04.11.21, 08:00

TOFU Studio nagrodzone za animację poświęconą Sądowi Ostatecznemu Hansa Memlinga

Nagrodzona animacja
Fot.: materiały prasowe

Jury tegorocznej nagrody GOOD DESIGN AWARD 2021 w Tokio ogłosiło zwycięzców. Wśród nagrodzonych prac znalazła się animacja przybliżająca historię „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku przez TOFU Studio.

Pierwotnie powołana przez Ministerstwo Gospodarki, Handlu i Przemysłu Japonii GOOD DESIGN AWARD to nagroda przyznawana od 1957 r. przez Instytut Promocji Designu w Tokio. Wybierane i nagradzane projekty muszą odznaczać się olbrzymim potencjałem czy to rynkowym, czy też wzbogacającym życie społeczne poprzez nowoczesne podejście do procesu projektowego, praktycznie w każdej ze sfer bardzo szeroko pojętego designu.

W tegorocznym konkursie ok. 88 sędziów pod przewodnictwem Takashi Ashitomiego i wiceprzewodniczącego Seiichi Saito dokonało przeglądu ponad 5,8 tys. zgłoszeń z bardzo różnych perspektyw. Jurorzy koncentrowali się wokół kreatywności, wizji otwarcia się na przyszłość, wyobraźni, uczciwości i trosce o twórcze kształtowanie społeczeństwa oraz środowiska.

Projekt zrealizowany przez gdańskie TOFU Studio poświęcony dziełu Hansa Memlinga „Sąd Ostateczny” i przygotowany na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku przeszedł pozytywnie proces podwójnej preselekcji, trafiając ostatecznie do grona tegorocznych laureatów. Jak podkreślono w werdykcie animację pt. „Historia Sądu Ostatecznego Hansa Memlinga" przybliżającą ciekawe i trudne losy tego tryptyku nagrodzono za nowoczesną formę wyrazu, która skutecznie zachęca do zapoznania się z dziełem bez względu na różnice pokoleniowe, czy też kulturowe. Praca gdańskiego studia znalazła się w gronie tylko 367 nagrodzonych prac spoza Japonii oraz jest jedynym nagrodzonym projektem z Polski.

Za projekt odpowiadają: Paulina Kozicka & Adam Chyliński (art), Paulina Kozicka (ilustracje), Aleksandra Mokwa - Kaługa (copy), Marcin Chyliński (animacja), Stefan Wesołowski (sound design), Stefan Wesołowski (muzyka), Małgorzata Brajner & Piotr Łuba (lektorzy), Małgorzata Posadzka (konsultacje), Daniel Naborowski (Project manager), TOFU Studio (produkcja). Projekt powstał na zamówienie Muzeum narodowego w Gdańsku.

Komentarze

Powiązane

08.12.22, 14:15
| reklama & PR » informacje
Kuźniar Media w wyniku przetargu poprowadzi działania promocyjne firmy Skłodowscy
Agencja Kuźniar Media zadba o komunikację firmy Skłodowscy, producenta burgerów wołowych. Marka rozpoczyna swoje działania na rodzimym rynku planując rozwijać się w kanale HoReCa i retail. 
08.12.22, 13:20
| reklama & PR » informacje
Agencja Digital Hunters będzie rekrutować managerów digital marketingu
Na rynku działalność rozpoczęła agencja Digital Hunters, która ma specjalizować się rekrutacji managerów wysokiego szczebla z obszaru digital marketingu. Założyciel agencji stworzył własny model procesu rekrutacji, który ma pozwalać pozyskiwać specjalistów.
08.12.22, 10:47
| reklama & PR » informacje
Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk opuszczają GetHero
Założyciele wrocławskiej agencji GetHero z końcem roku planują opuścić zarząd GetHero i w pełni przekazać stery firmy w ręce pozostałych członków zarządu – Alicji Stefaniak i Łukasza Walczaka.
08.12.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
ALDI będzie dalej współpracować z domem mediowym Carat
Dom mediowy Carat (grupa dentsu Polska), ponownie wygrał przetarg na obsługę mediową sieci dyskontów spożywczo-przemysłowych ALDI.
07.12.22, 19:00
| reklama & PR » informacje
Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich. Kampania ŠKODY
Ruszyła kampania ŠKODY, która ma zwracaćuwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje chce pokazać, że jest to dla niej priorytetem.
07.12.22, 11:00
| reklama & PR » informacje
Kiwi.com klientem sieci weCAN w regionie CEE i Media People w Polsce
Sieć agencji weCAN z Europy Środkowej i Wschodniej rozpoczęła współpracę z firmą z sektora traveltech - Kiwi.com, wyszukiwarkę tanich podróży.
07.12.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Popcorn, Coca-Cola i Frozen Fanta w formacie XXL promują Multikino
Sieć kin Multikino oraz Coca-Cola wykorzystały witryny sklepowe do reklamy produktów z popcornabarów. Niestandardowe realizacje z trójwymiarową scenografią są zlokalizowane w siedmiu galeriach handlowych w Polsce.
07.12.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Ostrożny optymizm. GroupM prognozuje globalnie blisko 6 proc. wzrostu rynku w 2023 r.
GroupM opublikował doroczne prognozy dotyczące dynamiki rynku reklamy. Holding wylicza globalny wzrost rynku reklamy w 2022 r. na 6,5 proc., do wartości 808 mld dolarów. W Polsce wzrost sięgnie 3,4 proc., a rynek będzie wart 12,5 mld zł.
06.12.22, 12:03
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Media będzie dalej sprzedawał czas reklamowy Telewizji Puls
Telewizja Puls (nadawca ogólnopolskich kanałów TV Puls i PULS 2) oraz Polsat Media podpisały umowę o kontynuacji współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego.
05.12.22, 15:15
| reklama & PR » informacje
A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags? Cheetos chrupek aktywacją konsumencką
Pod hasłem „A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” jest prowadzono ogólnopolska kampania , w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Marka zaplanowała również konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Lesznowoli

Gminny Ośrodek Kultury w Lesznowoli | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalista ds. wystaw

Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 06.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.