01.09.21, 08:00
Ty rządzisz. Kolejna odsłona kampanii rebrandingowej Plusa, Polsatu i Polsat Box
Rozpoczął się kolejny etap kampanii rebrandingowej Grupy Polsat Plus. Tym razem każda z kluczowych marek – Plus, Polsat i Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat) – promowana jest w oddzielnym spocie prezentującym to, co dla danej marki jest najbardziej charakterystyczne.
Po pierwszej w historii wspólnej kampanii kluczowych marek Grupy Polsat Plus, ruszył kolejny etap procesu rebrandingu. W trzech spotach przygotowanych oddzielnie dla każdej z podstawowych marek Grupy, czyli Plusa, Polsatu i Polsat Box, prezentowane są ich wyróżniki. Wszystkie spoty ma łączyć jeden przekaz – wolność i swoboda wyboru tego, czego każdy klient i widz chce – zgodnie ze wspólnym hasłem „Ty rządzisz”.
W spocie Plusa wiodącym motywem jest to, że łączy ludzi – dzięki najlepszemu, najszybszemu i największemu zasięgowo internetowi 5G oraz bogatej ofercie smartfonów. W nowym spocie Polsat Box skupiono się na bogatym wyborze wszelkiego rodzaju treści oraz sposobie dostępu do nich. Z kolei w spocie Polsatu kluczowe są emocje i rozrywka oraz oferta wielu kanałów, z których każdy członek rodziny może wybrać coś dla siebie.
Dla wszystkich trzech marek stworzony został nowy wspólny przekaz „Wybierz swoje wszystko” oraz ujednolicono język wizualny. Ma to pozwolić na łatwiejszą identyfikację i zrozumienie, że Plus, Polsat i Polsat Box należą do jednej Grupy Polsat Plus.
W nowych filmach pojawiają się gwiazdy charakterystyczne dla każdej z marek. W spocie Plusa występuje jego nowy ambasador – Wojciech Mecwaldowski. W filmie Polsatu pojawia się cała plejada gwiazd znanych z jego anten: Krzysztof Ibisz, Paulina Sykut-Jeżyna, Karolina Gilon, Dorota Gawryluk, Izabela Janachowska, Maciej Dowbor, Bogusław Wołoszański, Bartłomiej Kasprzykowski oraz Jerzy Mielewski. Natomiast w reklamie Polsat Box jest to znany z wcześniejszych kampanii Cyfrowego Polsatu Jacek Braciak.
Wspólnym mianownikiem wszystkich trzech spotów jest przekaz, że tym kto rządzi, jest każdy klient – mieszkaniec Polski, użytkownik internetu, widz telewizyjny, fan filmów i seriali czy kibic sportu. Bliskość marek podkreśla również unowocześniona i zharmonizowana identyfikacja wizualna. Wszystkie filmy mają również jedną ścieżkę dźwiękową – „You Can’t Hurry Love” Phila Collinsa.
Za kampanie trzech marek odpowiada Freundschaft, dom produkcyjny to TFP, za postprodukcję odpowiada RIO de Post, Roboto, a za zakup mediów Vizeum. Kampania pojawia się w TV, kinie i radiu. Spot kampanii Plusa wyreżyserował Marcin Filipek, Polsatu – Marek Rajca, a Polsatu Box - Marcin Filipek/ Armin Kurasz.
Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze