11.08.21, 11:28

Nowe osoby i awans w zespole Talents Management sieci partnerskiej LifeTube i Glow by LifeTube (grupa LTTM)

Od lewej: Agnieszka Warszawska, Zuzanna Wiśniewska, Angelika Płaska i Magda Den.
Fot.: materiały prasowe

Do działu rozrywki w sieci partnerskiej LifeTube (grupa LTTM) dołączyły dwie nowe Influencer Marketing Managerki – Angelika Płaska i Magda Den. Agnieszka Warszawska, wcześniej Influencer Marketing Managerka, awansowała na stanowisko seniorskie. Do Glow by LifeTube, wyspecjalizowanej sieci partnerskiej w tematykach fashion, beauty oraz lifestyle, dołączyła Junior Influencer Marketing Managerka – Zuzanna Wiśniewska. Nad zespołami pieczę sprawuje Talents Management Director w LTTM – Martyna Adamus.

Magda Den z mediami związana jest od czterech lat. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe rozwijała w branży eventów, a później marketingu, gdzie realizowała, m.in. plany social mediowe. Pracowała na rzecz takich klientów jak m.in. AEW, Savills czy Union Investment. W LifeTube objęła stanowisko Influencer Marketing Managerki w dziale rozrywki.

Angelika Płaska wcześniejsze doświadczenie zdobywała w agencjach: VIDMO i Platinium Cast. W jej portfolio znajdują się kampanie zrealizowane dla takich marek jak m.in.: Netflix, Pepsi, Disney, McDonald's, Garnier, sieć Play, Cheetos, Adidas, Shell, czy HBO. W dziale rozrywki LifeTube objęła stanowisko Influencer Marketing Managerki.

Agnieszka Warszawska z LifeTube (LTTM) związana od marca 2020 r., awansowała na stanowisko Senior Influencer Marketing Managerki i pełni rolę managerki twórców premium.  W zakres obowiązków Warszawskiej wchodzi, m.in.: reprezentowanie twórców w sieci, dbanie o ich wizerunek i prawidłową komunikację do klientów oraz pozyskiwanie i realizacja projektów komercyjnych dla twórców. Wśród projektów zrealizowanych przez Agnieszkę Warszawską należy wymienić realizacje dla marek takich jak m.in.: Letyshops, Xiaomi, Agata Meble, Lubella, x-kom, Piątnica, myhive, Circle K, Warka, czy Nord VPN. 

Zuzanna Wiśniewska dołączyła do Glow by LifeTube, jako Junior Influencer Marketing Managerka. Swoją ścieżkę kariery do tej pory rozwijała w polskiej marce modowej Local Heroes, gdzie pełniła funkcję Junior Project Managerki i content creatorki w dziale marketingu. Odpowiadała, m.in. za research, koordynację i realizację działań z influencerami, tworzenie strategii marketingowych oraz koncepcję i realizację wysyłek PR. W Glow by LifeTube (LTTM) Wiśniewska odpowiada za koordynację i opiekę nad twórcami sieci premium.

Komentarze

Powiązane

01.03.24, 12:11
| reklama & PR » informacje
KERRIS obsłuży PayPo
Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – firmy działającej w obszarze płatności odroczonych w Polsce.
01.03.24, 10:36
| reklama & PR » informacje
Heima PR pracuje dla Naukowej Fundacji Polpharmy
Na początku br. do klientów agencji Heima PR dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
29.02.24, 14:20
| reklama & PR » ludzie
Jakub Macyszyn przechodzi z Good One PR do KPRM
W lutym br., Jakub Macyszyn rozpoczął pracę na stanowisku eksperta w Sekretariacie Przewodniczącej Komitetu ds. Pożytku Publicznego, Minister ds. Społeczeństwa Obywatelskiego Agnieszki Buczyńskiej.
29.02.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz na stanowisku Corporate Director PR Big Picture
Big Picture, firma doradcza PR i public affairs zarządzana przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew, wprowadza nową organizację zespołu PR korporacyjnego.
29.02.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Ro w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations
Agencja Ro grona została członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations. To 39. agencja w szeregach SAPR.
28.02.24, 19:51
| reklama & PR » informacje
Mural w stolicy promuje Familijne Wieczory Filmowe
Prace nad muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z czwartą odsłoną aktywacji konsumenckiej.
28.02.24, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff na pokładzie Papaya Roster
Papaya Roster wzmacnia swój zespół. Do ekipy Papaya Roster dołączyli operatorzy Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff.
28.02.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong pracuje dla EIT Health Innostars
EIT Health Innostars rozpoczyna współpracę z agencją On Board Think Kong. Współpraca z agencją OBTK obejmuje promocję realizowanych przez EIT Health InnoStars inicjatyw w branży healthcare, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej.
28.02.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dagmara Witek-Kuśmider w Creative LIAisons Global Coaching Academy 2024
Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer Publicis Worldwide Poland, jest jedyną przedstawicielką polskiej branży reklamowej, która dołączyła do grona mentorów tegorocznej edycji wirtualnego programu Creative LIAisons Global Coaching Academy.
27.02.24, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Wioletta Batóg Prezesem Zarząd MB Mobile. Wcześniej pracowała w MediaMarktSaturn Polska
Wioletta Batóg została Prezesem Zarządu MB Mobile. Do zarządu spółki dołączyła również Diana Putaj w funkcji Wiceprezesa Zarządu.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

27.02.2024 r., godz. 15.00, online.