09.10.21, 17:00

Pilsweizer będzie współpracować z siecią delikatesów Szubryt

Stoisko marki Pilsweizer w delikatesach sieci Szubryt
Fot.: materiały prasowe

Browar Pilsweizer, producent piwa marki Pilsvar, rozpoczyna współpracę z siecią sklepów Szubryt, operatorem ponad stu sklepów firmowych w Małopolsce, na Podkarpaciu i Śląsku.

Współpraca docelowo ma objąć większość sklepów sieci Szubryt. Pierwszym punktem sprzedaży, w którym ją wdrożono, są Delikatesy sieci Szubryt w Limanowej, gdzie dostępne są wszystkie piwa browaru. Dodatkowo klienci mogą tam kupić piwo lane do specjalnie na tę potrzebę przygotowanych butelek PET. Oferowane w ten sposób piwo lane to niepasteryzowana i niefiltrowana wersja piwa Pilsvar Grybów.

Limanowa jest pierwszą lokalizacją, od której rozpoczęła się współpraca pomiędzy Browarem Pilsweizer a siecią sklepów Szubryt. Kolejnym miejscem będą Delikatesy Szubryt w Rzeszowie, gdzie piwa Pilsvar pojawią się w październiku. Grybowski browar uruchamia również w Małopolsce swoje sklepy patronackie, obecnie działa już pięć takich punktów: dwa w Tarnowie i po jednym w Gorlicach, Nowym Sączu i Starym Sączu.

Browar Pilsweizer jest kontynuatorem tradycji założonego w 1804 r. w Siołkowej browaru, który zaczął się rozwijać po przejęciu go w 1887 r. przez czeskiego piwowara Franciszka Paschka. W 2005 r. Browar Grybów w Siołkowej został kupiony przez Ivana i Andreja Chovanców, którzy, podobnie jak ponad 100 lat temu Paschek, zajęli się jego rozwojem i rozpoczęli produkcję piwa pod marką Pilsweizer, a następnie Pilsvar.

Komentarze

Powiązane

26.07.22, 11:29
| biznes i technologie » informacje
Cyfrowa rewolucja w sektorze B2B – jak skojarzyć marketera z najlepszą agencją reklamową?
Postępująca transformacja cyfrowa w pierwszej kolejności objęła głównie procesy i narzędzia z obszaru B2C. W efekcie digitalizacja rynku B2B oraz rozwój innowacyjnych platform takich jak brief4U.com, zaczęły nabierać zawrotnego tempa.
25.07.22, 17:00
| biznes i technologie » informacje
Inwestycje VC w start-upy – ludzie ważniejsi niż idea
Tworząc start-up, przedsiębiorcy kładą nacisk na innowacyjność, nowe idee, unikalność pomysłu na biznes. Szymon Janiak zdradza jednak kilka rad dla przedsiębiorców myślących o zdobyciu finansowania z VC.
24.07.22, 21:32
| biznes i technologie » informacje
Centra handlowe: większe obroty w maju. Głównie to efekt inflacji
Obroty w centrach handlowych w maju 2022 r. były o 22 proc. wyższe niż w maju 2019 r. W podziale na kategorie najlepsze wyniki notowały: żywność (+67 proc.) i gastronomia (+34 proc.). Bazą porównawczą był maj 2019 r.
24.07.22, 09:00
| biznes i technologie » informacje
Czy Polacy popierają wprowadzenie systemu kaucyjnego?
88 proc. Polaków przyznaje, że podoba im się pomysł wprowadzenia systemu kaucyjnego w Polsce. Jednocześnie część z nich uzależnia korzystanie z systemu kaucyjnego od dwóch czynników – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
21.07.22, 15:00
| biznes i technologie » informacje
PKN ORLEN testuje usługę wideo bota na 200 stacjach
W ramach programu ORLEN Skylight Akcelerator koncern uruchomił projekt pilotażowy - usługę wirtualnego wideobot’a. Rozwiązanie ma pomagać i zachęcać klientów, odwiedzających stacje paliw ORLEN do aktywacji programu MIKROFLOTA.
15.07.22, 16:48
| biznes i technologie » informacje
Muszkieterowie uruchomili stację paliw w Lipnie w nowym koncepcie wizualnym
Muszkieterowie uruchamiają trzecią od początku roku, i drugą w nowym koncepcie wizualnym, stację paliw. Obiekt w Lipnie został uruchomiony 6 lipca br. Jest to pierwszy punkt sfinansowany ze środków Funduszu Stacji Paliw, utworzonego w ubiegłym roku z inicjatywy przedsiębiorców zrzeszonych w Grupie Muszkieterów.
13.07.22, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Lidl otwiera 12-tysięczny sklep
14 lipca br., przy ulicy Żupniczej 15 w Warszawie, sieć Lidl otworzy kolejną placówkę – będzie to 12-tysięczny sklep Lidla na arenie międzynarodowej.
13.07.22, 09:00
| biznes i technologie » informacje
GfK: pod wpływem inflacji aż 57 proc. Polaków zmieniło wakacyjne plany
W Polsce narastają obawy przed dalszym wzrostem cen artykułów konsumpcyjnych codziennego użytku. Wyższe koszty utrzymania i niepewność sytuacji na rynku spowodowały również zmiany w wakacyjnych planach Polaków – ich modyfikacji dokonało 57 proc., przy czym aż jedna piąta nie planuje w tym roku wyjazdu urlopowego.
09.07.22, 18:00
| biznes i technologie » informacje
InPost wprowadza swoją markę do Hiszpanii i Portugalii
InPost (platforma dostaw dla e-commerce w Europie) przeprowadza rebranding marki Mondial Relay wprowadzając swoją markę InPost na rynek hiszpański i portugalski oraz komunikuje nowy wizerunek marki Mondial Relay we Francji i w krajach Beneluxu.
08.07.22, 19:04
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Answear.com: wzrostem przychodów w II kw. 2022 r. Firma wróciła na ukraiński rynek
Answear.com, e-commerce działający w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oferujący modę oraz produkty lifestylowe i dekoracyjne, wg wstępnych danych wypracował w II kw. 2022 r. 196 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 34 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w 2021 r.
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 04.09.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.09.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.09.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

XXII Kongres Public Relations już za półtora miesiąca. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Podpułkownik Brett Lea - oficer ds. public affairs z 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej. Tematem przewodnim spotkania będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany jakie następują w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów public relations.