12.10.21, 18:00

Pluszowy Miś tulący anatomiczne serce na ścianie SCCS w Zabrzu

Mural z pluszowym misiem
Fot.: materiały prasowe

Rebelia Media i Publicity, dwie agencje PR wspólnie odpowiadają za akcję społeczną wspierającą budowanie świadomości o transplantologii dziecięcej.

W jej ramach na ścianie Śląskiego Centrum Chorób Serca w Zabrzu oficjalnie odsłonięto mural namalowany przez Wojciecha Brewkę. Pluszowy Miś tulący anatomiczne serce to odpowiedź jego twórcy na apel środowisk związanych z polską transplantacją, m.in. z profesorem Marianem Zembalą, dyrektorem naczelnym zabrzańskiej kliniki, o budowanie świadomości społeczeństwa na temat transplantologii i dzięki temu obniżenie ilości odmów i zastrzeżeń związanych z oddawaniem organów na przeszczepy. To część akcji społecznej, która wsparta przez Fundację BGK ruszyła w październiku, miesiącu transplantologii na całym świecie, i rozpoczyna ogólnopolską dyskusję na ten temat.

Na co dzień lekarze spotykają się z niską świadomością społeczeństwa, w tym także personelu medycznego, który często nie wie, jak rozmawiać o donacji narządów do przeszczepów dziecięcych. Wychodząc naprzeciw potrzebom, Fundacja BGK im. J.K Steczkowskiego postanowiła zaangażować się nie tylko w budowę nowego skrzydła Śląskiego Centrum Chorób Serca, ale także w ogólnopolską akcję budującą świadomość problemu transplantacji u najmłodszych i zaprosiła do udziału w niej Wojciecha Brewkę.

Ten mural to próba zwrócenia uwagi na trudny temat jakim jest transplantologia najmłodszych i odpowiedź na apel profesora Zembali. To również swoista próba oswojenia z bardzo trudną tematyką” - mówi o swojej pracy Wojciech Brewka, artysta. „Pluszowy miś tuli anatomiczne serce - może właśnie w taki lekki i delikatny sposób będzie łatwiej o tym rozmawiać” – dodaje Brewka.

Mural na ścianie Śląskiego Centrum Chorób Serca w Zabrzu przedstawia misia trzymającego w objęciach naturalnie wyglądające serce. Oglądający do końca nie wiedzą czy jest to przekazanie czy przyjęcie daru serca, które symbolizuje donację narządów do przeszczepu. Dla odbiorcy ma płynąc przekaz, że każdy darowany narząd, jest warty właśnie tego tulenia, bo może uratować czyjeś życie.

Komentarze

Powiązane

16.01.25, 20:24
| reklama & PR » informacje
Roślinny lek Canephron w kreatywnym formacie modular video
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
16.01.25, 12:03
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Pawlak w zespole HOLO Group
Do zespołu kreatywnego HOLO Group dołączyła Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
16.01.25, 10:55
| reklama & PR » informacje
Polpharma promuje żele do nosa marki Xylogel
Rozpoczęła się kampania żelów do nosa Xylogel, przygotowana przez Opus B. To już kolejna realizacja agencji dla tej marki.
16.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Muzyka łączy, tak jak bycie na TY. Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii Wojciecha Manna oraz Radzimira Dębskiego.
16.01.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Podsumowanie 2024 roku: Krzysztof Koczorowski (KARAT-e i SLOWoTWÓRCY)
Rok 2024 w branży - Krzysztof Koczorowski, prezes zarządu, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e, właściciel Agencji Reklamowej SLOWoTWÓRCY, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
15.01.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Karol Kłos ambasadorem Nice To Fit You
Nice To Fit You rozszerza współpracę z Polską Ligą Siatkówki o współpracę ambasadorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych siatkarzy w Polsce - Karolem Kłosem. Kłos to jeden z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy ostatnich lat, reprezentant Polski, mistrz świata z 2014 roku, olimpijczyk z Rio de Janeiro (2016).
15.01.25, 13:56
| reklama & PR » ludzie
Michał Brzeczkowski awansował w VML
Od początku 2025 r. Michał Brzeczkowski objął stanowisko Account Director w agencji VML.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
14.01.25, 14:01
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje ofertę wyprzedażową 2024
Kia Polska ruszyła z kampanią wspierającą trzy wybrane auta z gamy modeli wyprzedażowych: Niro, XCeed oraz Sportage. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
14.01.25, 11:01
| reklama & PR » ludzie
Sebastian Kansik dołączył do El Padre
Do zespołu El Padre dołączył Sebstian Kansik i objął stanowisko 3D Graphic Designer. Do tej pory współpracował z agencją jako freelancer.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.