15.11.21, 15:00

Prawdziwa Magia Świąt. Świąteczna aktywacja marki Coca-Cola

Kadr ze spotu
Fot.: materiały prasowe

Coca-Cola ruszyła z kampanią „Real Magic at Christmas”. Projekt ma przypominać, że „Prawdziwa Magia Świąt” tkwi we wspólnych chwilach, a jego głównym celem jest ukazanie radości płynącej ze spędzania Świąt razem. Działania realizowane są w ramach globalnej platformy marketingowej marki Coca-Cola „Real Magic”.

W sercu kampanii znajduje się nowy, krótki film, który ma przypominać o tym, jak ważna jest ludzka dobroć, szczególnie w odniesieniu do nowej rzeczywistości, w której dzisiaj żyjemy. W podnoszącej na duchu opowieści występuje chłopiec, którego wyobraźnia oraz starania sprawiają, że udaje mu się zaangażować różne osoby we wspólną inicjatywę i w duchu Świąt, wspólnie doświadczyć magicznych chwil.

Film rozpoczyna się w momencie, gdy chłopiec wprowadza się ze swoją mamą do nowego mieszkania. Są Święta Bożego Narodzenia, a w nowym domu brakuje kominka. A brak kominka oznacza brak Świętego Mikołaja! Chłopiec postanawia wziąć sprawy w swoje ręce. Zaczyna budować komin z kartonowych pudełek, w co szybko angażują się sąsiedzi i łączą siły, by pomóc dokończyć konstrukcję przed Wigilią.

Za produkcję wideo odpowiada agencja dentsuMB UK, a wyreżyserował go Sam Brown z Rogue Films. Materiał dostępny jest na ponad 90 rynkach na całym świecie. Dodatkowo, Coca-Cola planuje stworzyć dwa 20-sekundowe filmiki, w których wystąpią inni bohaterowie głównego wideo, prezentując różne bożonarodzeniowe historie.

Cezary Pazura ambasadorem kampanii 

W Polsce, w kampanię zaangażowano Cezarego Pazurę, który wspiera działania digital w kanałach marki Coca-Cola i swoich. Poza tym, zaangażowanie aktora w projekt uwzględnia udział w aktywacji skierowanej do konsumentów. To loteria, w której do wygrania jest m.in. udział w kulinarnym warsztacie z aktorem oraz profesjonalnym kucharzem.

Wśród nagród znajduje się również sześć Magicznych Prezentów, których zawartość będzie się zmieniać co tydzień. Aby wziąć udział w konkursie trzeba kupić napój Coca-Cola, wpisać kod spod nakrętki w aplikacji Coca-Cola i sprawdzić czy okazał się wygraną.

Polską wersję reklamy przygotował McCANN Poland. Za realizację działań digital odpowiada agencja LiquidThread. Za aktywności BTL i organizację promocji konsumenckiej odpowiedzialna jest agencja Fortis, a obsługą PR zajmuje się agencja Big Picture.

Komentarze

Powiązane

30.05.23, 12:05
| reklama & PR » informacje
Agencja GlobalSM przygotowała identyfikację wizualną Liva Park
GlobalSM, agencja marketingu zintegrowanego, odpowiedzialna jest za szeroko pojęty branding nowego glampingu Liva Park. W zakresie już wykonanych prac powstała kompleksowa identyfikacja wizualna marki, jej nazwa oraz pełna kreacja strony internetowej.
30.05.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dentsu Creative wygrywa przetarg marki Škoda
Dentsu Creative ponownie została wybrana na partnera strategiczno-kreatywnego marki Škoda. Agencja będzie odpowiedzialna za całościową obsługę Škoda w zakresie działań ATL oraz social mediów na polskim rynku.
29.05.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Vegeta z akcją promocyjną cashback
Marka Vegeta, należąca do firmy Podravka – producenta przypraw i produktów spożywczych, wystartowała z kampanią promocyjną „Gotuj się na oszczędzanie”. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe). 
29.05.23, 16:15
| reklama & PR » informacje
Zdrowy Rozwój Zawodowy. IX edycja programu Recepta na Sukces firmy Gedeon Richter Polska
LoveBrands Medical (LoveBrands Group) kolejny raz realizuje program Recepta na Sukces. To IX edycja przedsięwzięcia Gedeon Richter Polska i czwarta z rzędu, której realizacją zajmuje się agencja. Program poświęcony jest wsparciu rozwoju zawodowego przyszłych farmaceutów i realizowany jest pod hasłem „Zdrowy Rozwój Zawodowy”.
29.05.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Hand Made pracuje na rzecz Krakowskiego Festiwalu Filmowego
Agencja Hand Made odpowiada za kompleksową strategię komunikacji i część działań promocyjnych 63. edycji Krakowskiego Festiwalu Filmowego.
29.05.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Penelope Cruz nową ambasadorką linii lotniczych Emirates
Linie Emirates ujawniają, że w nadchodzącej kampanii reklamowej i współpracy z marką w połowie lata 2023 roku pojawi się Penelope Cruz.
28.05.23, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Osiecki został dyrektorem regionu Europy Środkowo-Wschodniej w PrestaShop
Mateusz Osiecki objął stanowisko dyrektora regionu Europy Środkowo-Wschodniej w PrestaShop. Do jego zadań będzie należało rozwijanie biznesu platformy e-commerce na rynkach lokalnych, w tym w Polsce i nowo otwartej Rumunii.
27.05.23, 22:00
| reklama & PR » informacje
Kampania #EUChooseSafeFood startuje ponownie z większą liczbą krajów na pokładzie
Sukces kampanii #EUChooseSafeFood w ostatnich dwóch latach sprawił, że Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) i jego partnerzy w poszczególnych państwach członkowskich UE postanowili podjąć decyzję o rozpoczęciu trzeciej edycji kampanii. 
27.05.23, 09:47
| reklama & PR » informacje
Arkadiusz Milk twarzą okularów Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger łączy siły z ikoną polskiego futbolu, Arkadiuszem Milikiem. W efekcie powstała miejska, pełna streetowego sznytu kampania, prezentująca kolekcję okularów Sporty Polo Pique 2023.
26.05.23, 19:43
| reklama & PR » informacje
I wracasz do pionu. Kampania 360° nowego produktu Żywiec Zdrój Minerals+
Pod hasłem "I wracasz do pionu" ruszyła kampania promująca Żywiec Zdrój Minerals+, czyli nowości na polskim rynku - połączenie krystalicznej górskiej wody źródlanej oraz minerałów i trzech witamin z grupy B.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.