17.11.21, 17:00

Hubert Habas Dyrektorem Sprzedaży w firmie FRENZY

Hubert Habas, fot.: materiały prasowe

Hubert Habas został Dyrektorem Sprzedaży we FRENZY, domu produkcyjnym skupionym na branży gier wideo
i esporcie. Do firmy dołączył po latach spędzonych w ESL Gaming.

Hubert Habas ze światem gamingu związany jest od 2008 r. Przez ponad pięć ostatnich lat współpracował z ESL Gaming - zarówno w polskim oddziale, jak i w globalnych strukturach sprzedażowych. Przez ten czas zebrał doświadczenie handlowe, współpracując z partnerami oraz sponsorami endemicznymi, jak i nieendemicznymi.

Jak tłumaczy firma, zatrudnienie Huberta Habasa jest jednym z kilku planowanych wzmocnień kadrowych wynikających ze zmian strukturalnych we FRENZY. W związku z przejęciem przez ESE Entertainment, FRENZY aktywnie prowadzi rekrutację na stanowiska w wielu działach firmy.

Czym zajmuje się FRENZY?

FRENZY to dom produkcyjny odpowiadający za powstanie i prowadzenie telewizyjnego kanału Polsat Games. Firma produkuje wydarzenia związane z esportem i gamingiem, realizuje transmisje z rozgrywek, a także tworzy treści oraz opracowuje i wdraża kampanie reklamowe. Obsługuje również profesjonalny, zautomatyzowany sprzęt telewizyjny umożliwiający tworzenie programów reality show z każdego zakątka globu. Współzałożycielem FRENZY jest Piotr Żak, członek Rady Nadzorczej Cyfrowego Polsatu S.A.

ESE Entertainment to kanadyjska spółka rozrywkowa i technologiczna zajmująca się grami i esportem. 15 listopada ogłosiła zakończenie zapowiadającej od września akwizycji stu procent udziałów FRENZY. Ruch ten ma pozwolić polskiej spółce rozpocząć międzynarodową ekspansję biznesową. 

Komentarze

Powiązane

19.07.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
Agnieszka Sienkiewicz w spocie reklamowym Bioliq
Marka Bioliq rozpoczęła nową kampanię reklamową. W spocie marki wystąpiła Agnieszka Sienkiewicz.
19.07.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Nie rozczarujesz się! Mars Wrigley z kampanią reklamową batonu lodowego Snickers
Ruszyła szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych Snickers. Mars Wrigley prezentuje spoty reklamowe utrzymane w wakacyjnym klimacie.
19.07.24, 09:30
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył kontrakt sponsorski z Koroną Kielce
STS i Korona Kielce kontynuują współpracę. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. 
19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
18.07.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tak smakuje kino. Kampania Cinema City na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) przygotował z myślą o Spotify kampanię pt. „Tak smakuje kino” dla Cinema City.
18.07.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Agata Bieniek awansowała zarządzanie polskim zespołem marketingu Bolt
Agata Bieniek objęła stanowisko Marketing Manager Bolt w Polsce i zarządza zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy oraz odpowiada za lokalne działania marki.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.