28.09.21, 12:26
Łączy nas coś dobrego. Stowarzyszenie Producentów Pieczywa promuje spożywanie pieczywa
Głównym celem ogólnopolskiej kampanii promującej spożywanie pieczywa jest edukowanie konsumentów o właściwościach pieczywa, jego udziale w codziennej, zbilansowanej diecie oraz obalanie najpowszechniejszych mitów, które narosły wokół wyrobów piekarniczych, zwłaszcza tych dostępnych w sklepach wielkopowierzchniowych.
Inicjatorem kampanii "Łączy nas coś dobrego" jest Stowarzyszenie Producentów Pieczywa, które poprzez swoją działalność przybliża konsumentom zalety pieczywa do wypieku i korzyści wynikające z jego spożywania, swoje przekazy opierając na naukowej wiedzy i merytorycznych argumentach.
Kampania w dużej mierze bazuje na wyjaśnieniu procesu powstawania pieczywa dostępnego prosto z pieca, w miejscu zakupu – tego, jak wygląda jego produkcja, począwszy od uprawy zboża na polu, przez zastosowanie tradycyjnych składników i receptur, aż do relacji rodziny, którą to pieczywo łączy przy wspólnym stole. Etapy te dokładnie obrazuje spot kampanii, który można obejrzeć na stronie internetowej akcji. W przekazie kampanii w sposób szczególny podkreślane jest, że pieczywo kupowane w dyskoncie czy supermarkecie jest tak samo zdrowe, jak to wypiekane metodą rzemieślniczą.
Oprócz spotu, obecności w kanałach social media i działań digitalowych w ramach kampanii powstał również e-book edukacyjny dla rodziców i nauczycieli dzieci w wieku przedszkolnym, pod tytułem „Bułka i spółka”. Ma on na celu przybliżyć im tematykę zdrowego odżywiania oraz wprowadzić najmłodszych do świata pieczywa, które stanowi istotny element codziennej diety. E-book zawiera scenariusze zajęć i atrakcyjne graficznie materiały edukacyjne, a można go pobrać ze strony internetowej kampanii.
Ekspertka kampanii została Katarzyna Błażejewska-Stuhr – dietetyczka, psychodietetyczka kliniczna, autorka dziewięciu książek i poradników z zakresu zdrowego odżywiania.
Kampania potrwa osiem miesięcy, do końca maja 2022 r. Za strategię komunikacji, koncepcję kreatywną, stworzenie kreacji digital, prowadzenie profilu na Facebook’u oraz działania z zakresu public relations odpowiada agencja 19 Południk. Spot kampanii został zrealizowany przez dom produkcyjny Pink Media, a za kampanię digital odpowiada agencja mediowa Grandes Ideas.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze