05.11.21, 22:30

Grupa Żabka i Lite e-Commerce testują aplikację Jush

Logo aplikacji JUSH
Fot.: materiały prasowe

Grupa Żabka wchodzi na rynek ekspresowych zakupów online i zaprezentowała nową aplikację Jush. W ramach powołanego w ostatnim czasie start-upu Lite e-Commerce 21 października br. ruszył pilotaż usługi dostawy produktów do domu – Żabka Jush. Zakupy będzie można zamówić przez aplikację Jush, z której początkowo będą mogli skorzystać mieszkańcy Warszawy w wybranych dzielnicach, korzystający z urządzeń z systemem iOS.

Startup Lite e-Commerce działający w ramach Grupy Żabka odpowiada za wdrożenie i rozwój rozwiązań e-commerce. Aplikacja Jush zadebiutuje pilotażowo w Warszawie na systemie iOS, początkowo klienci będą mogli zamawiać zakupy w części Śródmieścia, Starej Ochoty, Woli i Ursynowa. Usługa będzie stale rozwijana w celu dotarcia do kolejnych dzielnic stolicy i w przyszłości rozpoczęcia działalności w innych miastach w Polsce. Docelowo cały proces, od złożenia zamówienia do przybycia kuriera, ma trwać do 15 minut. Konsumenci mogą wybierać spośród 1,3 tys. produktów, znanych m.in. z sieci sklepów Żabka.

Pilotaż usługi Żabka Jush ruszy 21 października br. Początkowo aplikacja Jush będzie dostępna dla użytkowników systemu iOS w App Store. W listopadzie br. zadebiutuje na urządzeniach z Androidem.

Komentarze

Powiązane

23.01.23, 13:08
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Łukasz Godlewski przechodzi ze Sport.pl do redakcji Przeglądu Sportowego Onet
Łukasz Godlewski przechodzi do redakcji Przeglądu Sportowego Onet i obejmie funkcję zastępcy redaktora naczelnego serwisu, Jacka Stańczyka.
17.01.23, 20:28
| radio » informacje | internet » informacje
Pierwszy podcast rzeka z Aleksandrem Kwaśniewskim w Gazeta.pl
„Kwaśniewski Story. Podcast rzeka z prezydentem Aleksandrem Kwaśniewskim” to pięć godzinnych rozmów przeprowadzonych przez Grzegorza Sroczyńskiego z byłym prezydentem Polski. Podcastów będzie można posłuchać na stronie głównej Gazeta.pl, w serwisie Wiadomosci.Gazeta.pl oraz na najpopularniejszych platformach podcastowych.
13.01.23, 21:30
| internet » informacje
Drożeją abonamenty w usłudze Legimi
Legimi, pionier modelu subskrypcyjnego na polskim rynku e-książki, 28 grudnia 2022 r. wprowadził nowe ceny abonamentów. Jest to pierwsza podwyżka od ponad pięciu lat.
12.01.23, 13:48
| internet » e-commerce
Koniec Shopee Polska. Gigant wycofuje się z polskiego rynku
Niespodziewanie platforma Shopee Polska kończy działalność i to w trybie natymiastowym.
12.01.23, 11:44
| prasa » informacje | internet » informacje
Jan Rybicki laureatem projektu Weekend.Gazeta.pl Polska Stories
„Polska Stories” to projekt Weekend.Gazeta.pl, w ramach którego redakcja serwisu poszukiwała, a następnie szkoliła młodych reportażystów i reportażystki. Finaliści konkursu wzięli udział w warsztatach prowadzonych przez Olgę Gitkiewicz oraz opublikowali swoje reportaże na łamach Weekend.Gazeta.pl. Zwycięzcą pierwszej edycji został Jan Rybicki.
11.01.23, 22:00
| internet » informacje
Agencja K2 Precise z Grupy K2 zaczyna współpracę z Urvis Bike
Agencja K2 Precise (Grupa K2) odpowiada za wdrożenie usług marketing automation dla polskiej marki rowerów cargo Urvis Bike.
11.01.23, 13:30
| radio » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Turystyczni Dziennikarze Roku 2021 wybrani. Sława Bieńczycka laureatką konkursu w kategorii audycja radiowa
Polska Organizacja Turystyczna po raz czwarty przyznała tytuły Turystycznego Dziennikarza Roku w czterech kategoriach: artykuł, audycja radiowa, fotoreportaż oraz wideo. Laureatką w kategorii audycji radiowej została dziennikarka Jedynki Polskiego Radia - Sława Bieńczycka.
10.01.23, 08:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
LTTM i IMOK tworzą oficjalnie zawód Influencer Managera
LTTM przy współpracy z Instytutem Marki Online i Komunikacji (IMOK) otwiera nowy kierunek nauczania „Influencer Manager”. Szkolenie posiada certyfikację Ministerstwa Edukacji i Nauki z kodem zawodu, co jednocześnie oznacza, że influencer manager stanie się dzięki temu oficjalnie zawodem.
09.01.23, 18:47
| internet » informacje
Hyundai pozostaje partnerem strategicznym Onet Rano także w 2023 roku
Hyundai Motor Poland i Onet Rano przedłużają strategiczne partnerstwo. Od stycznia br. poranny program Onetu będzie nadal realizowany z samochodu o napędzie w 100% elektrycznym - Hyundai IONIQ 5.
05.01.23, 10:00
| internet » informacje
Powstaje The Hero Hub – polska platforma wspierająca tworzenie produktów influencerskich
W 2023 r. na polskim rynku zadebiutuje The Hero Hub – platforma wspierająca influencerów i marki w tworzeniu autorskich, limitowanych wersji produktów. Projekt powstał z inicjatywy wrocławskiej agencji influencer marketingu GetHero.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.