06.08.21, 14:00
Green Squad. Kolektyw twórczyń internetowych na rzecz proekologicznych rozwiązań od Garnier
W ramach dalszego rozwoju zielonej strategii Garnier Green Beauty, marka wspólnie z agencją TalentMedia (grupa LTTM) opracowała strategię działań influencer marketingowych i powołała do życia „Green Squad” – proekologiczny kolektyw Garnier, złożony z ambasadorek marki – Agnieszki Więdłochy i Katarzyny Bujakiewicz, oraz zespołu influencerek i internetowych twórczyń, w tym m.in.: Marty Wierzbickiej, Ofelii Igi Krefft i Leny Moonlight. W ramach inicjatywy na swoich social mediach edukować będą widzów o ekologicznych rozwiązaniach marki oraz inspirować do podejmowania świadomych decyzji zakupowych. Kampania potrwa do końca 2021 r.
Green Squad to inicjatywa powstała we współpracy marki Garnier i agencji TalentMedia, w ramach której 12 influencerek przez następne pół roku weźmie udział w poszerzaniu świadomości konsumentów na temat zielonej strategii Garnier Green Beauty. Na swoich kanałach influencerki stworzą serię materiałów komunikujących o tym, jak marka rozlicza się ze swoich zielonych zobowiązań i co one oznaczają dla konsumenta.Marka poprzez działania Green Squadu ma również inspirować konsumentów do podejmowania decyzji i działań proekologicznych. Green Squad tworzą: Agnieszka Więdłocha, Katarzyna Bujakiewicz, Marta Wierzbicka, Anna Karwan, Ofelia Iga Kreft, Nikola Stajszczak, 10 minut spokoju, Na piękne Włosy, Weronika Kaniewska, Victoria Barbae, Kaja Soboń i Lena Moonlight, których łączna liczba fanów na TikToku przekracza 3,3 mln, 2,8 mln obserwujących na Instagramie i 979 tys. widzów na YouTubie.
Agencja TalentMedia odpowiada za stworzenie koncepcji, realizację i wdrożenie strategii kampanii oraz dobór i koordynację twórców. Łącznie zaplanowano dziewięć aktywacji, w tym dwie kampanie CSR i sześć kampanii produktowych, które będą przenikać się na takich platformach społecznościowych jak: YouTube, Instagram oraz TikTok. Pierwszą inicjatywą promowaną przez Green Squad było #Ogarnijnaturę.
Wprowadzenie influencerów w inicjatywę Green Beauty odbyło się podczas webinarium poprowadzonego przez Darię Wierszułę, Social Brand Manager Baltics HUB w L’Oreal, firmie-matce Garniera. Gościem specjalnym była nauczycielka mindfullness Karo Tashi, która podczas krótkiego wystąpienia i ćwiczeń uczyła twórców o istocie samoświadomości.
Specjalista ds. komunikacji
Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa
Przejdź do ofertyPEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU
Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze