10.09.21, 17:03
20 lat idę tam, gdzie wszystko mam. Kaufland rozpoczyna świętowanie 20. urodzin
Firma Kaufland działa na polskim rynku od 20 lat. Sieć otwiera obchody jubileuszu kampanią „20 lat idę tam, gdzie wszystko mam”.
W spocie otwierającym kampanię zaprezentowano najważniejsze wydarzenia z życia młodej kobiety i kluczowe decyzje, jakie podjęła w ciągu ostatnich 20 lat. Życie bohaterki jest pełne wyborów, ale na każdym kroku towarzyszy jej Kaufland. Nostalgiczny charakter reklamy ma podkreślać utwór Roya Orbisona pt. „You Got It” w nowej aranżacji zrealizowanej specjalnie na zlecenie sieci. Na dalszych etapach kampanii pojawią się kreacje video dotyczące pracowników oraz partnerów biznesowych. Emisja spotów w TV, muzycznych i filmowych serwisach streamingowych, radiu oraz w kinach potrwa do końca października. Kampania będzie widoczna również w outdoorze, tj. na billboardach w największych polskich miastach oraz na przestrzeni reklamowej autobusów miejskich. Uzupełnieniem kampanii jest profil sieci w social mediach, gdzie będzie można znaleźć angażujące treści i wziąć udział w konkursach.
Koncepcję kampanii opracowała agencja kreatywna Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a za produkcję spotów odpowiada firma FEELMOVIE. Dom mediowy The Media Insight uczestniczył w projekcie na etapie zakupu mediów.
W ramach jubileuszu sieci Kaufland w Polsce wystartował konkurs dla uczestników Programu PAYBACK. W konkursie „Złoty Balon” konta 1 tys. zwycięzców zasili dodatkowe 20 tys. punktów. Wygrają osoby, które w dniach od 9 września do 3 listopada zgromadzą najwięcej punktów za zakupy w sklepach Kaufland.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze