23.12.21, 10:00
Jakub Przygoński ambasadorem kampanii Elektromobilność – zielone światło dla klimatu
W grudniu br., wystartowała kampania edukacyjno-informacyjna pn. "Elektromobilność – zielone światło dla klimatu". Celem kampanii jest pokazanie korzyści płynących z posiadania auta elektrycznego oraz wpływu elektromobilności na środowisko naturalne, poprawę warunków życia, zdrowia oraz rozwój gospodarczy.
Kampania realizowana jest we współpracy Fundacji Czyste Powietrze, Fundacji Pozytywnych Idei (organizatorów Szczytu Klimatycznego TOGETAIR) z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Ambasador kampanii
Ambasadorem kampanii został Jakub Przygoński – kierowca rajdowy, były motocyklista, członek zespołu Orlen Team. Uczestnik rajdów w Dakarze, wielokrotny Wicemistrz Świata Cross-Country FIM, Mistrz Polski w driftingu (2015 i 2017) oraz pasjonat biegania i kitesurfingu. Jako ekspert współprowadzi w newonce.radio autorską audycję o motosporcie – "Jedźmy gdzieś”.
Polacy są za, ale mają obawy
Jak wynika z ankiet i badań opinii społecznej, Polacy są świadomi korzyści środowiskowych płynących z używania e-pojazdów, natomiast mają czasem uzasadnione obawy z nimi związane. Dlatego NFOŚiGW we współpracy z Fundacją Czyste Powietrze przygotował cykl różnorodnych działań, które mają na celu rozwianie mitów i półprawd na ten temat.
W związku z tym w ramach kampanii zostanie przygotowany sześcioodcinkowy program utrzymany w stylistyce docu-reality, emitowany na YouTube i w mediach społecznościowych. W każdym z odcinków wybrany gość specjalny doświadczy użytkowania innego auta elektrycznego. Dużą rolę odegra głos lektora, który z offu będzie komentował zadania i wyzwania, jakie stoją przed bohaterami. W ramach scenariusza zostaną przygotowane niespodziewane utrudnienia dla bohatera odcinku.
Zielone światło dla przedsiębiorców
W ramach kampanii edukacyjno-informacyjnej "Elektromobilność – zielone światło dla klimatu” realizowany będzie również ranking TOP 10 najlepszych przedsiębiorstw i instytucji w Polsce przyjaznych elektromobilności i zaangażowanych w rozwój zeromisyjnego transportu. Do udziału w nim będzie mogła zgłosić się każda organizacja, która ma w swojej flocie samochody w pełni elektryczne lub hybrydy PHEV oraz stosuje rozwiązania elektromobilne w codziennej działalności biznesowej.
Kto odpowiedzialny jest za kampanię?
Partnerami kampanii są Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Fundacja Czyste Powietrze, Fundacja Pozytywnych Idei, TOGETAIR. Natomiast patronami medialnymi są Polskie Radio I, Polska Press Strefa Biznesu, Polska Press Nasze Miasto, Smart Me, Teraz Środowisko, Biznes Alert, Energetyka 24. Odpowiedzialni za realizację są Creative Harder, Fundacja Czyste Powietrze oraz Fundacja Pozytywnych Idei. Wykonawcą natomiast CreativeHarder i LetEmKnow. Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu, internecie.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze