08.12.07, 23:34
Biuro Reklamy Mediów Regionalnych wporowadza dwa pakiety reklamowe
10 grudnia br. Biuro Reklamy Mediów Regionalnych wprowadza do oferty dwa pakiety reklamowe.
Pierwszy z nich to „Pakiet 21”, który umożliwia klientom zakup kampanii ogólnopolskiej realizowanej regionalnie. Obejmuje 14 dzienników regionalnych: „Dziennik Wschodni”, „Echo Dnia”, „Gazeta Lubuska”, „Gazeta Pomorska”, „Gazeta Współczesna”, „Głos Dziennik Pomorza”, „Kurier Poranny”, „Nowa Trybuna Opolska”, „Nowiny” (Media Regionalne), „Dziennik Polski” (Wydawnictwo Jagiellonia), Express Bydgoski”, „Nowości” (Express Media) „Gazeta Olsztyńska” (Edytor), Życie Warszawy”, wydanie warszawskie „Rzeczpospolitej” (Presspublika), oraz 6 wydań lokalnych „Gazety Wyborczej” – Częstochowa, Trójmiasto, Katowice, Łódź, Poznań, Wrocław. „Rzeczpospolita” kontynuuje w ten sposób współpracę pakietową z dziennikami regionalnymi rozpoczętą w 2005 roku. „Pakiet 21” to już druga oferta Mediów Regionalnych przygotowana z Agorą, stwarzająca nowe możliwości planowania kampanii reklamowych o wysokim zasięgu.
Kolejnym pakietem jest „Pakiet 13”. W skład wchodzi 9 tytułów Mediów Regionalnych oraz „Dziennik Polski”, „Gazeta Olsztyńska” oraz Express Bydgoski” i „Nowości”. Obejmuje swoim zasięgiem 10 regionów czytelniczych. Dzienniki regionalne występujące w pakiecie uzyskują najwyższe parametry pod względem czytelnictwa i sprzedaży na swoich rynkach i zapewniają doskonałe dotarcie do konsumentów.
Pakiety możne zakupić w wydaniu poniedziałkowym, zwykłym i magazynowym w formatach: cała kolumna, junior page oraz pół kolumny. Oba pakiety zapewniają klientom wysoki zasięg i bardzo atrakcyjne koszty dotarcia.
Oferta jest dostępna wyłącznie w Biurze Reklamy Mediów Regionalnych.
Komentarze