23.12.21, 10:00

Jakub Przygoński ambasadorem kampanii Elektromobilność – zielone światło dla klimatu

Jakub Przygoński ambasadorem kampanii Elektromobilność – zielone światło dla klimatu
fot.: Kutkowska

W grudniu br., wystartowała kampania edukacyjno-informacyjna pn. "Elektromobilność – zielone światło dla klimatu". Celem kampanii jest pokazanie korzyści płynących z posiadania auta elektrycznego oraz wpływu elektromobilności na środowisko naturalne, poprawę warunków życia, zdrowia oraz rozwój gospodarczy.

Kampania realizowana jest we współpracy Fundacji Czyste Powietrze, Fundacji Pozytywnych Idei (organizatorów Szczytu Klimatycznego TOGETAIR) z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Ambasador kampanii 

Ambasadorem kampanii został Jakub Przygoński – kierowca rajdowy, były motocyklista, członek zespołu Orlen Team. Uczestnik rajdów w Dakarze, wielokrotny Wicemistrz Świata Cross-Country FIM, Mistrz Polski w driftingu (2015 i 2017) oraz pasjonat biegania i kitesurfingu. Jako ekspert współprowadzi w newonce.radio autorską audycję o motosporcie – "Jedźmy gdzieś”.

Polacy są za, ale mają obawy 

Jak wynika z ankiet i badań opinii społecznej, Polacy są świadomi korzyści środowiskowych płynących z używania e-pojazdów, natomiast mają czasem uzasadnione obawy z nimi związane. Dlatego NFOŚiGW we współpracy z Fundacją Czyste Powietrze przygotował cykl różnorodnych działań, które mają na celu rozwianie mitów i półprawd na ten temat.

W związku z tym w ramach kampanii zostanie przygotowany sześcioodcinkowy program utrzymany w stylistyce docu-reality, emitowany na YouTube i w mediach społecznościowych. W każdym z odcinków wybrany gość specjalny doświadczy użytkowania innego auta elektrycznego. Dużą rolę odegra głos lektora, który z offu będzie komentował zadania i wyzwania, jakie stoją przed bohaterami. W ramach scenariusza zostaną przygotowane niespodziewane utrudnienia dla bohatera odcinku.

Zielone światło dla przedsiębiorców 

W ramach kampanii edukacyjno-informacyjnej "Elektromobilność – zielone światło dla klimatu” realizowany będzie również ranking TOP 10 najlepszych przedsiębiorstw i instytucji w Polsce przyjaznych elektromobilności i zaangażowanych w rozwój zeromisyjnego transportu. Do udziału w nim będzie mogła zgłosić się każda organizacja, która ma w swojej flocie samochody w pełni elektryczne lub hybrydy PHEV oraz stosuje rozwiązania elektromobilne w codziennej działalności biznesowej.

Kto odpowiedzialny jest za kampanię?

Partnerami kampanii są Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Fundacja Czyste Powietrze, Fundacja Pozytywnych Idei, TOGETAIR. Natomiast patronami medialnymi są Polskie Radio I, Polska Press Strefa Biznesu, Polska Press Nasze Miasto, Smart Me, Teraz Środowisko, Biznes Alert, Energetyka 24. Odpowiedzialni za realizację są Creative Harder, Fundacja Czyste Powietrze oraz Fundacja Pozytywnych Idei. Wykonawcą natomiast CreativeHarder i LetEmKnow. Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu, internecie.

Komentarze

Powiązane

23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
22.01.25, 14:39
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet zmienia cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 r.
22.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Tomasz Muraszko (AMS)
Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. Strategii oferty, AMS SA,  podsumowuje 2024 rok w branży dla portalmedialny.pl.
21.01.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Rokmates powiększa swój zespół o sześciu nowych twórców internetowych
Zespół agencji influencer marketingu Rokmates powiększył się o sześciu nowych twórców internetowych, w tym m.in. Fizjotherapist, który ma 388 tys. obserwujących na Instagramie, Bladii z 935 tys. subskrybentów na YouTubie oraz Paula Mochtak, która zdobyła 1,1 mln obserwujących na TikToku.
21.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Well, This is Fitness! Well Fitness przełamuje kolejne stereotypy w kampanii
Well Fitness, sieć klubów fitness w Polsce, kontynuuje swoją kampanię marketingową prowadzoną pod hasłem "Well, This is Fitness!". Druga odsłona kampanii ma mocniej podkreślać kontrast między wyidealizowanym światem mediów społecznościowych a rzeczywistością treningową.
21.01.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie | kultura » informacje
Filip Pokrzywniak kierownikiem ds. marketingu i promocji Grupy Wydawnictwo Kobiece
Na początku stycznia br. do zespołu Grupy Wydawnictwo Kobiece dołączył Filip Pokrzywniak i objął stanowisko kierownika ds. marketingu i promocji.
21.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków na reklamę w 2025 r.
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9 proc., dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7 proc., największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10 proc. 
21.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Malwina Pająk (El Padre)
Malwina Pająk – Communication Manager, El Padre, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.