24.11.21, 14:30

Nasza Krew Pomaga. Akcja społeczna agencji EACTIVE #wiemyjak

Logo kampanii, fot.: materiały prasowe

Agencja SEO i Performance Marketingu EACTIVE #wiemyjak ruszyła ogólnopolska akcja społeczna skierowana do firm „Nasza Krew Pomaga”.

Dla mnie to jest wdzięczność nie do opisania. Gdyby ktoś nie poszedł i nie poświęcił swojego czasu, energii, swojej krwi, to mnie by już tu nie było. Przeżyłam wyłącznie dlatego, że ktoś postanowił oddać swoją krew” - opowiada Kasia, manager w EACTIVE #wiemyjak. Kasia rok wcześniej dowiedziała się, że choruje na raka, a w 2021 r. zainicjowała zorganizowanie akcji “Nasza Krew Pomaga”, promującej honorowe oddawanie krwi wśród firm z całej Polski.

Organizatorem wydarzenia jest agencja SEO i Performance Marketingu EACTIVE #wiemyjak, w której Kasia pracuje od 12 lat. W zeszłym roku, lekarz zdiagnozował u Kasi nowotwór, który wywołał u niej poważny krwotok - straciła około 2,5 litra krwi. W tym trudnym momencie, krew uratowała Kasi życie. Zanim w Dolnośląskim Centrum Onkologicznym we Wrocławiu rozpoczęto chemioterapię i radioterapię, Kasia miała kilkanaście razy przetaczaną krew i dzięki temu jej organizm był gotowy na leczenie onkologiczne. Teraz jest zdrowa i chciałaby w tym roku zachęcić do honorowego krwiodawstwa poprzez akcję “Nasza Krew Pomaga“.

Jaki jest cel akcji?

“Nasza Krew Pomaga” ma na celu wzrost świadomości społecznej na temat honorowego oddawania krwi oraz wsparcie Regionalnych Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa z całej Polski, a w szczególności RCKiK we Wrocławiu. Akcja trwa do końca 2021 r. i skierowana jest do firm, które chcą pomóc ratować zdrowie i życie ludzkie.

Akcja jest pod Patronatem Miasta Wrocław - Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urząd Miejski Wrocławia, a Partnerami są: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, Dolnośląska Izba Gospodarcza, Partnerski Klub Biznesu.

Firmy biorące udział w akcji, które zachęcą min. jednego pracownika do oddania krwi, otrzymają certyfikat.

Komentarze

Powiązane

30.11.23, 10:58
| reklama & PR » informacje
Cukier Królewski akcję ramach akcji Piecz, Przerabiaj, Podziel się uruchamia lodówki społeczne
Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” i. „Królewski” w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”, wspólnie z Fundacją Weź Pomóż, uruchamia lodówki społeczne.
30.11.23, 09:35
| reklama & PR » informacje
Wafelki Góralki będą dalej współpracować z Dziadkiem do orzechów
Producent wafelków Góralki, IDC Polonia, podjął decyzję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to czwarty rok współpracy między marką a agencją.
30.11.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
SEM House z Grupy RTB House debiutuje na rynku digital marketingu
Globalna spółka MarTech, RTB House, ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House, skupiającej się głównie na planowaniu i realizacji usług marketingu w przeglądarkach internetowych.
29.11.23, 18:43
| reklama & PR » informacje
Starcom wygrywa przetarg Amnesty International
Agencja mediowa Starcom (Publicis Groupe) wygrała przetarg mediowy i rozpoczyna współpracę z Amnesty International Polska – organizacją pozarządową działającą w obronie praw człowieka.
29.11.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
ORLEN przedłuża na trzy kolejne lata współpracę z Robertem Kubicą
Robert Kubica przez kolejne trzy lata będzie kontynuować współpracę z ORLENEM jako jeden z głównych ambasadorów marki koncernu.
29.11.23, 14:45
| reklama & PR » informacje
DDB Warsaw wygrywa w przetargu Allegro na obsługę strategiczną i kreatywną
Przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Allegro wygrała agencja DDB Warsaw. Podmiot będzie obsługiwać Allegro na rynku polskim i czeskim, a docelowo również na pozostałych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
29.11.23, 13:30
| reklama & PR » informacje
Mars Wrigley promuje limitowaną świąteczną ofertę produktów
Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów marek M&M’s oraz Maltesers. Dodatkowo w telewizji oraz mediach społecznościowych można zobaczyć dedykowaną reklamę M&M’s.
29.11.23, 09:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom zwycięzcą przetargu na dwie kampanie dla Purina
Agencja Streetcom wygrała przetarg na realizację dwóch projektów dla marki Purina. W ramach wygranego przetargu agencja odpowiada za realizację kampanii influencer marketingowych dla specjalistycznych linii produktów Purina Dentalife i Purina ProPlan Cat Sterilised.
29.11.23, 08:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro Reklamy TVP przeprowadzi aukcję na sponsoring aplikacji TVP Sport
Biuro Reklamy TVP przedstawiło zasady aukcji w aplikacjach TVP SPORT. Licytacja odbędzie się w dniach 12-14 grudnia br., a jej przedmiotem będzie sponsoring aplikacji na wyłączność.
29.11.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Marka kosmetyków Gisada klientem oLIVE media
Szwajcarska marka luksusowych kosmetyków Gisada, dostępnych w sieci Douglas, powierzyła obsługę działań PR na polskim rynku agencji oLIVE media.