03.12.21, 09:00
Grupa Streetcom pracuje dla marki TIER
Streetcom dla nowego operatora e-hulajnóg w Polsce, firmy TIER prowadzi kampanię w oparciu o działania z influencerami. W pierwszym etapie - z wykorzystaniem micro influencerów FameShop. Celem realizowanych działań jest zwiększenie istnienia marki TIER w świadomości grupy docelowej.
Głównym celem realizowanych przez grupę Streetcom działań jest zbudowanie świadomości marki TIER oraz jej dedykowanych działań, mających skłaniać konsumentów do zmian życia na lepsze. W swojej komunikacji TIER chce zwracać uwagę na walory ekologiczne produktu i wartości płynące z nowego, ekologicznego stylu życia. Po stronie zespołu agencji HASH.FM działającej w strukturach Grupy Streetcom jest rekrutacja i rekomendacja działań z micro- influencerami, działającymi w ramach Fameshop (sklep dla influencerów). Kampania realizowana jest na terenie Warszawy, Trójmiasta, Krakowa.
W 2022 r. planowane są dalsze działania dla marki. Kampania jest wynikiem rozstrzygniętego przetargu.
Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza
Centrum Kultury Podgórza | Kraków
Przejdź do ofertyDyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie
Urząd Gminy Filipów | Polska
Przejdź do oferty
Komentarze