05.11.21, 08:00

Co słychać? QKA creative

Katarzyna Szybowska - Jemielniak, fot.: archiwum autorki

W cyklu „Co u nas słychać?”, przedstawiciele najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy prezentują swoje agencje, przedstawiają najistotniejsze zmiany w firmie z ostatnich miesięcy, a także anonsują najbliższe plany. Agencję reklamową QKA creative prezentuje Katarzyna Szybowska - Jemielniak, CEO agencji. 

QKA creative jest agencją reklamową, która niedawno obchodziła swoje pierwsze urodziny. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marki, od tworzenia strategii po optymalizację sprzedaży i działania w social media. Agencja współpracuje również z różnego rodzaju projektantami, opracowując razem z nimi proces tworzenia produktu, odpowiadającego na potrzeby odbiorców, metodą design thinking.

W ciągu ostatnich miesięcy klientami QKA creative została m.in. Polska Grupa Porcelanowa i marki Ćmielów, Lubiana, Chodzież, Ćmielów Design Studio. Agencja współpracuje również z marką obuwia BRAVOMODA i od roku zajmuje się jej komunikacją oraz działaniami e-commerce. QKA creative współtworzyła także kampanię Fundacji Akcja Menstruacja „Tabu na ławę” oraz pracuje nad kampanią społeczną dla Fundacji Głód Nienażarty.

Zespół QKA rozrósł się do 10 osób i śmiało można nazwać go damskim składem, bo pracują w nim same kobiety.

"Wierzę w siłę polskich marek i moc produktów naszych klientów. Od ponad 8 lat mojej pracy w agencjach, w większości zajmowałam się markami należącymi do klientów zagranicznych. Odkąd założyłam QKA creative, postanowiłam, że będę współpracować głównie z polskimi producentami. Mamy u siebie świetnych przedsiębiorców, którzy korzystają z najlepszych surowców, a moją misją i pracą jest pomóc im w dotarciu do osób, które na nich czekają" — mówi Katarzyna Szybowska-Jemielniak, założycielka i strateżka w QKA creative.

Katarzyna Szybowska - Jemielniak 
CEO agencji. Strateżka pracująca w kreacji, z doświadczeniem PR-owym. Od ośmiu lat w branży reklamowej. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego i Pedagogicznego, po kursach „Strategii komunikacji marki” w Szkole Mistrzów Reklamy i studiów podyplomowych “Zarządzania marką” SGH oraz moderatorka metody Design Thinking, po Design Thinking Institute.

Komentarze

Powiązane

23.04.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Jakub Józef Orliński twarzą kampanii marki PRM.com
Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię oraz koncept kreatywny nowej kampanii pod nazwą „PRIME CHOICE” dla marki PRM.com. Jej twarzą został kontratenor i b-boy Jakub Józef Orliński.
23.04.24, 09:58
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Bablok przechodzi z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołączył do zespołu ESG Grupy Walk i objął stanowisko Sustainability Marketing Director. Bablok będzie odpowiedzialny, m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
23.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
KINESSO zwycięża w przetargu Lincoln Electric
Firma Lincoln Electric działająca w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrała w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO.
23.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
T&Pm wygrywa przetarg na obsługę mediową Grupy Amica
T&Pm został zwycięzcą przetargu na obsługę mediową Grupy Amica –europejskiego producenta sprzętu gospodarstwa domowego.
22.04.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
King of the Night. Energetyk BLACK w nowych szatach
Najnowsza odsłona kampanii King of the Night marki Black (FoodCare) ma podkreślać rynkowy sukces ostatnich lat.
22.04.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Lotna przygotowała projekt opakowań produktów SEKO
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO należacej do firmy zajmującej się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
22.04.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Thirsty for more. Nowy design marki Pepsi duża kampania promocyjna
Marka Pepsi ruszyła z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
22.04.24, 13:34
| reklama & PR » informacje
Dziedzictwo Beko. Urządzenia na pokolenia w kampanii Beko
Firma Beko, producent artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęła kampanię „Dziedzictwo Beko”, której głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym przesłaniem.
22.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Tysiąc drapaków i tysiąc zestawów produktów Felix do zdobycia w Loterii Felix 2024
Marka PURINA Felix (Nestle Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie kolejnej loterii promocyjnej pod hasłem „Loteria Felix 2024”.
22.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
PayPo z szerszą współpracą z PR Calling
Firma PayPo działająca w sektorze usług BNPL (z ang. buy now, pay later) w Polsce adresowanych do sklepów internetowych, rozszerza współpracę z PR Calling.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy