12.12.21, 13:00

Audioriver w nowej odsłonie wizualnej ogłasza kolejne plany na jubileuszową edycję festiwalu

Audioriver ogłasza kolejne plany na jubileuszową edycję festiwalu
fot.: materiały prasowe

Organizatorzy ogłaszają kolejne plany dotyczące 15. odsłony festiwalu, która odbędzie się w dniach 29-31 lipca 2022 roku w Płocku.

Nowa scena i łącznie ponad 100 koncertów w ciągu 3 dni

Audioriver to święto muzyki elektronicznej. Na scenach festiwalu występują nie tylko światowe gwiazdy elektroniki, ale również artyści reprezentujący takie gatunki, jak pop, rock, a nawet jazz. Nowa festiwalowa scena, na której odbędą się występy artystów z całego świata, to kolejny element programu nocnej części Audioriver, odbywającej się w piątek i sobotę.

Design: Więcej dekoracji i ograniczenie zużycia energii elektrycznej

Festiwal zmienia się nie tylko pod względem aktywności programowych, ale także w warstwie wizualnej. Coraz więcej  motywów wizualnych pojawia się na terenie festiwalu na plaży, a w przyszłym roku większość scen będzie zaprojektowana właśnie w oparciu o specjalnie przygotowane elementy dekoracyjne pochodzące z materiałów naturalnych. Ich wprowadzenie ma także na celu ograniczenie zużycia energii elektrycznej, koniecznej do działania ekranów scenicznych, ścian LED i instalacji świetlnych.

Za design poszczególnych scen i stref odpowiadać będą osoby i organizacje, które współpracują z Audioriver od lat. Mowa tu między innymi o kolektywie Affekt, odpowiedzialnym właśnie za aranżację terenu Audioriver Sun/Day i wrocławski klub Projekt Pralnia, a także o osobach związanych z festiwalem Egodrop.

Kontynuacja działań ekologicznych

Audioriver od czerwca 2020 r. prowadzi akcję edukacyjną Audioriver Goes Green, która ma na celu przekazywanie wiedzy w zakresie ekologii. W najnowszej formule akcji Festiwal wraz z ambasadorką, Jagną Niedzielską, będą prowadzić rozmowy w formie podcastów. Do tej pory gośćmi podcastu byli już, m.in.: Krzysztof Zalewski, Kasia Sienkiewicz i Jacek Sienkiewicz.

Audioriver bez barier, czyli akcja Audiohome: #jesteśwdomu

Innym projektem realizowanym przez Audioriver jest kampania edukacyjna Audiohome: #jesteśwdomu, w ramach której festiwal poświęca uwagę kwestiom bezpieczeństwa, tolerancji, praw człowieka, wykluczeń czy społecznej misji festiwali. Akcję wspierają artyści, dziennikarze, a także organizacje pozarządowe i eksperci. Partnerami akcji są Helsińska Fundacja Praw Człowieka, Fundacja Edukacji Społecznej i Fundacja Kultury Bez Barier.

Kolejnym krokiem festiwalu jest stworzenie strefy bezpieczeństwa, która powstanie na terenie wydarzenia. Będzie to przestrzeń, gdzie każdy uzyska pomoc, niezależnie od charakteru czy skali problemu, a organizatorzy będą przygotowani, żeby reagować na bieżące i niespodziewane sytuacje.

Organizatorem Audioriver Festival, który odbędzie się w Płocku w dniach 29-31 lipca 2022 r. jest Fundacja Jest Akcja! Partnerzy festiwalu: Miasto Płock, POKiS. Sponsorem festiwalu jest marka Red Bull.

Komentarze

Powiązane

30.10.22, 09:00
| kultura » film
Kolejne Multikina na filmowej mapie Polski. Finał rebrandingu
28 października br. zakończył się proces rebrandingu kin sieci Cinema3D na Multikino. Sieć zaistniała w kolejnych dziesięciu miastach w Polsce. 
29.10.22, 19:00
| kultura » muzyka
Arctic Monkeys pierwszym headlinerem Open'er Festival powered by Orange 2023
30 czerwca 2023 roku w Gdyni wystąpi grupa Arctic Monkeys. Bilety na to muzyczne wydarzenie dostępne są już w sprzedaży- Early Bird Tickets.
26.10.22, 20:35
| kultura » informacje
35. Cinema City w Polsce. Otwarcie kina w Elblągu
Cinema City otworzyło 35. kino w swojej sieci. Od 14 października można oglądać filmy w CH Zielone Tarasy w Elblągu. Jest to pierwsza po pandemii inwestycja w rozbudowę sieci kin Cinema City. Otwarcie kina poprzedziła kampania wykorzystująca takie nośniki jak: outdoor, radio i digital.
24.10.22, 20:30
| internet » informacje | kultura » książki
Zbrodnia bez kary. Reportaże Wirtualnej Polski, Deutsche Welle i Interii wydane w formie książki przez Wydawnictwo M.
26. reportaży i wywiadów o powojennych karierach niemieckich zbrodniarzy zostało zebranych w formie książki. Publikacja „Zbrodnia bez kary” została wydana przez Wydawnictwo M.
22.10.22, 09:47
| kultura » informacje
Wielki powrót festivalu Audioriver. Ruszyła sprzedaż biletów
Organizatorzy Audioriver zapowiadają powrót festiwalu w 2023 roku. 16. odsłona Audioriver została zaplanowana na 28, 29 i 30 lipca w Płocku, a sprzedaż biletów rozpoczęła się 13 października br. 
20.10.22, 21:00
| kultura » książki
Przesłanie z Ukrainy, czyli przemówienia prezydenta Ukrainy. Publikacja w 2023 roku w Polsce
Na początku 2023 r. ukażą się w Polsce przemówienia Wołodymyra Zełenskiego zebrane w tomie „Przesłanie z Ukrainy”.Cały dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na inicjatywę United24 stworzoną przez prezydenta Zełenskiego w celu zbiórki funduszy na pomoc Ukrainie.
15.10.22, 21:00
| kultura » film
,,Podziemna Armia'' na międzynarodowych targach MIPCOM w Cannes
Polski producent InbornMedia i brytyjski Woodcut International ogłosili, że seria dokumentalna „Podziemna Armia” zostanie po raz pierwszy zaprezentowana w Cannes na międzynarodowych targach MIPCOM. 
12.10.22, 13:02
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
Ania. Aż 122 tys. widzów obejrzało dokument w kinach w pierwszy weekend
Film dokumentalny o Annie Przybylskiej pt. „Ania” z wynikiem otwarcia 122 047 widzów uplasował się na trzecim miejscu wśród wszystkich filmów dokumentalnych box-office jakie zostały wprowadzone do kin w Polsce.
03.10.22, 11:29
| kultura » książki
Jerzy Jarniewicz laureatem Nagrody Literackiej Nike 2022
Tegorocznym zwycięzcą Nagrody Literackiej Nike za tomik poetycki „Mondo cane” został Jerzy Jarniewicz. Werdykt konkursowego jury został ogłoszony 2 października 2022 r. Natomiast Nagroda Nike Czytelników, przyznawana w plebiscycie Wyborcza.pl i „Wyborczej”, trafiła do Joanny Ostrowskiej za książkę „Oni. Homoseksualiści w czasie II wojny światowej”.
30.09.22, 11:20
| kultura » informacje
Tour po galeriach sztuki z Suzuki Motor Poland
Suzuki Motor Poland po raz kolejny zostało partnerem głównym Warsaw Gallery Weekend. Z okazji tego wydarzenia agencja Communication Unlimited opracowała dla Suzuki kampanię pod hasłem „Art of Experience”. WGW odbywa się w dniach od 29 września do 2 października br.
Subskrybuj RSS działu kultura: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. kontaktu z mediami

TR Warszawa | Warszawa

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Lesznowoli

Gminny Ośrodek Kultury w Lesznowoli | mazowieckie

Przejdź do oferty

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.