05.10.21, 12:40

Nie czas umierać. Bond rozrusza kina?

Daniel Craig jako James Bond, fot.: materiały prasowe

1 października br. odbyła się premiera najnowszego filmu o przygodach agenta 007 „Nie czas umierać”. Od 16 września trwa jego kampania promocyjna przygotowywana dla Forum Film przez zespół mediowy dentsu Polska.

Poprzedni Bond, „Spectre”, przyniósł 880 mln dolarów i był numerem jeden box office’u w 81 krajach. „Skyfall”, 23. film z cyklu, zarobił na całym świecie 1,1 mld . „Premiery nowych filmów o Jamesie Bondzie to zawsze ważne wydarzenie w kalendarzu światowego kina. Ten jednak wyczekiwany jest z kilku dodatkowych powodów. Po pierwsze jego premiera była trzykrotnie przekładana i w efekcie na najnowszy film czekaliśmy sześć lat. To prawie tyle, ile wynosiła przerwa między ostatnim filmem z Timothy Daltonem („Licence to Kill” – 1989) a pierwszym filmem z Piercem Brosnanem („Goldeneye” 1996). Po drugie – pandemia bardzo mocno uderzyła w kina i mimo poluzowania obostrzeń kinom nie udało się jeszcze wrócić do stanu sprzed pandemii. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że „Nie czas umierać” trafia w końcu do kin. Cieszymy się, że producenci nie poddali się presji i nie wpuścili filmu prosto na platformy VOD, tylko poczekali na dobry moment by można było go obejrzeć na dużych ekranach” – mówi Sławomir Salamon Dyrektor Generalny Forum Film Poland

Promocja filmu trwa od 16 października i została zrealizowana w nowym modelu promocyjnym, uwzględniającym zmiany w konsumpcji mediów spowodowane pandemią. „Przy planowaniu kampanii najnowszego Bonda na bieżąco korzystaliśmy z wiedzy o zmianach w korzystaniu z mediów przez widzów spowodowanych przez pandemię. Dzięki temu dopasowaliśmy kanały komunikacji i poszczególne media tak, by najnowszy Bond nie przeszedł niezauważony. Kluczem przy planowaniu mediów jest nie tyle wielkość budżetu reklamowego, a aktualna wiedza o tym, gdzie teraz bywa nasz widz i z jakich mediów oraz kiedy korzysta (…)” - mówi Izabela Sochacka, Client Service Managing Director, dentsu Polska

Film o przygodach agenta Jej Królewskiej Mości miał premierę 1 października na całym świecie. Jego dokładna fabuła była trzymana w tajemnicy. Zdjęcia do nowego Bonda, czyli 25. części słynnego filmowego cyklu o przygodach agenta 007, rozpoczęły się 28 kwietnia 2019 r. W obsadzie znaleźli się ponownie Daniel Craig, Ralph Fiennes, Naomie Harris, Rory Kinnear, Léa Seydoux, Ben Whishaw i Jeffrey Wright, a dołączyli do nich Ana de Armas, Dali Benssalah, David Dencik, Lashana Lynch, Billy Magnussen oraz nagrodzony Oscarem za rolę Freddy’ego Mercury’ego Rami Malek. Film został nakręcony w Londonie (Pinewood Studios), we Włoszech, w Norwegii i na Jamajce, choć bez słynnej willi Iana Fleminga „GoldenEye”. Produkcję wyreżyserował Cary Joji Fukunaga.

Promocja filmu jest realizowana od 16 września i potrwa jeszcze do 10 października. Reklamy są obecne w TV, radiu, Facebooku, Instagramie i w outdoorze.

Komentarze

Powiązane

02.12.22, 16:16
| reklama & PR » informacje
Kurierzy Ninja w GLS na Black Friday
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała kampanię budującą świadomość swojej marki. W projekcie pojawia się kurier ninja, który szybko dostarcza przesyłki zakupione przez klientów w czarny piątek.  
02.12.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Okocim wprowadza puszki z komiksami Andrzeja Rysuje
Marka Okocim podpisała współpracę z Andrzej Rysuje. Wynikiem współpracy jest nowy, humorystyczny projekt puszki lagera zawierający komiksy rysownika. Opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka. 
01.12.22, 20:39
| reklama & PR » ludzie
Jolanta Kozak przechodzi do Veovee
Zespół client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, zasiliła Jolanta Kozak, która objęła stanowisko Account Managera.
01.12.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Paweł Bylicki w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023
Paweł Bylicki, Prezes Public Dialog pojawi się w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023. Konkurs organizowany jest przez PRovoke Media.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Mediahub zaplanuje i zakupi także Digital dla platformy Squla
Platforma edukacyjna Squla (Futurewhiz) rozszerzyła współpracę z domem mediowym Mediahub. Teraz oprócz telewizji firma powierzyła mu także kompleksową obsługę w digitalu.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
SHEIN zachęca do pokochania własnego ciała
SHEIN kolejny raz zachęca Polki do pielęgnowania pozytywnej relacji z własnym ciałem. Marka chce zapewnić kobiety, że są piękne, bez względu na wygląd.
30.11.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Kiwi.com zachęca do taniego podróżowania
Wyszukiwarka tanich lotów Kiwi.com wystartowała z kampanią "We hack the system, you fly for less”. Celem projektu jest przedstawienie innowacyjnej technologii, która pozwala szybko znaleźć tanie loty. 
30.11.22, 15:00
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Cenniki Grupy RMF w przyszłym roku na krótsze okresy. Radio Alex dołącza do pakietu RMF 3D
Grupa RMF zaprezentowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 r. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
30.11.22, 11:14
| reklama & PR » ludzie
Hubert Skubij w ekipie Veovee
Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączył Hubert Skubij, który objął stanowisko Senior Account Manager.
30.11.22, 09:50
| reklama & PR » informacje
We Got Now. Ludzie kształtujący świat sportu i kultury bohaterami kampanii marki New Balance
„We Got Now” to globalna kampania marki New Balance, której bohaterami są ludzie kształtujący świat sportu i kultury. W tegorocznej odsłonie kampanii bohaterami są globalni ambasadorzy marki: koszykarz Kawhi Leonard, piosenkarka IU, piłkarze Raheem Sterling i Bukayo Saka oraz raper Jack Harlow. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR i komunikacji

Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu | Toruń

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie | Cała Polska

Przejdź do oferty

Specjalista/specjalistka ds. kontaktu z mediami

TR Warszawa | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

29.11.2022 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.