02.08.21, 12:19

eobuwie.pl otwiera w czeskiej Pradze pierwszy zagraniczny sklep

Salon firmy w Pradze
Fot.: materiały prasowe

30 lipca br., w galerii handlowej Novy Smichov w Pradze eobuwie.pl otworzyło swój pierwszy sklep w Czechach.

To debiut firmy na rynkach zagranicznych i jednocześnie początek ekspansji międzynarodowej sieci stacjonarnej polskiej spółki. Prascy klienci poznają wyposażony w najnowsze technologie koncept, który łączy ofertę dwóch brandów: eobuv.cz i MODIVO. Za doświadczenia digitalowe odpowiada partner Nanovo.

Do tej pory spółka była obecna w Czechach w kanale online. Eobuwie.pl rozpoczęło sprzedaż na tym rynku w 2014 r. „Czechy są nam szczególnie bliskie. Debiutujemy u naszych południowych sąsiadów z kolejnym przełomowym projektem. Tym razem mamy przyjemność zaprosić klientów na zakupy w nowej formule do popularnej galerii handlowej Novy Smichov. Format praskiego salonu wzbogacony został o modowe portfolio MODIVO. Klienci w jednym miejscu będą więc mogli skompletować pełną stylizację” – mówi Mikołaj Wezdecki, Członek Zarządu i Dyrektor e-commerce eobuwie.pl.

W praskim salonie, który zajmuje 1800 mkw., postawiono na pełną digitalizację. Zrezygnowano z fizycznej ekspozycji produktów, ponieważ są one prezentowane na tabletach i ekranach multimedialnych. Wyodrębniono specjalną przestrzeń na garderoby, w których również znajdują się tablety. Dzięki nim można, już w trakcie przymierzania wybranych rzeczy, zamówić dany produkt w innym rozmiarze lub kolorze.

Klienci będą także mogli skorzystać z darmowej usługi esize.me. To system skanowania w stóp w 3D. Dzięki niemu klient otrzymuje rekomendacje dot. rozmiaru obuwia z całej oferty dostępnej online, niezależnie od marki czy fasonu. I to wszystko bez konieczności fizycznego przymierzania butów.

We wrześniu w Pradze planowane jest uruchomienie usługi Same Day Delivery, czyli dostawy w ten sam dzień.

Komentarze

Powiązane

20.05.24, 20:17
| internet » informacje
Grupa PTWP w I kwartale 2024 r. wypracowała 21,5 mln zł netto przychodów
Grupa PTWP w I kw. 2024 r. wypracowała 21,5 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co oznacza 9 proc. wzrost rdr. Równocześnie w raportowanym okresie Grupa odnotowała wzrost kosztów działalności operacyjnej, przeznaczonych na inwestycje oraz jednorazowe koszty związane z procesem przeniesienia notowań na główny parkiet GPW.
20.05.24, 07:45
| radio » informacje | internet » informacje
Specjalny serwis Polskiego Radia z okazji Roku Melchiora Wańkowicza
Z okazji Roku Melchiora Wańkowicza i 80. rocznicy bitwy o Monte Cassino Polskie Radio przygotowało serwis specjalny montecassino.polskieradio.pl poświęcony jednemu z najwybitniejszych polskich reportażystów, korespondentowi wojennemu 2 Korpusu Polskiego – Melchiorowi Wańkowiczowi. 
12.05.24, 18:00
| internet » informacje
Zielony Onet poinformuje internautów na temat polityki klimatycznej w Polsce i na świecie
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań naukowych.
10.05.24, 22:22
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba. Platformy OLX promue kategorię Wypożyczalnia
"Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba" - tak brzmi hasło najnowszej kampanii marki OLX. Projekt dotyczy reklamy kategorii w serwisie - Wypożyczalnia. Za koncepcję kreatywną i egzekucję kampanii odpowiada VML.
10.05.24, 15:30
| internet » ludzie | reklama & PR » ludzie
Łukasz Wyrzykowski dołącza do rankomat.pl. Pokieruje pracami Departamentu Marketingu
Na początku maja br. do zespołu zarządzającego porównywarki ubezpieczeń i produktów finansowych rankomat.pl dołączył Łukasz Wyrzykowski i objął stanowisko Chief Marketing Officer. Wtej roli będzie kierował pracami Departamentu Marketingu.
07.05.24, 14:45
| internet » informacje
Polska inspiruje Polskę. Mobilne studio Onetu odwiedzi 15 miast
Redakcja Onetu wyrusza ze studiem mobilnym i jedzie do najbardziej inspirujących miejsc w Polsce. Celem akcji jest pokazanie lokalnej pozytywnej Polski, w której dzięki zaangażowaniu lokalnej społeczności dzieją się ciekawe i inspirujące rzeczy. W ramach trzytygodniowej akcji, która ruszyła 6 maja i potrwa do 24 maja br., Onet odwiedzi w sumie 15 miejscowości na trzech trasach o łącznej długości 3,5 tys. kilometrów.
06.05.24, 08:30
| prasa » informacje | internet » informacje
KNF zatwierdziła prospekt PTWP. Grupa wejściem chce przejść na główny rynek GPW
Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt notowanej na NewConnect spółki PTWP, który został sporządzony w związku z zamiarem ubiegania się o dopuszczenie do obrotu akcji serii A i B na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
06.05.24, 07:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Grupa PMPG Polskie Media: 47,2 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2023 r. Firma chce rozwijać Orle Pióro i AWR Wprost
Holding mediowy PMPG Polskie Media opublikował wyniki za 2023 rok. Grupa wygenerowała 47,2 mln zł przychodów ze sprzedaży, a EBITDA oraz zysk netto osiągnęły wartość kolejno 2,6 i 2,4 mln zł.
24.04.24, 07:30
| internet » informacje
Interia wprowadza rolki wideo na mobilnej stronie głównej
Interia wprowadziła rolki wideo znane z mediów społecznościowych. Dzięki współpracy z Grupą Polsat Plus poza materiałami z własnych serwisów (m.in. Wydarzenia, Biznes, Sport, Geekweek i Pomponik.pl) zaprezentuje w nich fragmenty najlepszych programów stacji Wydarzenia 24.
20.04.24, 16:32
| internet » informacje
Jak tak, to Allegro. Platforma z nową odsłoną komunikacyjną
Allegro wprowadza nową strategię komunikacyjną. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” mają skupiać się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.