14.11.21, 17:00
Marcin Dorociński w nowym spocie promującym Moje cele w aplikacji Santander mobile
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim. Nowy spot skierowany jest do młodych odbiorców i pokazuje, że niektóre rzeczy mogą robić się same. Umożliwić im to może usługa Moje cele, która pozwala na oszczędzanie przy minimalnym zaangażowaniu użytkownika.
Kampania w humorystyczny sposób ma prezentować, że w życiu nic samo się nie robi i że nawet najprostsze rzeczy wymagają naszego zaangażowania – z jednym wyjątkiem – nową usługą Moje Cele w aplikacji Santander mobile, która sama oszczędza na wybrany cel.
Życiowe sytuacje z przymrużeniem oka zostały wzbogacone coverem kultowego klasyka Steve Miller Band „The Joker”.
Jest to drugi spot w jesiennej odsłonie kampanii Moje cele. Działania reklamowe obejmują emisję spotu w telewizji oraz internecie. Autorem drugiej odsłony kampanii jest agencja FCB Bridge2Fun, za realizację spotu odpowiada dom produkcyjny Propeller, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze