22.11.21, 13:07
Dobre wyniki transmisji skoków narciarskich w TVN
Blisko 2,75 mln widzów oglądało w sobotę, 20 listopada br. transmisję Pucharu Świata w Skokach Narciarskich (Niżny Tagił).
Pierwsza transmisja skoków narciarskich w ramach Pucharu Świata zgromadziła przed ekranami TVN 2,75 mln widzów, co dało stacji aż 24,9 proc. udziału w rynku (dane: NAM). Wydarzenie znalazło się na piątym miejscu w zestawieniu najchętniej wybieranych programów ubiegłym tygodniu. W targecie 16-49 transmisję między 16.00 a 17.40 oglądało 897 tys. widzów (24,81 proc. udziału w rynku). Z kolei w targecie 16-59 transmisję śledziło 1,437 mln widzów, co przełożyło się na 25,77 proc. udział w rynku.
W sobotę w trakcie transmisji w grupie 4+ Eurosport uzyskał aż 5,95 proc. udziału, a w grupie komercyjnej 2,39 proc. W trakcie transmisji liderem był TVN (24,16 proc.). Kolejne miejsca w grupie 4+ uzyskały stacje: Polsat (6,52 proc.) i TVP1 (6,28 proc.).
Mniejszą popularnością cieszyły się niedzielne skoki. W trakcie transmisji liderem był kanał TVN (18,36 proc. w grupie ogólnej i 17,15 proc. w grupie komercyjnej). Na drugim miejscu była Jedynka (8,77 proc. i 7,70 proc.). Wysokie trzecie miejsce uzyskał Eurosport (6,64 proc. i 4,00 proc.).
Nie tylko same transmisje
Wszystkim relacjom ze skoczni towarzyszyły studia. W TVN prowadził je duet Sebastian Szczęsny i Damian Michałowski, a wśród gości znaleźli się Jakub Kot, Kamila Karpiel i Sebastian Karpiel-Bułecka. Widzowie mogli oglądać, m.in. wizualizacje w technologii rozszerzonej rzeczywistości, a także teleportacje skoczków do studia. W Eurosporcie studia wokół konkursów prowadził Michał Korościel.
Zawody w Niżnym Tagile zainaugurowały emocjonujący sezon skoków narciarskich w TVN Grupa Discovery. Wszystkie konkursy rozgrywane poza Polską transmitowane będą w TVN, Eurosporcie 1 i Playerze, a rywalizacja w Wiśle i Zakopanem w Eurosporcie 1 i Playerze. Kwalifikacje rozgrywane w piątki będą transmitowane w Eurosporcie 1 i Playerze, a niedzielne – o ile sygnał z nich będzie produkowany, co jest decyzją lokalnych nadawców – dostępne będą wyłącznie w serwisie player.pl.
Miniony tydzień był udany dla TVN. Kanał znacząco zwiększył swój udział w rynku. W targecie 4+ stacja awansowała na drugie miejsce zyskując 0,93 p.p. W targecie komercyjnym stacja umocniła się na pozycji lidera zwiększając swój udział aż o 1,27 p.p. Stacja zwiększyła również przewagę nad Polsatem, który pozostaje drugi w zestawieniu. Różnica między stacjami wynosi aż 2,62 p.p.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze