12.12.21, 09:00
ORLEN Team stawia na TikToka
TikTok to kolejna platforma komunikacyjna, z której korzysta jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich zespołów motorsportowych. W barwach ORLEN Team występują między innymi Robert Kubica, Bartosz Zmarzlik czy Kuba Przygoński.
"Rozwój kolejnego kanału komunikacji pozwoli nam dotrzeć do nowych grup odbiorców. Chcemy otworzyć się szczególnie na młodsze osoby, które cenią autentyczność treści i możliwość śledzenia nie tylko wyników konkretnych dyscyplin sportowych, ale także ich kulisów. TikTok to również kolejne narzędzie do budowania rozpoznawalności marki ORLEN za granicą oraz realizacji zintegrowanych kampanii marketingowych i wizerunkowych". – mówi Agata Pniewska, dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów.
Od ponad 20 lat ORLEN Team jest zespołem zrzeszającym czołowych przedstawicieli polskiego motorsportu, na czele z pierwszym polskim kierowcą w historii Formuły 1 – Robertem Kubicą, dwukrotnym indywidualnym mistrzem świata na żużlu – Bartoszem Zmarzlikiem, czy też wielokrotnym uczestnikiem Rajdu DAKAR – Kubą Przygońskim.
TikTok to platforma krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Instytut badawczy Kantar drugi rok z rzędu stawiał niedawno tę aplikację na czele rankingu Ad Equity, badającego postawy konsumentów wobec doświadczeń z reklamą.
Komentarze