25.11.21, 15:30
Komunikacja+PR rozszerza współpracę z GfK
Firma GfK działająca w branży badawczej, powierzyła K+PR kolejne działania komunikacyjne. Tym razem agencja wesprze w zakresie public relations dział GfK Digital. Agencja będzie odpowiadać, m.in. za relacje z mediami, pozycjonowanie eksperckie w mediach tradycyjnych i w mediach społecznościowych oraz wsparcie w zakresie event marketingu.
Komunikacja+PR (Grupa Komunikacja Plus) współpracuje z GfK od 2019 r. Do tej pory agencja odpowiadała za działania komunikacyjne dla zespołu Panelu Gospodarstw Domowych GfK. Teraz zajmie się także działaniami na rzecz działu Digital, który specjalizuje się w badaniu sprzedaży w sektorach non-FMCG oraz dostarczaniu na rynek nowoczesnych narzędzi badawczych i analitycznych.
Po stronie agencji za koordynację prac dla GfK Digital Polska odpowiada Damian Furmańczyk, Senior PR Consultant oraz Marta Kąsiel, PR Consultant, która dołączyła do K+PR w czerwcu 2021 br. Z branżą PR związana jest od ponad czterech lat. Pracowała dla największych marek branży handlowej (IKEA, Grupa Muszkieterów, Intermarché, Bricomarché, Ingka Centres, Wola Park), budowlanej (PlanRadar, Business Link, Złota 44), oraz biznesowej. Nadzór nad pracami zespołu sprawuje Anna Simon, Managing Director w Komunikacji+PR.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze