21.12.21, 19:00
BLIK, Spark Foundry i AMS testują zakup powierzchni Digital Out-of-Home w modelu programmatic

6 grudnia br. wystartowała kampania systemu płatności mobilnych BLIK zakupiona w modelu programmatic na powierzchniach Digital Cityscreen firmy AMS.
Pierwsza programatyczna kampania digital OOH została zrealizowana w modelu "automated guaranteed” przy użyciu autorskiego narzędzia stworzonego przez AMS. Łączy ono w sobie cechy adserwera oraz platformy do zakupu powierzchni reklamowej, czyli DSP. Klient wraz z agencją sami definiują parametry kampanii, wybierają nośniki i wgrywają kreację, która jest jedynie weryfikowana przez zespół AMS.
W narzędziu oprócz możliwości zakupu powierzchni dostępne są również bieżące statystyki kampanii, dzięki czemu można online śledzić postęp jej realizacji. BLIK i Spark Foundry, we współpracy z departamentem Publicis Groupe APEX, zajmującym się testowaniem, tworzeniem i wdrażaniem nowych produktów mediowych w grupie Publicis, są pierwszymi firmami na rynku, które wykorzystują nowe narzędzie.Taki model zakupu polega na tym, że klient kupuje określoną liczbę wyświetleń, a nie zdefiniowaną obecność w pętli reklamowej, co jest odwzorowaniem rozliczeń, jakie znamy z kampanii online.
Za planowanie i realizację kampanii odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za kreację do kampanii Change Serviceplan. Kampania realizowana jest od 6 do 23 grudnia br., na ośmiu nośnikach Digital Cityscreen w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie.
kierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze