14.10.21, 16:00
vivo sponsorem Polskiego Związku Narciarskiego
vivo staje się pierwszym w historii Oficjalnym Smartfonem Polskiej Reprezentacji w Skokach Narciarskich. Zawierając umowę sponsorską z Polskim Związkiem Narciarskim, firma wesprze jedną z najpopularniejszych dyscyplin sportowych w kraju.
vivo, producent smartfonów świętuje pierwszą rocznicę obecności w Polsce jako Oficjalny Smartfon Polskiej Reprezentacji w Skokach Narciarskich. "Pierwszy rok działalności vivo w Polsce był pełen wyzwań, ale dziś jesteśmy w doskonałym punkcie startowym do osiągnięcia sukcesu. Zgodnie z naszą strategią "More Local, More Global", jesteśmy gotowi do budowania głębokich relacji z naszymi klientami w Polsce. Dlatego też vivo wkracza w nowy etap rozpoczynając sponsorowanie skoków narciarskich w Polsce. Dla Polaków, skoki narciarskie symbolizują pasję, nieustanne wyzwania i pragnienie zwycięstwa. Natomiast vivo jest symbolem innowacyjności i dążenia do doskonałości. Wierzę, że to połączenie zaowocuje wielkim sukcesem" – mówi Michał Opłocki, rzecznik vivo Polska.
Polska jest jednym ze strategicznych rynków vivo w Europie, na którym nowa sponsoringowa inicjatywa ma posłużyć do wzmocnienia świadomość marki. vivo wcześniej nawiązało współpracę z UEFA w celu zaangażowania fanów piłki nożnej na całym kontynencie. Ponadto, vivo uzyskało status Oficjalnego Smartfona na czas Mistrzostw Świata FIFA 2022 w Katarze.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze