09.11.21, 07:00

ALDI ma to COŚ. Największa w historii kampania sieci ALDI

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Pod hasłem „ALDI ma to COŚ” RUSZYŁA kampania sieci ALDI. Jej celem jest umocnienie wizerunku sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję. To pierwsza w historii marki kampania na tak dużą skalę, która swoim zasięgiem obejmie również reklamę TV.

Wyróżnikiem idei kreatywnej ma być określenie „COŚ”. Autorzy działań nadali temu wyrażeniu dużej plastyczności – zmienia się w zależności od promowanych kategorii produktowych oraz kontekstu komunikacji. Dzięki temu ma wzmacniać sam przekaz i nadawać komunikatom ALDI charakterystyki i rozpoznawalności. Komunikacja pełna jest humoru i bliska codziennym sytuacjom, z których narodziła się sama idea kampanii - bo ile razy przy wychodzeniu na zakupy pada pytanie: „Idę na zakupy , chcesz coś?”, tyle razy padają prośby i odpowiedzi o to „coś”. I jak tłumaczy sieć, " ALDI zawsze MA TO COŚ - coś słodkiego, coś na obiad, coś w promocji, coś na ząb. Atutem kampanii ma być czytelność i autentyczność – zanurzona w codzienności, przemawia potocznym językiem do konsumenta.

Nasza kampania w sposób naturalny rozwija to, co jako marka przekazujemy już od kilku lat: bardzo dobre (międzynarodowe i lokalne) produkty wysokiej jakości mają w ALDI to coś, czego nie ma nigdzie indziej, po co warto wracać do nas w myśl hasła Raz ALDI zawsze ALDI. Nie zawsze wiemy, jak to „coś” nazwać, za to zawsze jesteśmy pewni, że dobrze wybierzemy. To „coś” sprawia, że w naszych sklepach jest wygodniej i taniej, a klienci zyskują przekonanie, że ALDI to pewność udanych zakupów” – mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ALDI w Polsce.

Podczas kampanii wykorzystanych zostanie ponad 2 tys. nośników, które pojawią się w 96 miastach w Polsce, reklama ALDI będzie widoczna na autobusach w wybranych miastach oraz na wyświetlaczach bankomatów, DOOH (Digita out of Home) – w metrze i na dworcach w dużych miastach oraz w Internecie i telewizji. To największa akcja reklamowa sieci od czasu jej wejścia na rynek Polski.

Nie tylko w TV

Działania promocyjne ALDI zostały zaplanowane na szeroką skalę i obejmują produkcję spotów TV, działania online video oraz, komunikację w social mediach, różnorodne formaty OOH i POS, komunikację w gazetkach marki, spoty radiowe i audiomarketing w miejscach sprzedaży oraz akcje specjalne.Agencja wsparła także komunikację wewnętrzną do pracowników firmy ALDI, informującą o nowej strategii. Kampania ruszyła 8 listopada br. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada Opus B. Spoty TV wyreżyserował duet Frydrych&Zdanowski, produkcję organizował dom produkcyjny Bomaye, nad postprodukcją czuwało RIOdePost, udźwiękowieniem zajęli się Ztudio&Burza oraz LocoMotive. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat i iProspect.

Komentarze

Powiązane

26.05.23, 18:26
| reklama & PR » informacje
Specjalne menu z kwaśnymi dżemami Łowicz w restauracjach grupy FoodX
Marka Łowicz zaprezentowała extra kwaśną wkładkę do menu. Wraz z grupą FoodX, do której należą, m.in. Mr. Pancake, Pizza Boyz i Ghost Burgers, Łowicz przygotował specjalną ofertę, a jej bazą są nowości marki: Dżem Extra Kwaśny Jabłko i Wiśnia z Czarną Porzeczką. Kwaśnych propozycji będzie można spróbować w pięciu polskich miastach.
26.05.23, 15:13
| reklama & PR » informacje
Blue Media rozpoczyna rebranding do marki Autopay
Firma Blue Media rozpoczyna rebranding nowej marki parasolowej Autopay. Do prac nad strategią komunikacji i kreacją zaangażowane zostały agencje: Brand New Attitude (BNA), 2012 Agency, eCommerce Team oraz agencja PR Profeina. W pracy nad strategią marki oraz całym procesem rebrandingu firmę wspiera agencja CPC Brand Consultants.
26.05.23, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Marta Błaszkiewicz przechodzi do agencji mediowej MIDO
Marta Błaszkiewicz dołącza do zespołu agencji mediowej MIDO na stanowisku Digital Director. 
26.05.23, 12:33
| reklama & PR » informacje
Samsung partnerem tytularnym turnieju Ultraliga
Samsung został partnerem tytularnym prestiżowych rozgrywek esportowych w regionie. Ultraliga zmienia się w Samsung Galaxy Ultraliga. Umowa obowiązuje do końca 2023 r. 
26.05.23, 10:05
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard z kolejną kampanią dla Skinoren
W wyniku wygranego przetargu, Cut The Mustard ponownie przygotowała kreację do kampanii marki Skinoren. W oparciu o autorską ideę kreatywną „Sprawdzony sposób na trądzik” powstało digitalowe wideo, w którym marka podkreśla, że jest lekiem i w przeciwieństwie do wielu „domowych” sposobów na trądzik, działa, a nie łagodzi objawy.
26.05.23, 08:20
| reklama & PR » informacje
VeloBank promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu
Trwa kampania produktowo-wizerunkowa VeloBanku, która promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu. Spoty reklamowe i działania w internecie skupiają się na korzyściach łatwego i wygodnego finansowania wydatków wakacyjnych. Kampania odwołuje się do strategii banku i „Świata Bardziej Velo”, gdzie nowoczesne i proste rozwiązania finansowe ułatwiają codzienne życie.
26.05.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
#IKEAStarterPack. Kampania IKEA stworzona przez Gen Z dla Gen Z
W nowej kampanii #IKEAStarterPack, stworzonej przez Gen Z dla Gen Z, młodzi twórcy pokazują jak produkty z IKEA pomagają im na starcie – niezależnie od tego, czy to start w nowym mieszkaniu, czy start nowej zajawki.
25.05.23, 20:09
| reklama & PR » informacje
Wilno rozpoczyna kampanię z okazji 700-lecia miasta
Wilno obchodzi swoje 700-lecie. Dlatego miasto opublikowało filmik z humorystycznymi przeprosinami za hałas dla sąsiadów w Polsce. Wideo jest częścią kampanii „Przepraszamy, Sąsiedzie, w tym roku będziemy głośni” i zaprasza sąsiadów do wzięcia udziału w licznych tegorocznych imprezach rocznicowych.
25.05.23, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Grzegorz Łaguna Dyrektorem ds. Komunikacji i Rzecznikiem Prasowym Grupy Polenergia
Grzegorz Łaguna, do niedawna Rzecznik Prasowy Kulczyk Foundation, objął stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji i Rzecznika Prasowego Grupy Polenergia. 
25.05.23, 13:34
| reklama & PR » ludzie
Milena Urbańska w ekipie agencji mediowej Zenith
Milena Urbańska dołączyła do agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe) i objęła stanowisko Communications & Business Dyrektorki w zespole Zenith Plus.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.