30.10.21, 18:00

#przytulTYGRYSKA. Marka Tygryski z konkursem i specjalną aplikacją

Opakowanie Tygrysków
Fot.: materiały prasowe

Marka Tygryski zorganizowała dla konsumentów konkurs #przytulTygryska. Konkurs wspierają zintegrowane działania marketingowe. Przewidziano aktywności w mediach i social mediach oraz szereg działań POS.

 

Aplikację Tygryski, która łączy zabawę z nauką, została udostępniona w Google Play (system Android) oraz App Store (system iOS). Dzięki informacjom w niej udostępnianym dzieci mogą poznać wiele istotnych faktów o świecie, m.in. jak dbać o naszą planetę.

Edukacyjne bajki, na specjalne zaproszenie twórców aplikacji, napisała, m.in. aktorka Andżelika Piechowiak. Bajki są dostępne w różnych formatach – można je dziecku przeczytać, ale można też udostępnić dziecku (dźwięk i obraz), przeczytaną przez Andżelikę. W zakładce „Gry” udostępniono gry pamięciowe i edukacyjne. W aplikacji Tygryski można znaleźć również pomysły na wspólne, kreatywne spędzanie czasu z dzieckiem. Aplikacja umożliwia także robienie zdjęć, które następnie można ozdobić dedykowanymi naklejkami z postacią Tygryska.

Konkurs #przytulTygryska

Z tą ostatnią funkcją związany jest konkurs #przytulTygryska. Zadaniem użytkowników jest wykonanie wesołego zdjęcia w aplikacji i ozdobienie go naklejką. Następnie należy opublikować zdjęcie na swoim profilu w serwisach Instagram lub Facebook z hasztagiem #przytulTygryska oraz oznaczyć profil @naszetygryski. Spośród wszystkich zgłoszonych prac, jury wybierze najlepsze zdjęcia. Nagrody są rozdawane w systemie tygodniowym. Na uczestników konkursu co tydzień czeka jeden olbrzymi Tygryskowy pluszak oraz 50 tygryskowych maskotek. Konkurs trwa do 5 grudnia br.

Konkurs wspierają intensywne działania trade marketingowe, m.in. dodatkowe ekspozycje w sklepach, a także szereg aktywności na Instagramie i Facebooku. Konkurs promowany jest również za pomocą działań z zakresu public relations oraz influencer marketingu. Komunikacja prowadzona jest również na opakowaniach produktu. Przygotowano specjalną oprawę graficzną do niektórych wariantów chrupek. Na opakowaniach znajdują się informacje o konkursie oraz specjalne kody QR umożliwiające pobranie aplikacji w App Store oraz Google Play.

Komentarze

Powiązane

26.01.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Grupa Good One rozpoczęła pracę dla marki Getaway
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. 
26.01.23, 07:45
| reklama & PR » informacje
Serduszka WOŚP w specjalnej kolekcji marki Herlitz
Herlitz, producent artykułów kreatywnych, szkolnych i biurowych, połączył siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Do sprzedaży trafiła linia produktów marki z orkiestrowym serduszkiem w roli głównej.
26.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Hubert Pokrowiecki (Funktional)
Hubert Pokrowiecki, CEO & Founder agencji Funktional podsumowuje 2022 rok na rynku reklamy.
25.01.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania stworzona przez TESTA Agency. Mariusz Pudzianowski twarzą Bafra Kebab
Bafra Kebab powierzył TESTA Agency przygotowanie swojej pierwszej ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej, której twarzą został Mariusz Pudzianowski.
25.01.23, 18:01
| reklama & PR » informacje
Czesław Mozil twarzą kampanii i konkursu marki Kozel
25 stycznia br. wystartował „Kozel Mix”. Konkurs jest elementem kampanii „Nazwij go po Cześku” marki Kozel, do której zaproszono Czesława Mozila.
25.01.23, 16:45
| reklama & PR » informacje
Carat wygrywa w przetargu Ryanair
Agencja Carat (grupa dentsu) wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów marki Ryanair (linii lotniczej).
25.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Mateusz Górecki (WE!RE Fantasy)
Mateusz Górecki, Managing Director, WE!RE Fantasy, podsumowuje  2022 rok w digital marketingu (obszar gaming i influencer marketing).
24.01.23, 17:58
| reklama & PR » informacje
Razem rozgrzewamy serca. Lavazza sponsorem Finału WOŚP
Lavazza, włoska firma kawowa, kontynuuje współpracę jako sponsor Finału WOŚP. W związku z 31. Finałem marka zaplanowała szereg aktywności, w tym konkurs pod hasłem „Razem rozgrzewamy serca”, którego główną nagrodą jest udział w Finale WOŚP w Warszawie.
24.01.23, 15:20
| reklama & PR » ludzie
Maciej Dulski Dyrektorem E-Commerce & Trade Marketingu w MediaMarktSaturn Polska
Do zespołu MediaMarktSaturn Polska dołączył Maciej Dulski, który z początkiem stycznia br. objął stanowisko Dyrektora E-Commerce & Trade Marketingu. Do jego zadań należy m.in. wzmocnienie sprzedaży omnichannel i poprawa doświadczeń zakupowych.
24.01.23, 09:21
| reklama & PR » ludzie
Izabela Świątkowska w zespole Havas PR Warsaw
Na początku stycznia br. Izabela Świątkowska dołączyła jako Consultant Managerka do zespołu Havas PR Warsaw.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.