08.12.07, 23:34

Biuro Reklamy Mediów Regionalnych wporowadza dwa pakiety reklamowe

10 grudnia br. Biuro Reklamy Mediów Regionalnych wprowadza do oferty dwa pakiety reklamowe.

10 grudnia br. Biuro Reklamy Mediów Regionalnych wprowadza do oferty dwa pakiety reklamowe.
Pierwszy z nich to „Pakiet 21”, który umożliwia klientom zakup kampanii ogólnopolskiej realizowanej regionalnie. Obejmuje 14 dzienników regionalnych: „Dziennik Wschodni”, „Echo Dnia”, „Gazeta Lubuska”, „Gazeta Pomorska”, „Gazeta Współczesna”, „Głos Dziennik Pomorza”, „Kurier Poranny”, „Nowa Trybuna Opolska”, „Nowiny” (Media Regionalne), „Dziennik Polski” (Wydawnictwo Jagiellonia), Express Bydgoski”, „Nowości” (Express Media) „Gazeta Olsztyńska” (Edytor), Życie Warszawy”, wydanie warszawskie „Rzeczpospolitej” (Presspublika), oraz 6 wydań lokalnych „Gazety Wyborczej” – Częstochowa, Trójmiasto, Katowice, Łódź, Poznań, Wrocław. „Rzeczpospolita” kontynuuje w ten sposób współpracę pakietową z dziennikami regionalnymi rozpoczętą w 2005 roku. „Pakiet 21” to już druga oferta Mediów Regionalnych przygotowana z Agorą, stwarzająca nowe możliwości planowania kampanii reklamowych o wysokim zasięgu.

Kolejnym pakietem jest „Pakiet 13”. W skład wchodzi 9 tytułów Mediów Regionalnych oraz „Dziennik Polski”, „Gazeta Olsztyńska” oraz Express Bydgoski” i „Nowości”. Obejmuje swoim zasięgiem 10 regionów czytelniczych. Dzienniki regionalne występujące w pakiecie uzyskują najwyższe parametry pod względem czytelnictwa i sprzedaży na swoich rynkach i zapewniają doskonałe dotarcie do konsumentów.
Pakiety możne zakupić w wydaniu poniedziałkowym, zwykłym i magazynowym w formatach: cała kolumna, junior page oraz pół kolumny. Oba pakiety zapewniają klientom wysoki zasięg i bardzo atrakcyjne koszty dotarcia.

Oferta jest dostępna wyłącznie w Biurze Reklamy Mediów Regionalnych.

Komentarze

Powiązane

14.10.24, 08:55
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski dołączyli do Publicis Worldwide Poland
Do Publicis Worldwide Poland dołączył nowy, seniorski team kreatywny - Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski.
13.10.24, 20:50
| reklama & PR » informacje
WWF Polska razem z first aid communication team wzywają do działania na rzecz planety
Agencja first aid communication team po raz kolejny realizuje działania komunikacyjne dla Living Planet Report (LPR) Fundacji WWF, raportu, w którym publikowane są wyniki monitoringu obrazujące globalne trendy populacji i gatunków dzikich zwierząt.
13.10.24, 14:01
| reklama & PR » informacje
Małgorzata Rozenek-Majdan będzie dalej ambasadorką Clarins Polska
Polski dystrybutor marki Clarins będzie kontynuował współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli ambasadorki. Prezenterka będzie współtworzyć lokalną tożsamość marki, angażując się w szerokie działania promocyjne.
13.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Bliki w Bloku. Czteroodcinkowa seria z udziałem influencerów
Agencje należące do Publicis Groupe Polska przygotowały dla marki Blik kolejny niestandardowy projekt reklamowy – czteroodcinkową serię „Bliku w Bloku”.
12.10.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
PZU promuje ubezpieczenia NNW dla studentów
PZU w swojej najnowszej kampanii ubezpieczeń promuje NNW dla studentów. Przy tworzeniu kreacji kampanii wykorzystywano sztuczną inteligencję. 
12.10.24, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Paulina Kowol na pokładzie Papaya Roster
Do zespołu Papaya Roster dołączyła autorka zdjęć Paulina Kowol.
12.10.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Familijne sponsorem podcastu Co powie Tata?
Marka Familijne została sponsorem II sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10 odcinków, mężczyźni dzielą się osobistymi doświadczeniami i refleksjami na temat ojcostwa.
12.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Eurowag klientem portfolio Lightscape
Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z europejską firmą technologiczną i partnerem europejskiego sektora komercyjnego transportu drogowego (KTD) – Eurowag.
11.10.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
REHAU uruchamia pogram lojalnościowy dla stolarzy
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy.
11.10.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Dariusz Baryga ambasadorem marki Kohersen
Kohersen rozpoczął współpracę z szefem kuchni Dariuszem Barygą, który został ambasadorem marki i poprowadzi jej kanał YouTube. Marka objęła również patronatem warsztaty w studio kulinarnym kucharza.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3