22.11.21, 13:07
Dobre wyniki transmisji skoków narciarskich w TVN
Blisko 2,75 mln widzów oglądało w sobotę, 20 listopada br. transmisję Pucharu Świata w Skokach Narciarskich (Niżny Tagił).
Pierwsza transmisja skoków narciarskich w ramach Pucharu Świata zgromadziła przed ekranami TVN 2,75 mln widzów, co dało stacji aż 24,9 proc. udziału w rynku (dane: NAM). Wydarzenie znalazło się na piątym miejscu w zestawieniu najchętniej wybieranych programów ubiegłym tygodniu. W targecie 16-49 transmisję między 16.00 a 17.40 oglądało 897 tys. widzów (24,81 proc. udziału w rynku). Z kolei w targecie 16-59 transmisję śledziło 1,437 mln widzów, co przełożyło się na 25,77 proc. udział w rynku.
W sobotę w trakcie transmisji w grupie 4+ Eurosport uzyskał aż 5,95 proc. udziału, a w grupie komercyjnej 2,39 proc. W trakcie transmisji liderem był TVN (24,16 proc.). Kolejne miejsca w grupie 4+ uzyskały stacje: Polsat (6,52 proc.) i TVP1 (6,28 proc.).
Mniejszą popularnością cieszyły się niedzielne skoki. W trakcie transmisji liderem był kanał TVN (18,36 proc. w grupie ogólnej i 17,15 proc. w grupie komercyjnej). Na drugim miejscu była Jedynka (8,77 proc. i 7,70 proc.). Wysokie trzecie miejsce uzyskał Eurosport (6,64 proc. i 4,00 proc.).
Nie tylko same transmisje
Wszystkim relacjom ze skoczni towarzyszyły studia. W TVN prowadził je duet Sebastian Szczęsny i Damian Michałowski, a wśród gości znaleźli się Jakub Kot, Kamila Karpiel i Sebastian Karpiel-Bułecka. Widzowie mogli oglądać, m.in. wizualizacje w technologii rozszerzonej rzeczywistości, a także teleportacje skoczków do studia. W Eurosporcie studia wokół konkursów prowadził Michał Korościel.
Zawody w Niżnym Tagile zainaugurowały emocjonujący sezon skoków narciarskich w TVN Grupa Discovery. Wszystkie konkursy rozgrywane poza Polską transmitowane będą w TVN, Eurosporcie 1 i Playerze, a rywalizacja w Wiśle i Zakopanem w Eurosporcie 1 i Playerze. Kwalifikacje rozgrywane w piątki będą transmitowane w Eurosporcie 1 i Playerze, a niedzielne – o ile sygnał z nich będzie produkowany, co jest decyzją lokalnych nadawców – dostępne będą wyłącznie w serwisie player.pl.
Miniony tydzień był udany dla TVN. Kanał znacząco zwiększył swój udział w rynku. W targecie 4+ stacja awansowała na drugie miejsce zyskując 0,93 p.p. W targecie komercyjnym stacja umocniła się na pozycji lidera zwiększając swój udział aż o 1,27 p.p. Stacja zwiększyła również przewagę nad Polsatem, który pozostaje drugi w zestawieniu. Różnica między stacjami wynosi aż 2,62 p.p.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze