ruszyła szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych Snickers. Mars Wrigley prezentuje spoty reklamowe utrzymane w wakacyjnym klimacie.
19.07.24, 09:30
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył kontrakt sponsorski z Koroną Kielce
STS i Korona Kielce kontynuują współpracę. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. 
19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
18.07.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tak smakuje kino. Kampania Cinema City na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) przygotował z myślą o Spotify kampanię pt. „Tak smakuje kino” dla Cinema City.
18.07.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Agata Bieniek awansowała zarządzanie polskim zespołem marketingu Bolt
Agata Bieniek objęła stanowisko Marketing Manager Bolt w Polsce i zarządza zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy oraz odpowiada za lokalne działania marki.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.