16.11.21, 08:00

Olga Kazimierczak szefową Xaxis w Polsce, Agata Pospiszył w nowej roli w GroupM

Agata Pospiszył i Olga Kazimierczak, fot.: materiały prasowe

Olga Kazimierczak została szefową Xaxis, wyspecjalizowanej w programmatic i performance marki GroupM. Z kolei Agata Pospiszył, która wcześniej pełniła tę funkcję, będzie rozwija teraz produkt i narzędzia Xaxis w Polsce oraz na rynkach regionu.

Olga Kazimierczak została nową szefową Xaxis w Polsce. Pokieruje specjalistyczną marką GroupM oferującą rozliczane w modelach efektywnościowych usługi z zakresu reklamy programmatic oraz performance marketingu. Kazimierczak jest z GroupM i Xaxis związana od siedmiu lat, ostatnio zarządzała zespołem operacyjnym Xaxis. Wcześniej pracowała w strukturach IPG. Olga Kazimierczak ma doświadczenie zarówno w obsłudze reklamodawców, jak i rozwijaniu specjalistycznych usług digital-marketingowych wykorzysujących zaawansowane rozwiązania technologiczne.

Awans Kazimierczak jest następstwem objęcia nowej roli przez Agatę Pospiszył, dotychczasową szefową marki Xaxis w Polsce. Pospiszył zarządzała Xaxis od 2017 r., a współtworzyła tę strukturę od 2011 r., gdy dołączyła do GroupM. Z rynkiem reklamy jest związana od blisko 13 lat, wcześniej m.in. w Instytucie Monitorowania Mediów czy krótko w Starcomie. Agata Pospiszył w nowej roli w GroupM ma wykorzystać szeroką wiedzę ekspercką z zakresu programmatic i performance na rzecz tworzenia nowych produktów w ramach Xaxis. Ma skupić się m.in. na wspieraniu rozwoju CoPilot, nowych możliwościach targetowania w rzeczywistości post-cookie czy usługach łączących zakup digitalu i mediów off-line w oparciu o wspólne szacowanie ich zasięgów. Pospiszył będzie te zadania realizowała w Polsce oraz na rynkach regionu, gdzie ma wspierać powstawanie lub rozwój marki Xaxis w ramach GroupM.

Komentarze

Powiązane

14.06.24, 18:15
| reklama & PR » informacje
Danio stawia na sztuczną inteligencję we współpracy z influencerami
Marka Danio, należąca do portfolio Danone, rozpoczyna innowacyjną kampanię influencerską kremowych jogurtów pitnych. Do przygotowania kreacji użyto zaawansowanych technologii, takich jak CGI (Computer Generated Imagery) oraz AI (Artificial Intelligence. To kolejna odsłona rozpoczętej w kwietniu br. kampanii. 
14.06.24, 17:57
| reklama & PR » ludzie
Magdalena Pobikrowska oraz Dominika Niekraszewicz awansują w Salestube
Magdalena Pobikrowska oraz Dominika Niekraszewicz awansowały w strukturach należącej do Group One spółki MarTech & e-commerce connected Salestube. Pobikrowska objęła stanowisko Senior Media Operations Director, a Niekraszewicz awansowała na stanowisko Senior Business Development Director.
14.06.24, 17:03
| reklama & PR » informacje
Zielona loteria PGE. Spółka PGE Obrót promuje usługi online
W wyniku wygranego przetargu, PGE Obrót Spółka Akcyjna powierzyła agencji UNIQUE ONE organizację ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Zielona loteria PGE”.
14.06.24, 14:05
| reklama & PR » ludzie
Alina Lysychkina została COO w adcookie
Agencja adcookie dokonała zmian w strukturze zarządczej. Nowo utworzoną funkcję chief operating officer objęła Alina Lysychkina. Dołączyła także do zarządu spółki.
14.06.24, 10:30
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Białecki przeszedł do WowMedia&Metrics
Wojciech Białecki dołączył do domu mediowego WowMedia&Metrics i objął stanowisko Head of Media Strategy.
14.06.24, 08:40
| reklama & PR » informacje
Value Media zdobywa budżet mediowy Komfort
Agencja mediowa Value Media (Group One) została partnerem strategicznym i mediowym sieci sklepów Komfort. Działania mediowe będą realizowane w modelu House of Communication we współpracy ze spółkami Labcon i Salestube.
14.06.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Arkadiusz Kawecki Dyrektorem Działu Handlowego w Sigma Bis. Tomasz Trojnar odchodzi z agencji
Arkadiusz Kawecki został nowym Dyrektorem Działu Handlowego agencji Sigma BIS, zastępując na tym stanowisku Tomasza Trojnara.
13.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
EssenceMediacom od sierpnia z nowym składem zarządu
W sierpniu br. Katarzyna Kazana i Anna Krzysiak dołączą do zarządu EssenceMediacom – agencji będącej częścią GroupM. Dotychczasowi członkowie zarządu: Stanisław Grabowski i Jan Muszyński z końcem lipca podejmą nowe wyzwania poza strukturami agencji mediowych.
13.06.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Costa Coffee i Krzysztof Zalewski rozbudzają kreatywność we wspólnym projekcie
“Rozbudź kreatywność” to globalne hasło kampanii Costa Coffee, które zainspirowało markę do nawiązania współpracy z muzykiem - Krzysztofem Zalewskim. Głównym celem tej współpracy jest podkreślenie znaczenia kreatywności w codziennym życiu i pokazanie, że z pozoru małe rutyny mogą być okazją do rozbudzenia i rozwijania rytuałów pełnych pasji.
13.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
MBridge - Marketing Experts obsługuje drogerię internetową LaDiosa
Agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania digital marketingowe dla drogerii internetowej LaDiosa. Głównym celem współpracy jest wzrost sprzedaży, zwiększenie ruchu płatnego i organicznego oraz kompleksowa poprawa widoczności marki LaDiosa w wynikach wyszukiwania Google.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.