06.08.21, 14:00

Green Squad. Kolektyw twórczyń internetowych na rzecz proekologicznych rozwiązań od Garnier

Logo Garnier Green Beauty
Fot.: materiały prasowe

W ramach dalszego rozwoju zielonej strategii Garnier Green Beauty, marka wspólnie z agencją TalentMedia (grupa LTTM) opracowała strategię działań influencer marketingowych i powołała do życia „Green Squad” – proekologiczny kolektyw Garnier, złożony z ambasadorek marki – Agnieszki Więdłochy i Katarzyny Bujakiewicz, oraz zespołu influencerek i internetowych twórczyń, w tym m.in.: Marty Wierzbickiej, Ofelii Igi Krefft i Leny Moonlight. W ramach inicjatywy na swoich social mediach edukować będą widzów o ekologicznych rozwiązaniach marki oraz inspirować do podejmowania świadomych decyzji zakupowych. Kampania potrwa do końca 2021 r.

Green Squad to inicjatywa powstała we współpracy marki Garnier i agencji TalentMedia, w ramach której 12 influencerek przez następne pół roku weźmie udział w poszerzaniu świadomości konsumentów na temat zielonej strategii Garnier Green Beauty. Na swoich kanałach influencerki stworzą serię materiałów komunikujących o tym, jak marka rozlicza się ze swoich zielonych zobowiązań i co one oznaczają dla konsumenta.Marka poprzez działania Green Squadu ma również inspirować konsumentów do podejmowania decyzji i działań proekologicznych. Green Squad tworzą: Agnieszka Więdłocha, Katarzyna Bujakiewicz, Marta Wierzbicka, Anna Karwan, Ofelia Iga Kreft, Nikola Stajszczak, 10 minut spokoju, Na piękne Włosy, Weronika Kaniewska, Victoria Barbae, Kaja Soboń i Lena Moonlight, których łączna liczba fanów na TikToku przekracza 3,3 mln, 2,8 mln obserwujących na Instagramie i 979 tys. widzów na YouTubie.

Agencja TalentMedia odpowiada za stworzenie koncepcji, realizację i wdrożenie strategii kampanii oraz dobór i koordynację twórców. Łącznie zaplanowano dziewięć aktywacji, w tym dwie kampanie CSR i sześć kampanii produktowych, które będą przenikać się na takich platformach społecznościowych jak: YouTube, Instagram oraz TikTok. Pierwszą inicjatywą promowaną przez Green Squad było #Ogarnijnaturę.

Wprowadzenie influencerów w inicjatywę Green Beauty odbyło się podczas webinarium poprowadzonego przez Darię Wierszułę, Social Brand Manager Baltics HUB w L’Oreal, firmie-matce Garniera. Gościem specjalnym była nauczycielka mindfullness Karo Tashi, która podczas krótkiego wystąpienia i ćwiczeń uczyła twórców o istocie samoświadomości.

Komentarze

Powiązane

08.02.23, 14:14
| reklama & PR » informacje
Pure City rozwija sieć elektrostacji. Umowa z N-Park
Pure City, operator innowacyjnej sieci nośników cyfrowej reklamy zewnętrznej, będących jednocześnie stacjami ładowania pojazdów elektrycznych, realizuje plan rozwoju sieci elektrostacji. Zielone stacje ładowania PureCity w tym roku staną w parkach handlowych N-Park. 
08.02.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Maciej Leonard Żybula i Maciej Robak (Bees & Honey)
Maciej Leonard Żybula i Maciej Robak z Bees & Honey podsumowują 2022 rok na szero rozumianym rynku reklamy i marketingu. 
07.02.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Zadbane dłonie o każdej porze roku. Kampania marki Cztery Pory Roku
Trwa kampania marki Cztery Pory Roku prowadzona pod hasłem „Zadbane dłonie o każdej porze roku”, która jest skierowana do osób dbających o kondycję i urodę swojej skóry.
07.02.23, 20:04
| reklama & PR » informacje
Linkleaders marki obsłuży markę ESET na polskim rynku
Do grona klientów praktyki Tech & Services agencji PR i EB Linkleaders dołączyła marka ESET działająca w obszarze rozwiązań cyberbezpieczeństwa. Agencja odpowiada za relacje z mediami i pozycjonowanie ekspertów marki w polskich mediach.
07.02.23, 18:14
| reklama & PR » informacje
Karolina Pilarczyk promuje bezpieczeństwo na drodze w zimowych warunkach w kampanii Alior Bank
Alior Bank promuje ubezpieczenie komunikacyjne. Głównym elementem kampanii są materiały video z udziałem Karoliny Pilarczyk.
07.02.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
Ze Snickers ogarniesz zimę. Kampania outdoorowa marki Snickers
Na początku lutego br. ruszyła ogólnopolska kampania marki Snickers, która w zimowym okresie będzie widoczna na setkach nośników w największych miastach Polski oraz popularnych górskich kurortach.
07.02.23, 15:30
| reklama & PR » informacje
Sebastian Huber na czele LifeTube Content Lab
LifeTube (Grupa LTTM) uruchomi nowe usługi i narzędzia technologiczne, które mają zwiekszyć przychody pasywne twórcom. W tym celu powołano nową jednostkę LifeTube Content Lab, na której czele staje Sebastian Huber.
07.02.23, 14:30
| reklama & PR » informacje
Bauer wprowadza znak jakości i rozpoczyna kampanię kampanię promocyjną swoich tytułów
Od lutego br. na okładkach magazynów Wydawnictwa Bauer pojawia się nowy znak - „Dobra Prasa!”. Dodatkowo wydawnictwo rozpoczęło kampanię mająca na celu promocję swoich tytułów.
07.02.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria marki Grześki. Do wygrania vouchery ze strony Wyjątkowy Prezent
1 lutego br. ruszyła loteria marki Grześki należącej do firmy Colian. Do wygrania są vouchery na oferty ze strony Wyjątkowy Prezent.
07.02.23, 08:58
| reklama & PR » ludzie
Nowe osoby na pokładzie Tigers. Krakowski oddział przenosi się do AFI Europe
Na początku br. Do zespołu agencji marketingowej Tigers dołączyli: Katarzyna Mıstaçoğlu, Oscar Dąbkowski, Joanna Dubielewska, Łucja Faszczewska i Patryk Karmoliński. Dodatkowo, krakowski oddział Tigers przenosi się do nowej siedziby - AFI EUROPE.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 07.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.